Spring naar bijdragen

Voortuincaches Zouden Verboden Moeten Worden


Voortuin caches  

278 leden hebben gestemd

  1. 1. Voortuin caches zijn TE publiekelijk. Veel loggers durven deze niet te loggen en in een enkel geval komt de politie je om uitleg vragen. Kortom erg frustrerende caches, vanaf nu niet meer toelaten dus ??

    • Eens
      149
    • Oneens
      132


Aanbevolen berichten

Ik heb caches gevonden die weliswaar niet alleen in de voortuin lagen maar in de zijtuin en ergens anders op het erf. Deze waren zeer mooi, en zeer goed verzorgt. Deze had ik niet willen missen, ik heb ook caches gevonden die niet leuk waren maar dat heb ik ook met micro en nano caches. Dus vooraf goed de beschrijving lezen en kijken of er favo's zijn uitgedeeld. Een niet leuke voortuincache zal echt geen favo's krijgen. Is wel lastig als je een premie jager voor de FTF bent, dan neem je maar gewoon het risico dat je je premie op een niet leuke cache hebt verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het voordeel van voortuin "caches" is dat je slechts toestemming hoeft te vragen aan jouw echtgenote/echtgenoot, tenzij je alleenwonend bent, dan is het nog voordeliger. En het onderhoud is gemakkelijk, iedere dag even kijken of de filmkoker er nog ligt. Slechts één probleem kan zich voordoen. Als jouw buurman van twee onder één kap ook een voortuingeval heeft geplaatst, dan is de 161 meter een obstakel. Maar ook dat probleem kun je omzeilen. Je kunt de reviewer gemakkelijk misleiden met valse coördinaten.

En andere CO's zijn erbij gebaat, je laat de mooie bospercelen ongemoeid. Dus hoe meer huis-, tuin- en keukencaches hoe meer mogelijkheden voor CO's. Iedereen blij.

 

Ok, misschien een beetje flauw, want er zijn uitzonderingen, dus Dagwacht, voel je niet aangesproken.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...