Berenboot Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Leuk dat het café weer open is tijd niet geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 (bewerkt) 20 uur geleden zei Berenboot: Leuk dat het café weer open is tijd niet geweest... Het café moest dicht i.v.m. Corona . Maar nu staan we weer buiten . Nu is de verwarming uit i.v.m. de gas prijzen . We dansen nu al uren , maar .... 26 oktober 2022 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 27 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2022 Maar we hebben wel een heerlijk warme vuurkorf aangestoken en lekkere dekentjes om onder weg te kruipen 🙂 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Vandaag heerlijk buiten wezen spelen, 2 multi's en een ALC gedaan. En dat in een schitterende omgeving. Daar krijg ik een warm gevoel van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 Mmhh, volgens mij is het café weer gesloten, nou dan thuis maar een wijntje drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 12 uur geleden zei Berenboot: Mmhh, volgens mij is het café weer gesloten, nou dan thuis maar een wijntje drinken Zondag avond hè, met het eten op schoot voetbal kijken ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 Op 28-11-2022 om 10:53 zei Linkalovers: Zondag avond hè, met het eten op schoot voetbal kijken ..... Nou ja. Het was geen sprankelende wedstrijd, maar het Nederlands elftal is in elk geval door. Hopelijk wordt het spel wel wat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 december 2022 Auteur Share Geplaatst 1 december 2022 De wedstrijden zijn iedere keer precies op een tijdstip dat ik niet kan kijken. Voordeel is wel dat ik veel sneller thuis ben omdat anderen wél kijken👍🙂 Ik ben benieuwd of ‘we’ nog een ronde verder komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 1 uur geleden zei regenboog2: ...Ik ben benieuwd of ‘we’ nog een ronde verder komen. Weinig kans, verwacht ik. Dan hebben we dat ook weer gehad .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Winnen van de USA gaat inderdaad nog een hele kluif worden, ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 december 2022 Auteur Share Geplaatst 1 december 2022 Zit er vanavond iemand te kijken? Wat een spanning in deze groep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 1 uur geleden zei regenboog2: Zit er vanavond iemand te kijken? Wat een spanning in deze groep! Ja, dit was echt wel spannend hè? Er was zelfs een moment dat Japan en Costa Rica door zouden zijn gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Durft er iemand vanmiddag nog te kijken ? Want ik vrees voor een enorme afgang ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 5 uur geleden zei Linkalovers: Durft er iemand vanmiddag nog te kijken ? Want ik vrees voor een enorme afgang ! Daar was ik ook wel bang voor hoor. Maar het valt mee voorlopig! 👍 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 En de buit is binnen! 👍 💪😎 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten