Spring naar bijdragen

Openbrief Aan Geocaching.nl


zaanhoeve

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zie het als volgt:

je hebt net als met voetballen een overkoepelend orgaan de KNVB (lees Geocaching.com), hieronder vallen enkele clubs (lees gc.nl, metacaching, de buren, etc)die allemaal hun eigen beleid voeren. De één voelt zich prettig bij Ajax, de ander bij PSV en die weer bij Feijenoord, maar toch spelen ze allemaal het zelfde spelletje met heel veel plezier. Dat de fans het niet altijd met elkaar eens zijn is jammer, maar ze genieten toch allemaal van dat spelletje.

 

Zolang iedereen zich houdt aan de regels die het overkoepelend orgaan heeft gesteld dan kan men heel goed met elkaar spelen en ook samen spelen. :offtopic::clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moge duidelijk zijn waarom ik niet zo actief meer ben met geocaching...

De spanning, het spel.....Waar zou het kistje verborgen kunnen zijn...

Ik heb al enige tijd door drukte een cacheloos bestaan, en ik mis het niet eens.

ik ga zeker wel weer een cache lopen, maar dan als "root"cacher. Gewoon lekker een wandeling lopen.

En het kan mij dan ook niet schelen of het een geo, terra, global of whatsoever cache is.

Wat dat betreft hoop ik dat de topicstarter bereikt wat hij beoogt; Meer eenheid en weer meer LOL in het spel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nogmaals ik denk dat jij en ik zo goed als op 1 lijn zitten voor wat betreft dit onderwerp. Maar er zijn een aantal zaken die je wellicht even over het hoofd ziet in dit hele verhaal. Additioneel hier wil ik opmerken dat het initiatief niet helemaal bij jou vandaan komt, dit onderwerp is al vele vele malen besproken in de diverse fora enz enz. Laten wij er gezamelijk aan werken en proberen hier iets moois van te maken.

 

1) Samenwerking tussen al deze partijen kun je alleen maar bewerkstelligen door initieel met een plan te komen (iets wat op gc.com in het forum is uitgewerkt) dat door een kleine groep is opgesteld. Het aan de tafel krijgen van de groepen is secundair aan het primaire doel namelijk wat zouden wij willen bereiken.

 

2) daarnaast blijf je het hebben over sites die ondersteunend zijn aan gc.com. ten eerste kunnen dit alleen sites zijn die caches van gc.com weergeven ten tweede zie ik de ondersteuning niet zo zeer. Het zijn meer faciliterende sites voor geocachers die gebruikmaken van gc.com data

 

het initiatief dat gestart is, is een heel mooi ding maar moet mijns inziens wel beperkt blijven tot de essentie namelijk, samenbrengen van geocachers en het vertegenwoordigen van de belangen van geocachend Nederland. hier in worden dan denk ik de volgende groepen onderscheiden:

 


  • gc.com (reviewers)
  • gc.nl
  • de buren
  • metacaching

Bovenstaande hebben de meeste invloed in Nederland en leveren content of toegang tot geocaching informatie

 

de tweede groep bestaat uit diverse groeperingen die op regionaal iets doen aan het bundelen van geocachers, ik zie dit niet als ondersteunend aan gc.com Dit is meer een initiatief om in de regio elkaar op de hoogte te houden, leren kennen, contact te houden en wat al niet meer rondom geocaching en meer voorbeelden zijn:


  • Geocaching zwolle
  • geolol.nl Lopikerwaard eo
  • diverse vrienden clubs rondom geocaching

Deze hebben een bepaalde invloed en moeten worden gerepresenteerd in een samenwerking

 

Dan hebben we nog alle andere vormen van "doosje zoeken" die niet verbonden zijn aan gc.com

 


  • terra caching
  • globaltracks
  • quality

en nog veel meer

Deze clubs zouden in eerste instantie aan tafel moeten zitten om de discussie zo breed mogelijk te houden, met name hier zou je samenwerking kunnen krijgen op het gebied van Natuur beheer, gemeentes en kwaliteit.

 

Afsluitend denk ik dat er een groep mensen moet zijn (waaronder jij en ik) die er voor gaan zorgen dat A) de doelstellingen worden geformuleerd, ;) Onderzoeken of het haalbaar is C) de mensen om de tafel krijgen D) de discussie op gang houden

 

Het heeft geen zin om met z'n alle af te spreken en te gaan zitten en praten zonder de doelstellingen.

