Spring naar bijdragen

Openbrief Aan Geocaching.nl


zaanhoeve

Aanbevolen berichten

Even verduidelijken...

 

gc.nl doet nog niet mee in het Wave overleg omdat ik pas recent van Zaanhoeve een Google Wave invite heb ontvangen. De andere deelnemers aan het overleg weten hiervan.

Heb Zaanhoeve van de week telefonisch te kennen gegeven dat ik me eerst moet verdiepen in Wave voordat ik los ga.

Yammer ken ik, .. Wave niet.

Omdat ook bij Geoman de schoorsteen moet roken draai ik deze week late diensten voor mijn broodheer. :thumbup:

Ben dus door het (late) tijdstip van overleg afgesneden van deelname. Inmiddels al wel enkele dagen aan de Wave. Account is, in tegenstelling tot wat hierboven staat, dus wel actief.

Nogmaals... van dit alles zijn alle partijen op de hoogte. Zaanhoeve gaf aan dat het niet op een paar dagen steekt en ging akkoord met een start dit weekend/medio volgende week.

 

Fijn weekend allemaal! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Even verduidelijken...

 

gc.nl doet nog niet mee in het Wave overleg omdat ik pas recent van Zaanhoeve een Google Wave invite heb ontvangen. De andere deelnemers aan het overleg weten hiervan.

Heb Zaanhoeve van de week telefonisch te kennen gegeven dat ik me eerst moet verdiepen in Wave voordat ik los ga.

Yammer ken ik, .. Wave niet.

Omdat ook bij Geoman de schoorsteen moet roken draai ik deze week late diensten voor mijn broodheer. Ben dus door het (late) tijdstip van overleg afgesneden van deelname. Inmiddels al wel enkele dagen aan de Wave. Account is, in tegenstelling tot wat hierboven staat, dus wel actief.

Nogmaals... van dit alles zijn alle partijen op de hoogte. Zaanhoeve gaf aan dat het niet op een paar dagen steekt en ging akkoord met een start dit weekend/medio volgende week.

 

Fijn weekend allemaal! :thumbup:

 

En de mail an 7 februari met de uitnodiging voor wave is nooit aangekomen zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de mail van 7 februari met de uitnodiging voor wave is nooit aangekomen zeker?

 

Nooit aangekomen, nooit verzonden .... is ook niet interessant meer. Het overleg is er nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de mail van 7 februari met de uitnodiging voor wave is nooit aangekomen zeker?

 

Nooit aangekomen, nooit verzonden .... is ook niet interessant meer. Het overleg is er nog steeds.

 

Dus toch wat anders dan je schreef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De account is er en de partijen weten er van.

 

:thumbup:

 

De informatie van Mr. Atari klopte dus inderdaad niet. Het is te hopen dat het contact nu wel wordt gelegd en dat er nu wel spijkers met koppen geslagen kunnen worden :yes:

De vraag is welke partijen.

de buren heeft aangegeven niet meer met gc.nl te willen praten.

Gelukkig geeft gc.nl niet zo snel op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HALLO ALLEMAAL ik volg het niet meer maar laten we nou gewoon eens beginnen met waar deze hobby om gaat !!!!!

 

EEN kistje vinden!!!!!!! Samen werking is leuk en wellicht nuttig (ja ik volg het niet genoeg) maar het komt maar op een ding neer. Vandaag het was weer een leuke middag met de gps op stap. Toch weer 5 cachejes kunnen pakken vandaag wat minder als gehoopt.

Hopelijk de volgende ronde beter..... Nu jullie nog die hier allemaal met modder naar elkaar aan het gooien zijn een hobby is LEUK (als het goed is).

Leg jullie probleem bij elkaar praat er over kijk of jullie er uit komen enzzz.

Komen jullie er niet uit jammer jammer dan moet ieder zijn eigen weg gaan en stoppen met deze discussie want die gaat nergens meer over in mijn beleving.

