Spring naar bijdragen

Openbrief Aan Geocaching.nl


zaanhoeve

Aanbevolen berichten

Je hebt gelijk, ik heb er kennelijk overheen gelezen. Verder vind ik de woorden van Geowolf wel sterk. Hopenlijk wordt daar wel iets mee gedaan om een succes te behalen.

Geowolf heeft denk ik gelijk over de geheimzinnigheid en de mening van bezoekers.

Ondanks dat is praten geen probleem lijkt mij.

 

Praten en luisteren kunnen nooit kwaad, dus vanwaar het afhaken is mij even niet duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geowolf heeft denk ik gelijk over de geheimzinnigheid en de mening van bezoekers.

 

Dat gaf ik in het begin van dit draadje al aan: ´wie is die groep verontontruste cachers´ en ´namens wie spreekt men eigenlijk´? Treed met naam en toenaam naar buiten, dat spreekt wat makkelijker, maar vooral: het komt de geloofwaardigheid ten goede. Geowolf geeft dat ook netjes aan en onderbouwd dat ook op een goede manier. Hulde :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geowolf heeft denk ik gelijk over de geheimzinnigheid en de mening van bezoekers.

 

Dat gaf ik in het begin van dit draadje al aan: ´wie is die groep verontontruste cachers´ en ´namens wie spreekt men eigenlijk´? Treed met naam en toenaam naar buiten, dat spreekt wat makkelijker, maar vooral: het komt de geloofwaardigheid ten goede. Geowolf geeft dat ook netjes aan en onderbouwd dat ook op een goede manier. Hulde :thumbdown:

 

voor iedereen dan maar lees dit draadje ook eens http://www.metacaching.nl/Forum/Default.as...amp;m=1525#1525 dan wordt het aardig duidelijk. ik sluit mij aan bij wat geowolf zegt, en uit ervaring dat is ook wat telkens door iedereen gezegd is... Maar een aantal verontruste cachers denkt daar anders over :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik sluit mij aan bij wat geowolf zegt, en uit ervaring dat is ook wat telkens door iedereen gezegd is... Maar een aantal verontruste cachers denkt daar anders over :thumbdown:

 

Het blijkt inderdaad om een aantal verontruste cachers te gaan: Zaanhoeve en Remunj.

 

Aangekondigd als groep, is het niet eens een groepje, een klein groepje, maar slechts een duo.

 

Een hoop hoog-van-de-toren-blazerij voor niets :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik sluit mij aan bij wat geowolf zegt, en uit ervaring dat is ook wat telkens door iedereen gezegd is... Maar een aantal verontruste cachers denkt daar anders over :beerchug:

 

Het blijkt inderdaad om een aantal verontruste cachers te gaan: Zaanhoeve en Remunj.

 

Aangekondigd als groep, is het niet eens een groepje, een klein groepje, maar slechts een duo.

 

Een hoop hoog-van-de-toren-blazerij voor niets :)

 

Hier kan ik alleen maar om lachen, we zijn geen groep en zeker geen duo. :thumbdown:

Maar schijnbaar zijn andere beter voorgelicht dan de betrokkenen zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kan ik alleen maar om lachen, we zijn geen groep en zeker geen duo. :thumbdown:

 

Lachen staat je vrij Remunj.

 

Vooralsnog is de vraag (wie is die groep?) sinds 27 december (start van dit topic) door diverse cachers gesteld en vervolgens steevast door jou en Zaanhoeve ontweken door een draai aan de discussie te blijven geven, zodat er geen duidelijkheid komt wie die groep nu eigenlijk is. Geowolf heeft dat nu duidelijk uit de doeken gedaan. Er worden slechts twee namen genoemd in het draadje bij gc.com en enige vorm van [u0duidelijke[/u] steun en bijval is er niet echt. Maar als jij van mening bent dat het om meer dan een duoi gaat, dan ben ik benieuwd wie nu eigenlijk de andere leden van de groep zijn. Zonder die duidelijkheid zal de groep/kleine groep/groepje/duo niet serieus worden genomen. Ik zal bij deze maar een voorspelling op het antwoord geven: er komt geen duidelijkheid :beerchug:

 

Enig idee welke vraag gc.nl als eerste gaat stellen?

 

Vooralsnog geef je nu zelf al aan dat het in ieder geval niet om een groep gaat :)

 

De kreet een ´groep verontruste cachers´ is dus vanaf het begin al opgeblazen.