 

oja, voor een eerste bijeenkomst zie ik dan het liefst de volgende mensen aan tafel:

  • Nederlandse reviewers
  • gc.nl
  • de buren
  • metacaching
  • vertegenwoordigers van regionale cache clubs
  • vertegenwoordiger van de niet gc.com gerelateerde cache clubs

n

Ik weet niet van wie deze quote origineel is, maar het is een zeer helder overzicht. Hierbij wil ik de belangen van deze clubs even neer zetten:

 

BLAUW

De clubs die ik blauw heb gemaakt in bovenstaande quote verwijzen allemaal naar dezelfde caches van .com, in principe zijn he dus drie dezelfde sites. De laatste twee zijn ontstaan uit onvrede over de gang van zake bij .nl. Corrigeer me als ik het fout hebt, maar volgens mij zijn de oprichters van de laatste twee uit dat lijstje heel erg boos weggelopen bij .nl omdat ze hun ei hier niet kwijt konden. Lijkt me stug dat ze nu opeens wel willen samenwerker, want volgens mij zijn er echt flinke ruzies geweest die nog steeds als een veenbrand doorgaan.

 

GROEN

Deze sites zijn ontstaan uit onvrede over de review richtlijnen bij .com. Ze vinden de richtlijnen te streng. Sinds het ontstaan van die sites zijn de richtlijnen alleen maar strakker geworden. Dat helpt een eventuele samenwerking ook niet.

 

ROOD

Dit zijn gewoon de regionale dingetjes voor het onderhouden van regionale contacten, deze sites hebben als doel om .nl en .com te ondersteunen. Ze pogen niet om een vervanger van .nl te worden, publiceren geen caches en volgens mij is er geen enkele reden waarom zij meer samenwerking oid nodig hebben.

 

Kortom, het gaat natuurlijk voornamelijk om blauw en groen, samenwerking lijkt mij een utopie.

 

Q :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nogmaals ik denk dat jij en ik zo goed als op 1 lijn zitten voor wat betreft dit onderwerp. Maar er zijn een aantal zaken die je wellicht even over het hoofd ziet in dit hele verhaal. Additioneel hier wil ik opmerken dat het initiatief niet helemaal bij jou vandaan komt, dit onderwerp is al vele vele malen besproken in de diverse fora enz enz. Laten wij er gezamelijk aan werken en proberen hier iets moois van te maken.

 

1) Samenwerking tussen al deze partijen kun je alleen maar bewerkstelligen door initieel met een plan te komen (iets wat op gc.com in het forum is uitgewerkt) dat door een kleine groep is opgesteld. Het aan de tafel krijgen van de groepen is secundair aan het primaire doel namelijk wat zouden wij willen bereiken.

 

2) daarnaast blijf je het hebben over sites die ondersteunend zijn aan gc.com. ten eerste kunnen dit alleen sites zijn die caches van gc.com weergeven ten tweede zie ik de ondersteuning niet zo zeer. Het zijn meer faciliterende sites voor geocachers die gebruikmaken van gc.com data

 

het initiatief dat gestart is, is een heel mooi ding maar moet mijns inziens wel beperkt blijven tot de essentie namelijk, samenbrengen van geocachers en het vertegenwoordigen van de belangen van geocachend Nederland. hier in worden dan denk ik de volgende groepen onderscheiden:

 


  • gc.com (reviewers)
  • gc.nl
  • de buren
  • metacaching

Bovenstaande hebben de meeste invloed in Nederland en leveren content of toegang tot geocaching informatie

 

de tweede groep bestaat uit diverse groeperingen die op regionaal iets doen aan het bundelen van geocachers, ik zie dit niet als ondersteunend aan gc.com Dit is meer een initiatief om in de regio elkaar op de hoogte te houden, leren kennen, contact te houden en wat al niet meer rondom geocaching en meer voorbeelden zijn:


  • Geocaching zwolle
  • geolol.nl Lopikerwaard eo
  • diverse vrienden clubs rondom geocaching

Deze hebben een bepaalde invloed en moeten worden gerepresenteerd in een samenwerking

 

Dan hebben we nog alle andere vormen van "doosje zoeken" die niet verbonden zijn aan gc.com

 


  • terra caching
  • globaltracks
  • quality

en nog veel meer

Deze clubs zouden in eerste instantie aan tafel moeten zitten om de discussie zo breed mogelijk te houden, met name hier zou je samenwerking kunnen krijgen op het gebied van Natuur beheer, gemeentes en kwaliteit.

