Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2022


regenboog2

Aanbevolen berichten

Het ziet er heerlijk zonnig uit, maar vanmorgen bij het lopen in de duinen blijkt het windje toch nog bitterkoud.

De krokussen en sneeuwklokjes zijn wel overal te zien. Nu nog het ontluiken van de bladeren om echt lente te voelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

6 minuten geleden zei Birdie.NL:

Het ziet er heerlijk zonnig uit, maar vanmorgen bij het lopen in de duinen blijkt het windje toch nog bitterkoud....

Inderdaad.

Gisteren een fietsroute langs wat caches uitgezet, maar halverwege toch maar eerder richting huis gegaan, want het was echt waterkoud !!!

Vandaag is het zelfs nog kouder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde gisteren even een stukje fietsen op mijn (gebruikte) nieuwe fiets maar na 5 kilometer toch maar opgegeven.

Vandaag dam maar een kleine 10 kilometer gewandeld door de bossen. Dat was best wel te doen met het zonnetje.

IMG_20220305_143706_1.jpg

IMG_20220306_142112_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciaal voor Linkalovers: kleur in de natuur.

P1190562.JPG

Wij waren afgelopen zondag niet in de bollenstreek, maar in Horst (Limburg) toen we dit veldje tegenkwamen.

P1190567.JPG

Het was wel koud, maar in het bos heb je daar toch veel minder last van.

P1190576.JPG

In de middag waaide het meer en werd het voor het gevoel kouder.

Dan word ik wel weer warm van mooie Hollandse luchten.

P1190585.JPG

Met een Jacobsladder.

bewerkt door regenboog2
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik ben daarom ook maar naar buiten gegaan vandaag. Voor het eerst sinds jaren weer eens gegeocached. Ik kon de cache overigens niet vinden, ik heb altijd al moeite gehad met micro's. En ik ben duidelijk een beetje roestig,

bewerkt door Diederikus
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, Diederikus, wat leuk dat je er weer bent!

Gisteren had ik andere verplichtingen, binnen helaas. Vandaag is het bibberen hier in het zuiden, het is nog maar zes graden hier. Wat een verschil met gisteren, maar de komende dagen belooft het lenteweer te worden.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Peetee:

Ah, je bent gaan ligfietsen? Hoe bevalt dat? 

Een paar jaar geleden moest ik een nieuwe auto aanschaffen. Ik becijferde toen dat circa 98 procent van mijn ritten hier in Flevoland verreden werden. Toen heb ik bij wijze van experiment een elektrisch ondersteunde trike aangeschaft. In het eerste jaar reed ik al zo'n 11.000 kilometer. Daarvoor had ik 28 jaar niet gefietst. Ik heb een tourmodel, geen racemodel, dus ik zit feitelijk in dezelfde houding als in een auto. Binnen anderhalf uur kan ik overal in Flevoland zijn. Ligfietsen is veel relaxter dan autorijden. Inmiddels begin ik me af te vragen of het nog wel zin heeft een auto aan te schaffen. Met een elektrische bakfiets erbij kan ik eigenlijk ook alles.

zoom.jpg

bewerkt door Diederikus
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi man! Ik wist helemaal niet dat je die had, elektrisch ondersteunde trikes. Jaren geleden heb ik wel eens gekeken naar de ligfietsen, maar ik heb nooit een echt goed model (ik ben nogal lang in de benen) kunnen vinden. Dus toen heb ik maar een goede trekking fiets gekocht waar ik trouwens veel plezier van heb. 
Maar ik ga ik zeker ook hier eens naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...