Spring naar bijdragen

Voortuincaches Zouden Verboden Moeten Worden


Voortuin caches  

278 leden hebben gestemd

  1. 1. Voortuin caches zijn TE publiekelijk. Veel loggers durven deze niet te loggen en in een enkel geval komt de politie je om uitleg vragen. Kortom erg frustrerende caches, vanaf nu niet meer toelaten dus ??

    • Eens
      149
    • Oneens
      132


Aanbevolen berichten

Al was het maar om te zien wie er op af komt en vervolgens zegt: "vervelend hoor, die voortuincaches" waarna met gezwinde spoed het logje wordt geschreven.

 

Geloof me, dat is zo'n 75% .

Ik ga me verder bewust niet in de discussie mengen :-) maar het valt me wel op dat bij onze makkelijk te vinden voortuincache met merkteken en informatieve cache pagina (met waarschuwing dat het een voortuin cache is) dat heeeeeeeel veeeeeeeeel bezoekers iets schrijven in de trant van "ik hou niet van voortuincaches, maar deze was snel gevonden" tja...

 

Daar tegenover staan de logjes die het nieuwschierige gedrag van mijn ouders en hun buren beschrijven en daar kan ik wel weer om gniffelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

KNIP

Misschien kan iemand een poll starten of voor een voortuincache men wel een Geo'dor mag geven. :P

 

En inderdaad de meeste voortuincaches zijn geen Geo'dor waard.

 

En het gaat bij mij niet om een Geo'dor maar om te laten zien dat een voortuincache de moeite

waard is om te doen.

En mensen er toe te zetten om geen canisters te plaatsen maar wat meer aandacht besteden

aan het maken van een cachebehuizing.

 

Groet,

 

Kees

 

Hoi,

 

Mijn voortuincache heeft op dit moment 4 Geo d'ors gescoord. Dus zijn er toch mensen die een voortuincache kunnen waarderen.

Het betreft "Geschakeld" GC12RC6.

Groet, Hans

bewerkt door Hageriyo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels is er zoveel geschreven over de voortuincaches dat bij mij het idee opborrelt om ook een voortuincache te leggen. Al was het maar om te zien wie er op af komt en vervolgens zegt: "vervelend hoor, die voortuincaches" waarna met gezwinde spoed het logje wordt geschreven.

 

Ja, doen! Zorg wel dat het een filmkokertje is onder een steen naast de kabouter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels is er zoveel geschreven over de voortuincaches dat bij mij het idee opborrelt om ook een voortuincache te leggen. Al was het maar om te zien wie er op af komt en vervolgens zegt: "vervelend hoor, die voortuincaches" waarna met gezwinde spoed het logje wordt geschreven.

 

Ja, doen! Zorg wel dat het een filmkokertje is onder een steen naast de kabouter.

 

Ook even voor zorgen dat je eenzelfde kabouter koopt als je buurman :P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij gaan al deze topics over hetzelfde. We willen kwaliteits caches. Dat vertalen we naar "weg met carpool of voortuin caches".

Helaas is alles er al over gezegd. Een voortuin cache heeft een verhoogde kans op een cache waar minder tijd/aandacht/originaliteit in gestoken is.

 

Wij hebben ook een soortgelijke cache liggen.

Onze net niet tuin cache :-)

De site geeft duidelijk aan dat je in een woonwijk komt. Ook dat het geen voortuin cache is. Ook waar deze ligt (zie hint. Dan zoekt men toch bij de buren in de tuin, jammer). ik zat er zelf al over te denken om deze als eerste te archiveren. Zolang we nog leuke reacties krijgen, laat ik deze voor andere liggen.

 

Terug naar de start van mijn post. Daarom gebruik ik de GC-vote tool. Als het dan echt slecht is (afgezaagde plastic fles met een dop die lekt onder een steen achter een bankje), krijg je ook één ster. Kunnen mensen direct zien hoeveel beoordelingen en hoeveel sterren de cache heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is eigenlijk een voortuincache? Wij hebben geen voortuin, maar wel een multi, waarvan het laatste gedeelte van uit huis (etagewoning) is te zien. Deze cache wordt vooral in het weekend gedaan. Is af en toe wel grappig als je cachers bezig ziet. Wij hebben dan brunch en buiten worden de blauwe driehoekjes geteld !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...