 

Afsluitend denk ik dat er een groep mensen moet zijn (waaronder jij en ik) die er voor gaan zorgen dat A) de doelstellingen worden geformuleerd, ;) Onderzoeken of het haalbaar is C) de mensen om de tafel krijgen D) de discussie op gang houden

 

Het heeft geen zin om met z'n alle af te spreken en te gaan zitten en praten zonder de doelstellingen.

 

oja, voor een eerste bijeenkomst zie ik dan het liefst de volgende mensen aan tafel:

  • Nederlandse reviewers
  • gc.nl
  • de buren
  • metacaching
  • vertegenwoordigers van regionale cache clubs
  • vertegenwoordiger van de niet gc.com gerelateerde cache clubs

n

Ik weet niet van wie deze quote origineel is, maar het is een zeer helder overzicht. Hierbij wil ik de belangen van deze clubs even neer zetten:

 

BLAUW

De clubs die ik blauw heb gemaakt in bovenstaande quote verwijzen allemaal naar dezelfde caches van .com, in principe zijn he dus drie dezelfde sites. De laatste twee zijn ontstaan uit onvrede over de gang van zake bij .nl. Corrigeer me als ik het fout hebt, maar volgens mij zijn de oprichters van de laatste twee uit dat lijstje heel erg boos weggelopen bij .nl omdat ze hun ei hier niet kwijt konden. Lijkt me stug dat ze nu opeens wel willen samenwerker, want volgens mij zijn er echt flinke ruzies geweest die nog steeds als een veenbrand doorgaan.

 

GROEN

Deze sites zijn ontstaan uit onvrede over de review richtlijnen bij .com. Ze vinden de richtlijnen te streng. Sinds het ontstaan van die sites zijn de richtlijnen alleen maar strakker geworden. Dat helpt een eventuele samenwerking ook niet.

 

ROOD

Dit zijn gewoon de regionale dingetjes voor het onderhouden van regionale contacten, deze sites hebben als doel om .nl en .com te ondersteunen. Ze pogen niet om een vervanger van .nl te worden, publiceren geen caches en volgens mij is er geen enkele reden waarom zij meer samenwerking oid nodig hebben.

 

Kortom, het gaat natuurlijk voornamelijk om blauw en groen, samenwerking lijkt mij een utopie.

 

Q :dribble:

 

Verrassingen zijn altijd mogelijk, dus ook hier.

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog maar een reactie op dit draadje.

 

Ik moet zeggen dat ik na het lezen van de zin “dit zijn de sites met de meeste invloed in Nederland” ik onpasselijk word. Geen van die blauwe sites heeft invloed op het geocachen in Nederland. Men linkt info door van gc.com of maakt gebruik van gegevens aangeleverd door gc.com. Men vergeet even dat men niet nodig is voor het cachen, en al helemaal geen invloed heeft op het geocachen maar zou dit graag wel willen!

 

Wel wordt hier naar mijn idee de kern van vele problemen aangetipt.

 

Toen ik in 2004 begon met deze hobby was het duidelijk. Men maakte mooie wandelingen aan de hand van waypoints die werden omschreven of die door middel van het oplossen van puzzels gevonden konden worden om uiteindelijk “de schat” te vinden.

Deze lagen verstopt in mooie natuurgebieden en in heel Nederland lagen er maar een paar honderd maar de meeste daarvan wel van een goede kwaliteit. Je moest op zijn minst een stuk lopen om de schat te bereiken.

 

Op een gegeven moment ben ik tijdelijk met de hobby gestopt, geen tijd meer, druk druk druk.

Vorig jaar ben ik er weer mee begonnen. Ik ontdekte dat er vele nieuwe fora en sites rondom het geocaching bij waren gekomen. Zelfs aparte groepen die uit onvrede of met een andere visie op het geocaching zelf een systeem hadden ontwikkeld.

