Spring naar bijdragen

Openbrief Aan Geocaching.nl


zaanhoeve

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De gebruikers (wij) zijn nu de dupe van persoonlijke vete´s!

Als eerste: ik voel me helemaal geen slachtoffer. Daarnaast kan ik me heel goed voorstellen dat er een groep geocachers is die heel andere ideeën heeft t.a.v. de vraag waar het met het geocachen, onze gezamenlijke hobby, qua beleid naar toe moet. Niks mis mee. Dat daardoor nieuwe initiatieven ontstaan, ook niks mis mee. Maar ga niet steeds de verschillende fora af om daar jouw evangelie te verkondigen. Alsof de bezoekers niet zelf mans (of vrouws?) genoeg zijn om de eigen keuzes te maken.

 

Ga anderen niet vertellen dat het hier eigenlijk niet goed toeven is. Ik kom hier al sinds 2002 en ik voel me hier steeds thuis. Het is maar wat je er zelf van maakt. Dat anderen er compleet anders over denken vind ik ook prima. Maar val er anderen niet steeds ongevraagd mee lastig!

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De gebruikers (wij) zijn nu de dupe van persoonlijke vete´s!

 

Ik voel MIJ helemaal niet de dupe van iets wat jij persoonlijke vete's noemt.

 

Ik weet wel dat samenwerking met een zekere persoon en zijn als anti-gc.nl opgestarte site een garantie is voor heibel nu en in de toekomst en dan is voorkomen veel beter dan genezen !

 

En aan nog meer technische foefjes heb ik al helemaal geen behoefte noch boodschap.

Per slot gaat het om een kissie zoeken. Niets meer en niets minder.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moet je aan die persoon, te heten Underground, zelf eens vragen waarom hij noodgedwongen een nieuwe alias moest aannemen en waarom hij hierover in eerste instantie niet kon melden dat Underground dezelfde persoon was als de Broekies! Hij wist namelijk dat hij aangegeven zou worden bij groundspeak met, destijds, als resultaat een ban op geocaching.com. Dat koekje van je werd dus helaas ergens anders gebakken!

 

Waarom denk je dat GS daar weer snel op terug kwam, de waarheid scheen toch wat anders te liggen dan eerst was gemeld door de persoon/personen. Waarom krijgt Underground nu dan wel dingen gedaan met GS die andere nooit wilde of niet nodig vonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De gebruikers (wij) zijn nu de dupe van persoonlijke vete´s!

 

Ik voel MIJ helemaal niet de dupe van iets wat jij persoonlijke vete's noemt.

 

Ik weet wel dat samenwerking met een zekere persoon en zijn als anti-gc.nl opgestarte site een garantie is voor heibel nu en in de toekomst en dan is voorkomen veel beter dan genezen !

 

En aan nog meer technische foefjes heb ik al helemaal geen behoefte noch boodschap.

Per slot gaat het om een kissie zoeken. Niets meer en niets minder.

 

Geopatra.

Mooi verwoord!

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als eerste: ik voel me helemaal geen slachtoffer. Daarnaast kan ik me heel goed voorstellen dat er een groep geocachers is die heel andere ideeën heeft t.a.v. de vraag waar het met het geocachen, onze gezamenlijke hobby, qua beleid naar toe moet. Niks mis mee.

 

Ga anderen niet vertellen dat het hier eigenlijk niet goed toeven is. Ik kom hier al sinds 2002 en ik voel me hier steeds thuis. Het is maar wat je er zelf van maakt.

 

Peetee ik lees hier al weer een jaar of vijf mee, soms aktief, maar vaak ook een tijd weer niet. Ik voel me ook geen slachtoffer.

 

Wat ik zie gebeuren sinds (pak hem beet) een jaar of twee is dat gc.nl niet alleen is stil komen te staan, maar langzaam maar zeker achteruit is gaan hobbelen. Het ontstaan van alternatieven is daar domweg een signaal van, of de alternatieven een kans van slagen hebben, heb ik zeker mijn twijfels over. Maar laten we eens eerlijk durven benoemen dat het gerommel is begonnen met het flink afslanken van de statistieken en de FTF-ranking. Daar was wel degelijk behoefte aan en Global heeft dat slechts opgepikt. Waarom zijn toen de gebruikers die daar wel behoefte aan hadden genegeerd alsof hun mening er niet toe deed? Kijk de polls en de discussies van toen er nog eens op na!

 

Ook ik zie totaal niets in versnippering en naderhand gaan samenwerken, waarbij de botsende ego´s in het spel blijven. Wat let gc.nl (en nu komt de hamvraag) om de positieve punten van de alternatieven te integreren binnen de eigen site: rankings, statistieken en de nodige gc-tooltjes. Zit er niet een verschrikkelijk knappe kop achter Global die het nivo van gc.nl naar een hoger plan kan tillen?

 

Met de beste wil van de wereld kan ik niet begrijpen waarom het gereutel van de gekrenkte ego´s nu over de rug van de gebruiker wordt uitgespeeld :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff wat een discussie weer, zowel hier als op het forum van gc.com. Ik heb lang op mijn handen gezeten maar nu wil ik toch eventjes een paar kanttekeningetjes kwijt.

