Spring naar bijdragen

Openbrief Aan Geocaching.nl


zaanhoeve

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

7 februari heb ik geen mail ontvangen van Kees, was het maar waar. Zat al maanden naar een Wave account te hengelen. :thumbup: Ben altijd nieuwsgierig naar web 2.0 toepassingen, zeker als het social community betreft.

 

PS, Yammer werkt beter :yes:

 

Wat jammer dat de mede lezers nu niet kunnen zien dat je neus langer wordt.

 

Datum: 7 februari 2010 21:39

Onderwerp: Re: Overleg 6 februari 2010

Aan: ReeJ <emailadres>

Cc: Team De Zaanhoeve <emailadres>, "Anc(h)or" <emailadres>, en nog een emailadres

 

 

Hoi,

 

ik zou zelfs die aankondiging door Kees laten doen.

 

Nu ik jullie toch mail.

Ik wil wel een Wave aanmaken totdat het gc.nl forumdeel er is. Kunnen we al vast wat bomen cq brainstormen. Raymond heeft al een Google Wave uitnodiging gehad. Hebben jullie ook interesse in Wave account?

Maak dan even een gmail account aan en ik stuur je een uitnodiging.

Zo Remunj, bij wie ben jij opeens Gold Member geworden? ;)

bewerkt door Team Beetle
Admin: Emailadressen verwijderd uit quote
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de laatste tien, twintig berichtjes lees, is het allang niet niet netjes meer. Het druipt aan alle kanten van het wantrouwen. Ik begrijp werkelijk niet hoe jij dat anders kunt zien.

 

Ik denk dat dat voor iedereen wel duidelijk is Peetee, maar dat wil niet zeggen dat je je argumenten kracht bij moet gaan zetten met minder prettige krachttermen. Soms kan een pittig gesprek van persoon tot persoon verhelderend werken, maar laten we het wel netjes houden. De discussie is nu tenminste open en kan bijdragen om misverstanden van de afgelopen weken uit de wereld te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De heren weten wel wat goed voor ons is.

 

Dat vraag ik me toch ernstig af Peetee. Ik krijg meer de indruk dat sommigen meer bezig zijn met het strelen van de eigen ego, dan dat er nagedacht wordt wat de gebruikers nou eigenlijk willen. Ik weet niet of het je opgevallen is, maar de stichting plus site zijn sinds een jaar of twee in verval geraakt. Weliswaar nog in een langzaam tempo, maar de beweging naar beneden is al een tijdje zichtbaar. De vraag is nu of we ons daarin berusten of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De heren weten wel wat goed voor ons is.

 

Dat vraag ik me toch ernstig af Peetee. Ik krijg meer de indruk dat sommigen meer bezig zijn met het strelen van de eigen ego, dan dat er nagedacht wordt wat de gebruikers nou eigenlijk willen. Ik weet niet of het je opgevallen is, maar de stichting plus site zijn sinds een jaar of twee in verval geraakt. Weliswaar nog in een langzaam tempo, maar de beweging naar beneden is al een tijdje zichtbaar. De vraag is nu of we ons daarin berusten of niet.

Misschien heeft jouw huis ook wel wat achterstallig onderhoud.

En 'we' vinden dat je daar maar eens wat aan moet gaan doen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De heren weten wel wat goed voor ons is.

 

Dat vraag ik me toch ernstig af Peetee. Ik krijg meer de indruk dat sommigen meer bezig zijn met het strelen van de eigen ego, dan dat er nagedacht wordt wat de gebruikers nou eigenlijk willen. Ik weet niet of het je opgevallen is, maar de stichting plus site zijn sinds een jaar of twee in verval geraakt. Weliswaar nog in een langzaam tempo, maar de beweging naar beneden is al een tijdje zichtbaar. De vraag is nu of we ons daarin berusten of niet.

Ik vraag me dat niet af. Zeker kan gc.nl een opknapbeurt gebruiken. Maar ik geloof er helemaal niets van dat de toenadering erop gericht is om gc.nl van de ondergang te redden. Jij wel blijkbaar. En dat mag natuurlijk.

 

Ik ben benieuwd. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heeft jouw huis ook wel wat achterstallig onderhoud.

En 'we' vinden dat je daar maar eens wat aan moet gaan doen :thumbup:

 

Er is een groot verschil: mijn huis wordt niet uitgewoond door een paar duizend

bewoners, deze site doet dat wel. Begint overigens weer op een chat te lijken :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heeft jouw huis ook wel wat achterstallig onderhoud.

En 'we' vinden dat je daar maar eens wat aan moet gaan doen :thumbup:

 

Er is een groot verschil: mijn huis wordt niet uitgewoond door een paar duizend

bewoners, deze site doet dat wel. Begint overigens weer op een chat te lijken :yes:

Dat is een verschil inderdaad.

En de gelijkenis is, dat we hier te gast zijn.

Kruimeldief kon het altijd zo mooi zeggen.

'Leuk dat je er bent, fijn dat er hier dingen zijn die je bevallen maar vind je het niks, ga je lekker ergens anders heen.'

Of in soortgelijke bewoordingen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me dat niet af. Zeker kan gc.nl een opknapbeurt gebruiken. Maar ik geloof er helemaal niets van dat de toenadering erop gericht is om gc.nl van de ondergang te redden. Jij wel blijkbaar. En dat mag natuurlijk.

 

Ik ben benieuwd. :thumbup:

 

Om je eerlijk te zeggen zie ik helemaal niets in een samenwerking, maar meer in een integratie van positieve elementen van de diverse partijen en in het uiterste geval de laatste optie in combinatie met een algehele overname. Het integratie idee had ik een paar maanden geleden al eens geventileerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat mij jou dan bij de hufters rekenen die zich in het geheel niet interesseert voor anderen, maar enkel in zijn eigen toko op komt.

 

Dank je.

 

even ter informatie ; ik hoor niet bij 1 toko, heb geen eigen toko en zal me ook nooit linken aan maar 1 toko.

En als je nogmaals leest wat ik bedoel met miepen, dan snap misschien wat ik bedoel. Ik heb het niet over miepers, maar over miepen. En dat is toch echt wel heel wat anders.

 

groet

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...