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kan ik alleen maar om lachen, we zijn geen groep en zeker geen duo. :thumbdown:

 

Lachen staat je vrij Remunj.

 

Vooralsnog is de vraag (wie is die groep?) sinds 27 december (start van dit topic) door diverse cachers gesteld en vervolgens steevast door jou en Zaanhoeve ontweken door een draai aan de discussie te blijven geven, zodat er geen duidelijkheid komt wie die groep nu eigenlijk is. Geowolf heeft dat nu duidelijk uit de doeken gedaan. Er worden slechts twee namen genoemd in het draadje bij gc.com en enige vorm van [u0duidelijke[/u] steun en bijval is er niet echt. Maar als jij van mening bent dat het om meer dan een duoi gaat, dan ben ik benieuwd wie nu eigenlijk de andere leden van de groep zijn. Zonder die duidelijkheid zal de groep/kleine groep/groepje/duo niet serieus worden genomen. Ik zal bij deze maar een voorspelling op het antwoord geven: er komt geen duidelijkheid :beerchug:

 

Enig idee welke vraag gc.nl als eerste gaat stellen?

 

Vooralsnog geef je nu zelf al aan dat het in ieder geval niet om een groep gaat :)

 

Dat ik een voorstander ben van de bijeenkomst/overleg heb ik al vaker geschreven en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken. Dat ik stilstand een achteruitgang vind heb ik ook al vaker geschreven en dat hebben er al meer gedaan, zelfs in dit draadje. Maar daar gelijk aan te koppelen dat wij een duo zijn is mij niet duidelijk.

 

Wat gc.nl gaat vragen? Weet ik niet, ik ben de vertegenwoordiger van gc.nl niet, ik zou zeggen vraag het hem, misschien geeft hij wel antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenwerking hoeft van mij niet zo zeer. Een goede site in Nederland wel! Dus pak die handschoen nu eindelijk eens op en niet alleen beloven zoals al jaren gebeurd. Stilstand is achteruitgang of je wordt ingehaald!

Ik heb ooit opgeroepen om de donaties voor .nl wat op te schroeven en dat is aardig gelukt. Maar wat komt daar voor terug? Nu wacht ik tot ik serieuze ontwikkelingen zie. Dus Geoman en Hawkeyes, vertoon eens wat meer gezicht of laat een ander die graag wil wat meer doen.

 

Andere optie is dat iemand de volledige site overneemt en het roer drastisch en democratisch om gaat gooien, precies naar de wensen van de gebruikers.

 

Dat is een utopie zolang beide heren nog hart hebben voor .nl of belang zien in het domein, dus die optie heb ik maar niet aangegeven.

 

Ik zou graag een lokatie willen regelen met enkele stoelen en een tafel en een heel groot grasveld eromheen waar ALLE geocachers een gezellig kampeerevent kunnen houden.

Na een dagje cachen, kletsen, eten en kampvuur zal rond 20.00 een debat worden gestart met de geocachewindrichtingen over het wel en wee van geocaching in Nederland. Iedereen kan dat dan volgen als ze willen. Ik zoek dan nog wel een hele goede tafelheer om de boel in het gareel te houden. En het debat mag maar 2 tot 3 uur duren. Uiteindelijk komen we dan tot "het akkoord van zoekend Nederland". Want zijn we niet allemaal zoekend? Daarna een gezellige nachtcache!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als jij van mening bent dat het om meer dan een duoi gaat, dan ben ik benieuwd wie nu eigenlijk de andere leden van de groep zijn. Zonder die duidelijkheid zal de groep/kleine groep/groepje/duo niet serieus worden genomen. Ik zal bij deze maar een voorspelling op het antwoord geven: er komt geen duidelijkheid :thumbdown:

 

Enig idee welke vraag gc.nl als eerste gaat stellen?

 

Vooralsnog geef je nu zelf al aan dat het in ieder geval niet om een groep gaat :beerchug:

 

Dat ik een voorstander ben van de bijeenkomst/overleg heb ik al vaker geschreven en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken. Dat ik stilstand een achteruitgang vind heb ik ook al vaker geschreven en dat hebben er al meer gedaan, zelfs in dit draadje. Maar daar gelijk aan te koppelen dat wij een duo zijn is mij niet duidelijk.

