Spring naar bijdragen

Openbrief Aan Geocaching.nl


zaanhoeve

Aanbevolen berichten

Daarnaast: ik heb de deur niet dicht gesmeten: dat heeft Global of GC.nl zelf gedaan. Ik niet: dus ik wil daar ook niet van beschuldigd worden...

 

Ik denk persoonlijk niet dat firefox jou daarmee bedoelt, zo vatte ik het iig niet op. En ik ben een buitenstaander. Maar ms had firefox idd beter een neiuwe regel kunnen beginnen daar.

 

Maar dan nog, mensen het gaat om een kissie, moeten wij daar bonje over maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heeft niemand mijn post gezien???

 

<sarcasme mode> Oh tuurlijk niet, dat zou wel eens positief kunnen zijn ! </sarcasme mode>

 

Absoluut en ook als kennisgeving aangenomen. Nix mis mee maar daar ging het volgens mij na jou bericht ook niet meer over. Men kwam weer terecht in een boze bui.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Absoluut en ook als kennisgeving aangenomen. Nix mis mee maar daar ging het volgens mij na jou bericht ook niet meer over. Men kwam weer terecht in een boze bui.

Uitstekend verwoord...

 

Dus mensen, afkoelen aub, geduld tot morgen... Blijkt men het toch nodig te moeten vinden om zolang het ongenoegen te moeten uiten over dingen waar men eigenlijk het zijne niet van weet, dan zie ik me genoodzaakt om dit draadje toch -tijdelijk- te sluiten. Dat heeft niets te maken met "kop in het zand steken" of "censuur" of wat je het ook maar noemen wil, maar wel met het orde houden hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk persoonlijk niet dat firefox jou daarmee bedoelt, zo vatte ik het iig niet op. En ik ben een buitenstaander. Maar ms had firefox idd beter een neiuwe regel kunnen beginnen daar.

 

Ik bedoelde daarmee het sneren naar alles wat niet de naam gc.nl heeft. In dit geval kwam die van Team Jemar, so be it ;)

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien en gelezen, jammer dat je die posting pas hebt gedaan nadat erom gevraagd wordt.

Mij kan het allemaal allang niet meer boeien, maar wat me tegenstaat is dat met dit soort acties de vooroordelen wel weer in de hand worden gewerkt.

Erg jammer dat er zoveel besloten wordt gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft niemand mijn post gezien???

 

<sarcasme mode> Oh tuurlijk niet, dat zou wel eens positief kunnen zijn ! </sarcasme mode>

 

Gelezen en in afwachting van van een hopenlijk positieve verklaring morgen.

 

 

tja...wat voor jou en wellicht "vele" gelijkgestemden als hopelijk positief ervaren wordt, is voor mij en "de groep cachers" die er net zo over denken als ik, wellicht negatief.

 

De meningen over dit onderwerp lopen blijkbaar uiteen, dus wat er ook naar buiten komt, niet iedereen wordt daar waarschijnlijk even blij van. Dat kan niet anders in een gemeenschap die zo divers van mening is.

bewerkt door Camo Crew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft niemand mijn post gezien???

 

<sarcasme mode> Oh tuurlijk niet, dat zou wel eens positief kunnen zijn ! </sarcasme mode>

 

Gelezen en in afwachting van van een hopenlijk positieve verklaring morgen.

 

 

tja...wat voor jou en wellicht "vele" gelijkgestemden als hopelijk positief ervaren wordt, is voor mij en "de groep cachers" die er net zo over denken als ik, wellicht negatief.

 

De meningen over dit onderwerp lopen blijkbaar uiteen, dus wat er ook naar buiten komt, niet iedereen wordt daar waarschijnlijk even blij van. Dat kan niet anders in een gemeenschap die zo divers van mening is.

 

Wie weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff wat een discussie weer, zowel hier als op het forum van gc.com. Ik heb lang op mijn handen gezeten maar nu wil ik toch eventjes een paar kanttekeningetjes kwijt.

 

Laat ik eens vooropstellen dat iedereen die bij welke caching-site dan ook (enkele personen bij gc.com uitgezonderd) aan het werk is, als vrijwilliger bezig is. Vertel mij eens waarom een vrijwilliger dingen zou moeten doen waar hij (zij) niet achter staat?

 

Er is echt geen verplichting tot samenwerking, er zijn alleen ‘verontruste cachers’ die dat graag zouden willen.

 

Het verbaast mij dat op het forum van gc.com een situatie van 7 (ja zeven!) jaar geleden wordt bovengehaald om aan te tonen dat iemand niet betrouwbaar zou zijn. Zo ken ik er ook wel één maar dan van vorige zomer, en het gaat natuurlijk om een andere persoon ...