Doe je je voordeel mee en kijk verder naar de weg die je zelf wilt.

 

HET IS WEER WEEKEND!!!!!! DUS OP NAAR DE VOLGENDE CACHE

 

grzz Alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even uitleggen graag ... :thumbup:

 

Heel simpel, je schreef dat je pas via Kees de uitnodiging voor wave ontvangen hebt, dat klopt dus niet, je hebt 7 februari al een mail gehad om het via wave te doen in afwachting van het gesloten forum deel. Dus het is zo simpel als wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de buren heeft aangegeven niet meer met gc.nl te willen praten.

 

Waarom heeft gc.nl de Global vertegenwoordiger na het morren van enkele teamleden uit het besloten forum geschopt? Lijkt meer op het sluiten van de deur dan de deur netjes open doen voor een vriendelijk en volwassen gesprek. De ´Welkom´ mat ontbreekt duidelijk bij de voordeur :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat gc.nl nog niet via wave meepraat? Misschien hebben ze nog geen account. Dan heb ik nog wel een invite over. mogen ze zo hebben. Klinkt sarcastisch, maar ik wil echt dat gc.nl meedot. Reden ; ze zijn en zullen ook de grootste blijven, dus met veel mensen die ze vertegenwoordigen. velen van die mensen weten misschien niet eens dat er meer mogelijk is (global trekt daar echt aan de kar) maarik kan me voorstellen dat als ze het eenmaal gebruiken ze het erg prettig vinden. Ik vind iig van het kleine van global prettig dat ze snel kunnen inspelen (zie trax uploaden en dan caches zoeken rondom trax. Mijn idee en perfect uitgevoerd)

Ik wil? Gaat het om wat jij wilt? Interesseert het je niet wat een ander wil?

 

Daarbij: klaarblijkelijk ben jij in de veronderstelling dat Geoman ons vertegenwoordigt. Ik dacht het niet. Geoman vertegenwoordigt niemand anders dan zijn eigen particuliere website, zijn eigen stichting. Verder is niemand iets gevraagd.

 

Velen van die mensen weten misschien niet eens dat er meer mogelijk is ?

 

En jij gaat ons redden van onze onwetendheid?

...

(deel door moderator verwijderd)

bewerkt door Mr.Atari
edit wegens schelden, dat doen we hier niet...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 februari heb ik geen mail ontvangen van Kees, was het maar waar. Zat al maanden naar een Wave account te hengelen. :thumbup: Ben altijd nieuwsgierig naar web 2.0 toepassingen, zeker als het social community betreft.

 

PS, Yammer werkt beter :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de laatste tien, twintig berichtjes leets, is het allang niet niet netjes meer. Het druipt aan alle kanten van het wantrouwen. Ik begrijp werkelijk niet hoe jij dat anders kunt zien.

 

Werkelijk, ik ga over mijn nek van alle schijnheiligheid hier.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 februari heb ik geen mail ontvangen van Kees, was het maar waar. Zat al maanden naar een Wave account te hengelen. :thumbup: Ben altijd nieuwsgierig naar web 2.0 toepassingen, zeker als het social community betreft.

 

PS, Yammer werkt beter :yes:

 

Wat jammer dat de mede lezers nu niet kunnen zien dat je neus langer wordt.

 

Datum: 7 februari 2010 21:39

Onderwerp: Re: Overleg 6 februari 2010

Aan: ReeJ <reej>

Cc: Team De Zaanhoeve <infol>, "Anc(h)or" <anchor>, r.tuijte

 

 

Hoi,

 

ik zou zelfs die aankondiging door Kees laten doen.

 

Nu ik jullie toch mail.

Ik wil wel een Wave aanmaken totdat het gc.nl forumdeel er is. Kunnen we al vast wat bomen cq brainstormen. Raymond heeft al een Google Wave uitnodiging gehad. Hebben jullie ook interesse in Wave account?

Maak dan even een gmail account aan en ik stuur je een uitnodiging.

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...