 

Wat gc.nl gaat vragen? Weet ik niet, ik ben de vertegenwoordiger van gc.nl niet, ik zou zeggen vraag het hem, misschien geeft hij wel antwoord.

 

Zoals ik al voorspelde: er komt geen antwoord op de vraag en inderdaad blijft het weer stil :)

 

En die eerste vraag? Ik mag toch aannemen dat daar al over nagedacht is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenwerking hoeft van mij niet zo zeer. Een goede site in Nederland wel! Dus pak die handschoen nu eindelijk eens op en niet alleen beloven zoals al jaren gebeurd. Stilstand is achteruitgang of je wordt ingehaald!

Ik heb ooit opgeroepen om de donaties voor .nl wat op te schroeven en dat is aardig gelukt. Maar wat komt daar voor terug? Nu wacht ik tot ik serieuze ontwikkelingen zie. Dus Geoman en Hawkeyes, vertoon eens wat meer gezicht of laat een ander die graag wil wat meer doen.

 

Andere optie is dat iemand de volledige site overneemt en het roer drastisch en democratisch om gaat gooien, precies naar de wensen van de gebruikers.

 

Dat is een utopie zolang beide heren nog hart hebben voor .nl of belang zien in het domein, dus die optie heb ik maar niet aangegeven.

 

Ik zou graag een lokatie willen regelen met enkele stoelen en een tafel en een heel groot grasveld eromheen waar ALLE geocachers een gezellig kampeerevent kunnen houden.

Na een dagje cachen, kletsen, eten en kampvuur zal rond 20.00 een debat worden gestart met de geocachewindrichtingen over het wel en wee van geocaching in Nederland. Iedereen kan dat dan volgen als ze willen. Ik zoek dan nog wel een hele goede tafelheer om de boel in het gareel te houden. En het debat mag maar 2 tot 3 uur duren. Uiteindelijk komen we dan tot "het akkoord van zoekend Nederland". Want zijn we niet allemaal zoekend? Daarna een gezellige nachtcache!

 

Laten we het COME noemen, was er vorig jaar eind september ook al, lijkt mij best gezellig. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag een lokatie willen regelen met enkele stoelen en een tafel en een heel groot grasveld eromheen waar ALLE geocachers een gezellig kampeerevent kunnen houden.

Na een dagje cachen, kletsen, eten en kampvuur zal rond 20.00 een debat worden gestart met de geocachewindrichtingen over het wel en wee van geocaching in Nederland. Iedereen kan dat dan volgen als ze willen. Ik zoek dan nog wel een hele goede tafelheer om de boel in het gareel te houden. En het debat mag maar 2 tot 3 uur duren. Uiteindelijk komen we dan tot "het akkoord van zoekend Nederland". Want zijn we niet allemaal zoekend? Daarna een gezellige nachtcache!

 

't is nu wel een beetje koud buiten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als jij van mening bent dat het om meer dan een duoi gaat, dan ben ik benieuwd wie nu eigenlijk de andere leden van de groep zijn. Zonder die duidelijkheid zal de groep/kleine groep/groepje/duo niet serieus worden genomen. Ik zal bij deze maar een voorspelling op het antwoord geven: er komt geen duidelijkheid ;)

 

Enig idee welke vraag gc.nl als eerste gaat stellen?

 

Vooralsnog geef je nu zelf al aan dat het in ieder geval niet om een groep gaat ;)

 

Dat ik een voorstander ben van de bijeenkomst/overleg heb ik al vaker geschreven en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken. Dat ik stilstand een achteruitgang vind heb ik ook al vaker geschreven en dat hebben er al meer gedaan, zelfs in dit draadje. Maar daar gelijk aan te koppelen dat wij een duo zijn is mij niet duidelijk.

 

Wat gc.nl gaat vragen? Weet ik niet, ik ben de vertegenwoordiger van gc.nl niet, ik zou zeggen vraag het hem, misschien geeft hij wel antwoord.

 

Zoals ik al voorspelde: er komt geen antwoord op de vraag en inderdaad blijft het weer stil ;)

 

En die eerste vraag? Ik mag toch aannemen dat daar al over nagedacht is?

 

 

tot nu toe is het niet eens een duo, in de mails die ik heb gezien is het altijd maar 1 persoon die op de cc of direct geadresseerde lijst staat. Het lijkt hier op proberen te rennen als je nog niet kunt lopen, of over de sloot springen als je niet eens weet waar de sloot precies is.

