Spring naar bijdragen

Openbrief Aan Geocaching.nl


zaanhoeve

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik denk dat ik het wel begrijp.

Er zijn diverse cachers, waaronder de Topic-starter, die zich met veel Tam-Tam (nee niet Tom-Tom) van GC hebben afgekeerd en hun heil hebben gezocht bij het doodgeboren kindje genaamd TC.

Nu er bij TC nagenoeg geen caches meer bijkomen (met name in Nederland) en deze cachers natuurlijk onze mooie hobby (of was het nu sport) willen blijven beoefenen zit er maar één mogelijkheid op, terug naar GC.

Er zullen er bij zijn die dit als gezichtsverlies zien en vandaar m.i. de oproep doen tot samenwerking. Wat mij betreft lijden deze cachers geen gezichtsverlies.

Welkom terug bij wat eigenlijk de enige cache site is, GC.com, one big family :crybaby:

Ruud :rolleyes:

 

En hier sluit ik me bij aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had al even geleden gezien dat de naam van "De Broekies"weer zichtbaar was als ingelogde deelnemers, dus de ban was schijnbaar opgeheven.

Controle op gebruikers leverde inderdaad het zelfde resultaat op, maar sinds vandaag 16:48 uur staat er weer een ban op, nu ben ik een zeer nieuwsgierig iemand , wil dan wel weten wat en waarom.

Natuurlijk komt nu weer de opmerking doe het dan via een PB, maar ik vind openheid van zaken belangrijker, dus doe ik het zo. De rest van de gemeenschap heeft daar recht op, we leven tenslotte in een open en democratisch land.

 

Precies, via PB. Dit forum is geen open en democratisch land maar een forum met regeltjes waar je mee accoord bent gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had al even geleden gezien dat de naam van "De Broekies"weer zichtbaar was als ingelogde deelnemers, dus de ban was schijnbaar opgeheven.

Controle op gebruikers leverde inderdaad het zelfde resultaat op, maar sinds vandaag 16:48 uur staat er weer een ban op, nu ben ik een zeer nieuwsgierig iemand , wil dan wel weten wat en waarom.

Natuurlijk komt nu weer de opmerking doe het dan via een PB, maar ik vind openheid van zaken belangrijker, dus doe ik het zo. De rest van de gemeenschap heeft daar recht op, we leven tenslotte in een open en democratisch land.

 

Precies, via PB. Dit forum is geen open en democratisch land maar een forum met regeltjes waar je mee accoord bent gegaan.

 

Ik krijg nu het gevoel dat er spontaan een regeltje aan de forumregels is toegevoegd. Waar in de forumregels staat dat de broekies hier op het forum niet besproken mogen worden? Kan je die forumregel even uit de hoge hoed toveren :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wordt er bedoeld dat er niet publiekelijk gesproken wordt over de achtergronden van een ban :rolleyes:

 

Zou kunnen, dan zou dat dit regeltje moeten zijn:

 

Ben je het niet eens met de werkwijze van de moderator dan kan dit besproken worden via een PB of email aan de bemiddelaars.

 

Die is nogal ruim uit te leggen. Over het bespreken van de achtergronden van een rode of gewone ban staat nergens iets. Ik zal er wel over heen gelezen hebben :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste mensen,

 

Dit topic gaat NIET over de regels van het forum en of eventuele bannelingen. Dit zijn onderwerpen waar jullie ons best over aan mogen spreken, maar alleen via PB.

Wanneer mensen hier toch zonodig over willen posten, dan gaat het topic -in ieder geval tijdelijk- op slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou jammer zijn.

 

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Laten we wel proberen het forum leefbaar te houden met z'n allen.

 

Als men problemen heeft met (al dan niet veronderstelde) regels op het forum, dan kan men altijd een PB naar (één van) ons sturen.

Let wel, dat ook de algemene netiquette regels ook hier van toepassing zijn. Dat spreekt vanzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...