 

Kijkend naar het aantal leden kon ik zien dat er veel geocachers bij zijn gekomen in Nederland. Ook niet zo vreemd, de gps apparaatjes waren inmiddels voor iedereen toegankelijk. Leuk zoveel nieuwe mede cachers!

 

Ik heb de fora doorgelezen en notie genomen van verschillende ontwikkelingen. Niet al die ontwikkelingen spreken mij aan. De micro’s als eindcache en niet meer alleen als tussenpunt, cc caches en caches die eigenlijk niets voorstellen qua route, omgeving of creativiteit. Nederland ligt vol met waardeloze caches (ja er is ook een waardeloze die voor het najaar op mijn lijstje staat).

Maar het maakt niet uit. Gelukkig kan ik met tooltjes die her en der worden aangeboden zelf bepalen wat ik wel en niet loop.

 

Ook signaleer ik veel onderlinge strijd op diverse sites en fora. Men wil allemaal de beste en de grootste zijn. Het gaat veelal om punten scoren, aantallen. Men lijkt elkaar af te willen troeven en zelfs elkaar te willen bestrijden. Er wordt zelfs vals gespeeld. Maar nogmaals, wat maakt het uit. Ik kan voor mijzelf bepalen hoe en op welke manier ik het leuk vind om het spel te spelen. Voor mij is dat de ouderwetse manier.

 

Nu wil een kleine groep van mensen DE Nederlandse geocacher gaan vertegenwoordigen. Voor mij komt dat weer over als iets om groot te willen zijn. Te kunnen zeggen kijk eens waar ik mij mee bezig hou. Anders kan ik het niet uitleggen want ik moet de cachers nog tegenkomen die schreeuwen om een organisatie die hen landelijk vertegenwoordigt, of mis ik iets?

Ik zelf wil bijvoorbeeld helemaal niet dat ik bij mijn eigen gemeente wordt vertegenwoordigd, is ook helemaal niet nodig. Ja er zijn mensen die die wegen niet weten te bewandelen. Maar ga dan eens netwerken, vraag hulp op fora aan een cacher die de contacten wel heeft en dan kom je er wel uit. Daar hebben we de vertegenwoordiging dus niet voor nodig.

 

Als we ons aan de afspraken van het spel houden is een vertegenwoordiging bij organisaties ook niet nodig. De contacten die er zijn geweest door gc.nl waren noodzakelijk omdat men zich niet aan de regels hield en zij benaderd werden. Dit is gelukkig goed door gc.nl opgepakt, zij kunnen dat dus ook prima af in de toekomst, zij zijn niet voor niets het grootste forum op het gebied van geocaching, dus als je het dan al hebt over een bepaalde vertegenwoordiging dan zou die al hier te vinden zijn.

 

 

Mijn idee zou dus de volgende zijn;

 

Laat iedere cacher het spel spelen volgens de regels van gc.com of de andere vormen van cachen. Men kan zelf bepalen wat voor type caches men wel of niet loopt. Of het om de punten gaat of om de kwaliteit van de caches.

 

Laat iedere site, fora etc doen wat ze willen doen in hun aanbod aan de geocacher. Ik heb zelf op dit moment twee fora en een site draaien ter ondersteuning van initiatieven ontstaan op het NL forum.

De cacher maakt zelf dan de keus welke site’s of fora men bezoekt. Vinden bepaalde sites dat ze samen zouden moeten werken en komen ze daar samen uit, ook helemaal oké. Ik zie ook wel dat daardoor mooie dingen kunnen ontstaan. Maar blijf bij je leest, het aanbieden van een fora en/of tools etc.

 

Maar hou nu eindelijk eens op met het willen vertegenwoordigen van DE Nederlandse geocacher want die bestaat niet eenvoudig omdat er zoveel verschillen zijn. Juist deze verschillen voorkomen dat er een vertegenwoordiging kan plaatsvinden, gaan we namelijk nooit uitkomen, en dat is ook niet nodig omdat het spel volgens de regels van gc.com met de aanvullende regels voor NL er gewoon gespeeld kan worden.

 

 

En zijn er nu toch een stel volhouders, organiseer dan maar eens een groot congres en vraag dan maar eens aan de cachers wat men er van vind ipv ongevraagd iets op poten te gaan zetten voor een grote meerderheid van geocachers die je niet eens vertegenwoordigd omdat zij dat ook niet nodig vinden of willen!!!