 

Wat ik mij afvraag is het volgende, waarom wordt Zaanhoeve nu in eens zo actief? Terra caching steekt hij geen tijd meer in, heeft globaltracks overgenomen van de buren omdat gc.com anders niets met global te maken wilde hebben. En plotseling zijn er verontruste geocachers?

 

Die verontruste geocachers zijn hier al een hele tijd :P dat is niet nieuws. In de afgelopen week (had ik lekker vrij) heb ik er nog eens over nagedacht. Het gaat niet om geocachen of wat dan ook, het gaat eigenlijk maar om 1 ding en dat is te kijken hoever je eigenlijk kan gaan.

 

Ik begrijp dat er mensen zijn de het anders willen, ik ben ook voor een dialoog maar die dialoog kan niet gebeuren onder condities die door 1 persoon zijn opgesteld, zonder te weten wat er allemaal speelt en eigenlijk de versnippering nog groter maakt.

 

Misschien toch goed dat de ego's aan tafel schuiven zonder de verontruste groep cachers en eerst dat even uitpraten.

 

Wij zijn allemaal mensen met goede en foute dingen, maar aan het einde van de dag blijven wij toch mensen en moten elkaar respecteren :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenwerking hoeft van mij niet zo zeer. Een goede site in Nederland wel! Dus pak die handschoen nu eindelijk eens op en niet alleen beloven zoals al jaren gebeurd. Stilstand is achteruitgang of je wordt ingehaald!

Ik heb ooit opgeroepen om de donaties voor .nl wat op te schroeven en dat is aardig gelukt. Maar wat komt daar voor terug? Nu wacht ik tot ik serieuze ontwikkelingen zie. Dus Geoman en Hawkeyes, vertoon eens wat meer gezicht of laat een ander die graag wil wat meer doen.

 

Andere optie is dat iemand de volledige site overneemt en het roer drastisch en democratisch om gaat gooien, precies naar de wensen van de gebruikers.

 

Dat is een utopie zolang beide heren nog hart hebben voor .nl of belang zien in het domein, dus die optie heb ik maar niet aangegeven.

 

Ik zou graag een lokatie willen regelen met enkele stoelen en een tafel en een heel groot grasveld eromheen waar ALLE geocachers een gezellig kampeerevent kunnen houden.

Iedereen kan dat dan volgen als ze willen. Ik zoek dan nog wel een hele goede tafelheer om de boel in het gareel te houden. En het debat mag maar 2 tot 3 uur duren.

 

Als organisatie-deskundige lijkt het me leuk om op te treden als een 'goede tafelheer'. Ook eens een keer wat anders dan als scheidsrechter over het veld heen en weer te rennen.

 

GeoTeeth :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenwerking hoeft van mij niet zo zeer. Een goede site in Nederland wel! Dus pak die handschoen nu eindelijk eens op en niet alleen beloven zoals al jaren gebeurd. Stilstand is achteruitgang of je wordt ingehaald!

Ik heb ooit opgeroepen om de donaties voor .nl wat op te schroeven en dat is aardig gelukt. Maar wat komt daar voor terug? Nu wacht ik tot ik serieuze ontwikkelingen zie. Dus Geoman en Hawkeyes, vertoon eens wat meer gezicht of laat een ander die graag wil wat meer doen.

 

Andere optie is dat iemand de volledige site overneemt en het roer drastisch en democratisch om gaat gooien, precies naar de wensen van de gebruikers.

 

Dat is een utopie zolang beide heren nog hart hebben voor .nl of belang zien in het domein, dus die optie heb ik maar niet aangegeven.

 

Ik zou graag een lokatie willen regelen met enkele stoelen en een tafel en een heel groot grasveld eromheen waar ALLE geocachers een gezellig kampeerevent kunnen houden.

Iedereen kan dat dan volgen als ze willen. Ik zoek dan nog wel een hele goede tafelheer om de boel in het gareel te houden. En het debat mag maar 2 tot 3 uur duren.

 

Als organisatie-deskundige lijkt het me leuk om op te treden als een 'goede tafelheer'. Ook eens een keer wat anders dan als scheidsrechter over het veld heen en weer te rennen.

 

GeoTeeth :P

 

Dat laatste heb ik ook jaren gedaan, gelukkig nu niet meer. Maar tafelheer wilde ik altijd al een zijn.

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...