 

Laat ik eens vooropstellen dat iedereen die bij welke caching-site dan ook (enkele personen bij gc.com uitgezonderd) aan het werk is, als vrijwilliger bezig is. Vertel mij eens waarom een vrijwilliger dingen zou moeten doen waar hij (zij) niet achter staat?

 

Er is echt geen verplichting tot samenwerking, er zijn alleen ‘verontruste cachers’ die dat graag zouden willen.

 

Het verbaast mij dat op het forum van gc.com een situatie van 7 (ja zeven!) jaar geleden wordt bovengehaald om aan te tonen dat iemand niet betrouwbaar zou zijn. Zo ken ik er ook wel één maar dan van vorige zomer, en het gaat natuurlijk om een andere persoon ...

 

Die andere persoon heeft vorig jaar maandenlang zitten jokken over zijn aliassen en heeft bovendien op het forum van metacaching laten zien hoe je je als keurig forumgebruiker gedraagt (...). Moet je dan verbaasd zijn dat ook bij gc.nl sommige mensen een goed geheugen hebben en misschien nieuwe problemen op hun forum zien aankomen waarop zij helemaal niet zitten te wachten?

 

Om in keukentermen te spreken: een koekje van eigen deeg.

 

Als men een koekje van eigen deeg wil geven is het ook van belang de gehele waarheid op tafel te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je al zo lang meeleest hier weet je ook de reden waarom bepaalde opties verdwenen zijn.

Als Intratuin geen 'fout hout' meer wil verkopen omdat ze nadelige effecten ziet, kun je 2 dingen doen.

Jammer, dan maar geen hout, of naar een andere winkel om toch aan dat hout te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De gebruikers (wij) zijn nu de dupe van persoonlijke vete´s!

 

 

En aan nog meer technische foefjes heb ik al helemaal geen behoefte noch boodschap.

 

 

Geopatra.

 

ik zou het erg jammer vinden als ik door dit "gezeur"straks de pocket querie generator kwijtraak....

bewerkt door hankthea
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je al zo lang meeleest hier weet je ook de reden waarom bepaalde opties verdwenen zijn.

Als Intratuin geen 'fout hout' meer wil verkopen omdat ze nadelige effecten ziet, kun je 2 dingen doen.

Jammer, dan maar geen hout, of naar een andere winkel om toch aan dat hout te komen.

 

Ze zouden ook hardhout in het assortiment kunnen nemen :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je al zo lang meeleest hier weet je ook de reden waarom bepaalde opties verdwenen zijn.

Als Intratuin geen 'fout hout' meer wil verkopen omdat ze nadelige effecten ziet, kun je 2 dingen doen.

Jammer, dan maar geen hout, of naar een andere winkel om toch aan dat hout te komen.

 

Ze zouden ook hardhout in het assortiment kunnen nemen :dribble:

Misschien wordt er wel driftig aan hardhout gewerkt.

En duurt bij de ene houtverwerker dat proces wat langer dan bij de andere.

Je weet toch, handwerk duurt langer maar is uiteindelijk veeeeel mooier en duurzamer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wordt er wel driftig aan hardhout gewerkt.

En duurt bij de ene houtverwerker dat proces wat langer dan bij de andere.

Je weet toch, handwerk duurt langer maar is uiteindelijk veeeeel mooier en duurzamer!

 

Absoluut, mijn voorkeur gaat ook uit naar mooi en duurzaam. Maar de bestelling is al zo´n twee jaar

geleden de deur uitgegaan. Is die bestelling wel aangekomen? Bij het snoepwinkeltje om de hoek

heb ik ook maar een partijtje besteld en die had het in notime in huis. Ehhh ... ook handwerk, mooi en

duurzaam. How come´s?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wordt er wel driftig aan hardhout gewerkt.

En duurt bij de ene houtverwerker dat proces wat langer dan bij de andere.

Je weet toch, handwerk duurt langer maar is uiteindelijk veeeeel mooier en duurzamer!

 

Absoluut, mijn voorkeur gaat ook uit naar mooi en duurzaam. Maar de bestelling is al zo´n twee jaar

geleden de deur uitgegaan. Is die bestelling wel aangekomen? Bij het snoepwinkeltje om de hoek

heb ik ook maar een partijtje besteld en die had het in notime in huis. Ehhh ... ook handwerk, mooi en

duurzaam. How come´s?

Minder lijntjes, eigen baas, meer tijd.... geen idee eigenlijk.

Maar de bestelling is doorgekomen volgens mij.

Wie stout is krijgt lekkers, wie zoet is verontruste geocachers op z'n dak :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar de bestelling is doorgekomen volgens mij.

Wie stout is krijgt lekkers, wie zoet is verontruste geocachers op z'n dak ;)

 

Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is verontruste geocachers op z'n dak ;)

 

Doe die eerste keuze dan maar, fijn om te horen dat morgen de bestelling op de bus gaat :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...