 

 

Laten we dus gewoon ons lekker met onze hobby bezig houden, ieder op zijn / haar manier, met respect voor de regels van het spel en elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar blijf bij je leest, het aanbieden van een fora en/of tools etc.

 

Laten we dus gewoon ons lekker met onze hobby bezig houden, ieder op zijn / haar manier,

met respect voor de regels van het spel en elkaar.

:crybaby::):thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine correctie:

Geolol is niet ontstaan uit onvrede maar juist uit een goede verstandhouding.

Oftewel, Geolol doet niks met eigen caches of met welke site dan ook. Is gewoon een vriendenclub met een eigen site-tje en die caches uitzoeken om samen te doen :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me goed vinden in bovenstaand verhaal van Cernunnos !

 

Het is dan ook allemaal nergens voor nodig en ook niet mogelijk: er zijn geen verenigingen oid. die recht van "vertegenwoordigen" hebben. Ook gc.nl niet.

 

Wel is het zo dat gc.nl bij verre de grootste, meest bezochte en gebruikte site heeft en de meeste links naar organisaties etc. in den lande en tevens wordt gezien als de vertegenwoordiger van de community in Nederland.

 

Dat is mooi zat en laten we het maar zo houden.

 

Al die enderen pogen mee te liften via dit zinloze initiatief. Meer niet.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me goed vinden in bovenstaand verhaal van Cernunnos !

 

Het is dan ook allemaal nergens voor nodig en ook niet mogelijk: er zijn geen verenigingen oid. die recht van "vertegenwoordigen" hebben. Ook gc.nl niet.

 

Wel is het zo dat gc.nl bij verre de grootste, meest bezochte en gebruikte site heeft en de meeste links naar organisaties etc. in den lande en tevens wordt gezien als de vertegenwoordiger van de community in Nederland.

 

Dat is mooi zat en laten we het maar zo houden.

 

Al die enderen pogen mee te liften via dit zinloze initiatief. Meer niet.

 

Geopatra.

 

Met als kleine aanvulling dat .nl zich veel meer moet bewegen en niet moet blijven zitten op een goed gevuld kussentje. De site mist al enige tijd vernieuwing op een logo na dan!

De zoekfunctie op het forum zou bijvoorbeeld verbeteren...wanneer?

Een actieve kolom zou leuk zijn met nieuwe ontwikkelingen zoals de GPS apparaten, caches, wherigo en andere ontwikkelingen. Nu worden ideeen links en rechts opgepakt door anderen en daardoor moet je veel zoeken of je mist een gedeelte.

Er zijn leuke initiatieven zoals het blad SPOILER die dat heeft onderkent. Zoiets had ik eigenlijk van .nl verwacht of in ieder geval onder de vlag van....

 

Ik ben van mening als je het domein www.geocaching.nl claimt je er ook wat voor mag doen om als DE nederlandse geocaching site door het leven te willen gaan.

De versplintering is deels ontstaan door meningsverschillen maar ook door erg strakke ego's aan beide zijden. Samenwerking hoeft van mij niet zo zeer. Een goede site in Nederland wel! Dus pak die handschoen nu eindelijk eens op en niet alleen beloven zoals al jaren gebeurd. Stilstand is achteruitgang of je wordt ingehaald!

Ik heb ooit opgeroepen om de donaties voor .nl wat op te schroeven en dat is aardig gelukt. Maar wat komt daar voor terug? Nu wacht ik tot ik serieuze ontwikkelingen zie. Dus Geoman en Hawkeyes, vertoon eens wat meer gezicht of laat een ander die graag wil wat meer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de goede orde. Geocaching.nl vertegenwoordigt de Nederlandse geocachers ook niet. Dat lijkt er soms wel op, vooral in de gesprekken met de natuurbeheerders. Echter; vertegenwoordigen impliceert ook wat meer verantwoordelijkheid en actie bij moeilijkheden met geocaches.

Het enige wat Gc.nl doet is een pleidooi voor reguleren houden, wanneer een verbod in een heel gebied dreigt. Daarbij biedt Gc.nl dit forum/deze site aan als platvorm om de gestelde regels bekend te maken.

