Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2022


regenboog2

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Een beetje teveel wind?

Hoe is het in het noorden vandaag? Ik ben nog niet ver weg geweest (mass start gekeken, geweldig die Schouten) hier in de buurt zijn er gelukkig alleen wat losgedraaide takken. Dat kan natuurlijk een eindje verder heel anders zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, wat een klasbak hè, Irene Schouten ... B)

Het is hier een stuk rustiger inmiddels. Het heeft hier stevig gespookt vannacht, maar de schade valt over het algemeen (ik woon in een appartement) wat mee: wat zonneweringen afgerukt en bij mijn bovenbuurman een tussenschot van het balkon verdwenen.

Maar verder valt het hier dus wel mee, al is verderop in de stad meer schade: https://lc.nl/friesland/Metselwerk-van-flat-aan-Hein-Doekesstraat-in-Sneek-naar-beneden-gevallen-27488011.html.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nou ja, daarom kunnen we nog wel even een drankje serveren ... :pepsi:

Maar ik ben inderdaad wel erg blij dat de maatregelen zo goed als aan de kant zijn. En het voorjaar is weer begonnen!

Ik was vanmiddag weer eens even wezen kijken bij de zeearenden in Koudum. Voor hen is het seizoen inmiddels ook weer begonnenZeearend.JPG:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Peetee:

Nou ja, daarom kunnen we nog wel even een drankje serveren ... :pepsi:

Maar ik ben inderdaad wel erg blij dat de maatregelen zo goed als aan de kant zijn. En het voorjaar is weer begonnen!

Ik was vanmiddag weer eens even wezen kijken bij de zeearenden in Koudum. Voor hen is het seizoen inmiddels ook weer begonnenZeearend.JPG:

Mooie foto PeeTee!!


Alleen mis ik o.a. wat groen :o !! Dus weg met die winter 'bende' :wacko: en laat de lente maar komen, met all shades of green :notworthy:.

Is via deze webcam hetzelfde paartje ?
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Linkalovers:

Mooie foto PeeTee!!

Alleen mis ik o.a. wat groen :o !! Dus weg met die winter 'bende' :wacko: en laat de lente maar komen, met all shades of green :notworthy:.
Is via deze webcam hetzelfde paartje ?

Ja, er mag wat mij betreft ook wel wat meer kleur aan de bomen komen Linkalovers! Maar goed, dat zal nu ook wel snel gaan gebeuren.

Nee, dat is niet hetzelfde nest. Dit nest is in de buurt van het dorpje Koudum in de Zuidwesthoek van Friesland, vlakbij de meren Morra en de Fluessen. Het nest met de camera is in het natuurgebied 'De Âlde Feanen', ten zuidoosten van Leeuwarden. Er zit zo'n 40 kilometer afstand tussen de beide nesten.

image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...