 

Die andere persoon heeft vorig jaar maandenlang zitten jokken over zijn aliassen en heeft bovendien op het forum van metacaching laten zien hoe je je als keurig forumgebruiker gedraagt (...). Moet je dan verbaasd zijn dat ook bij gc.nl sommige mensen een goed geheugen hebben en misschien nieuwe problemen op hun forum zien aankomen waarop zij helemaal niet zitten te wachten?

 

Om in keukentermen te spreken: een koekje van eigen deeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om in keukentermen te spreken: een koekje van eigen deeg.

 

Is het niet een beetje kinderachtig om iemand ´levenslang straf´ te gaan geven, terwijl hij zelf ook weer toenadering aan het zoeken is? Het rechtzetten (op verzoek van enkele teamleden) komt nu over als het permanent ´in het verdomhoekje schoppen´ van die persoon. Wanneer gaan diezelfde teamleden eens op een volwassen en genuanceerde manier met nieuwe ontwikkelingen om die best wel eens mooi kunnen uitpakken voor de gebruikers? Nu draait het vrijwel alleen om de gekrenkte ego´s van bepaalde personen, noem het desnoods eerwraak of geef er een naam aan die je wilt.

 

De gebruikers (wij) zijn nu de dupe van persoonlijke vete´s!

 

Dames en heren, hou daar nu eens mee op!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om heel eerlijk te zijn heb ik van die "toenadering" van de buren richting .nl vanaf het begin af aan niets begrepen.

 

Immers: de site is ontstaan uit onvrede over de gang van zaken op .nl. Of deze onvrede terecht of niet terecht was en is, dat moet ieder maar voor zich bepalen. Maar dat je dan meteen na het opzetten van een site, waarop je eigen ideeën naar eigen inzicht en voorkeur kunt uitbouwen, contact zoekt met de site waar je je absoluut niet meer thuis voelde, daar begrijp ik niets van.

 

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat men d.m.v. van die "samenwerking" alsnog de eigen zin wil doordrukken. Daarnaast is het natuurlijk van belang om vooral (en tot vervelens toe wat mij betreft) op het forum van .nl zichtbaar te blijven. Dit omdat het de nieuwe geocachers eens mocht ontgaan dat er ook alternatieven zijn voor .nl.

 

Dat ik in de (van .nl uit) ongevraagde behoefte om samenwerking niet veel vertrouwen heb, mag duidelijk zijn.

 

Edit: berichtje aangepast n.a.v. bericht 244.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff wat een discussie weer, zowel hier als op het forum van gc.com. Ik heb lang op mijn handen gezeten maar nu wil ik toch eventjes een paar kanttekeningetjes kwijt.

 

Laat ik eens vooropstellen dat iedereen die bij welke caching-site dan ook (enkele personen bij gc.com uitgezonderd) aan het werk is, als vrijwilliger bezig is. Vertel mij eens waarom een vrijwilliger dingen zou moeten doen waar hij (zij) niet achter staat?

 

Er is echt geen verplichting tot samenwerking, er zijn alleen ‘verontruste cachers’ die dat graag zouden willen.

 

Het verbaast mij dat op het forum van gc.com een situatie van 7 (ja zeven!) jaar geleden wordt bovengehaald om aan te tonen dat iemand niet betrouwbaar zou zijn. Zo ken ik er ook wel één maar dan van vorige zomer, en het gaat natuurlijk om een andere persoon ...

 

Die andere persoon heeft vorig jaar maandenlang zitten jokken over zijn aliassen en heeft bovendien op het forum van metacaching laten zien hoe je je als keurig forumgebruiker gedraagt (...). Moet je dan verbaasd zijn dat ook bij gc.nl sommige mensen een goed geheugen hebben en misschien nieuwe problemen op hun forum zien aankomen waarop zij helemaal niet zitten te wachten?

 

Om in keukentermen te spreken: een koekje van eigen deeg.

 

 

Misschien moet je aan die persoon, te heten Underground, zelf eens vragen waarom hij noodgedwongen een nieuwe alias moest aannemen en waarom hij hierover in eerste instantie niet kon melden dat Underground dezelfde persoon was als de Broekies! Hij wist namelijk dat hij aangegeven zou worden bij groundspeak met, destijds, als resultaat een ban op geocaching.com. Dat koekje van je werd dus helaas ergens anders gebakken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Misschien moet je aan die persoon, te heten Underground, zelf eens vragen waarom hij noodgedwongen een nieuwe alias moest aannemen en waarom hij hierover in eerste instantie niet kon melden dat Underground dezelfde persoon was als de Broekies! Hij wist namelijk dat hij aangegeven zou worden bij groundspeak met, destijds, als resultaat een ban op geocaching.com. Dat koekje van je werd dus helaas ergens anders gebakken!

Daar zit wat in ja...

Want niemand had immers door dat het dezelfde personen waren.

bewerkt door Mr.Atari
aangepast volgens nieuw quote beleid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...