Dat we juist niet vertegenwoordigen maakt de gesprekken ook wel wat moeilijker. Waarom zouden die natuurbeheerders moeilijk gaan doen met regels, formulieren en administratie, terwijl er weinig tegenover staat? Verbieden/niet willen lijkt dan echt makkelijker. Dit kenmerkt de gesprekken wel.

 

De enigen die ook daadwerkelijk aan de slag gaan bij problemen, veelal omdat de cache-eigenaar niet bereikbaar is (of te vinden) voor de natuurbeheerders, dat zijn de reviewers van Gc.com.

Daar gaat ook best wat tijd in zitten en aan hen (in casu Kruimeldief) hebben de geocachers het zeer waarschijnlijk te danken dat er in sommige probleemgebieden nog gecached kan worden.

 

Overigens is er bij Gc.nl geen gedachte om het anders te doen dan proberen op deze wijze in te stappen op het moment dat verbod dreigt en de problemen groot zijn.

Daarover wordt inderdaad met deze site nogal eens contact gezocht.

De geocacher is en blijft zelf verantwoordelijk voor het toestemmingsverhaal en de cache.

Overigens ook voor het up to date houden van zijn contactgegevens bij de natuurbeheerder.

 

Dus geen vertegenwoordiging, maar een vorm van faciliteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me goed vinden in bovenstaand verhaal van Cernunnos !

 

Het is dan ook allemaal nergens voor nodig en ook niet mogelijk: er zijn geen verenigingen oid. die recht van "vertegenwoordigen" hebben. Ook gc.nl niet.

 

Wel is het zo dat gc.nl bij verre de grootste, meest bezochte en gebruikte site heeft en de meeste links naar organisaties etc. in den lande en tevens wordt gezien als de vertegenwoordiger van de community in Nederland.

 

Dat is mooi zat en laten we het maar zo houden.

 

Al die enderen pogen mee te liften via dit zinloze initiatief. Meer niet.

 

Geopatra.

 

Met als kleine aanvulling dat .nl zich veel meer moet bewegen en niet moet blijven zitten op een goed gevuld kussentje. De site mist al enige tijd vernieuwing op een logo na dan!

De zoekfunctie op het forum zou bijvoorbeeld verbeteren...wanneer?

Een actieve kolom zou leuk zijn met nieuwe ontwikkelingen zoals de GPS apparaten, caches, wherigo en andere ontwikkelingen. Nu worden ideeen links en rechts opgepakt door anderen en daardoor moet je veel zoeken of je mist een gedeelte.

Er zijn leuke initiatieven zoals het blad SPOILER die dat heeft onderkent. Zoiets had ik eigenlijk van .nl verwacht of in ieder geval onder de vlag van....

 

Ik ben van mening als je het domein www.geocaching.nl claimt je er ook wat voor mag doen om als DE nederlandse geocaching site door het leven te willen gaan.

De versplintering is deels ontstaan door meningsverschillen maar ook door erg strakke ego's aan beide zijden. Samenwerking hoeft van mij niet zo zeer. Een goede site in Nederland wel! Dus pak die handschoen nu eindelijk eens op en niet alleen beloven zoals al jaren gebeurd. Stilstand is achteruitgang of je wordt ingehaald!

Ik heb ooit opgeroepen om de donaties voor .nl wat op te schroeven en dat is aardig gelukt. Maar wat komt daar voor terug? Nu wacht ik tot ik serieuze ontwikkelingen zie. Dus Geoman en Hawkeyes, vertoon eens wat meer gezicht of laat een ander die graag wil wat meer doen.

 

Alvast een tip van de sluier:

 

Gisteren hebben we een teamvergadering gehad.

Uit de notulen daarvan zal ik nog wat extra punten extraheren voor de nieuwsbrief, die ik al klaar had liggen.

In de nieuwsbrief staat al een oproep voor nieuwe vrijwilligers, die een ticket aan kunnen maken met bijv. de onderwerptitel "Aanmelding nieuwe vrijwilliger" met daarin motivatie en wensen en wat men kan.

Hiervoor heb ik een nieuwe afdeling gemaakt binnen de supportdesk: Aanmelding SGN - vrijwilliger; plaats je ticket in die afdeling!

 

De rest is te lezen in de nieuwsbrief (cliffhanger :thumbdown: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...