Spring naar bijdragen

Andere Geocachers Herkennen?


Team Creama

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 3 weeks later...

Ik vind het geocachen vaak het leukst in mijn eentje of met mijn partner, maar dus zonder andere cachers. Haalt naar mijn idee voor mij toch een beetje de magie van het cachen af. No offense trouwens naar wie dan ook, slechts mijn opvatting.

 

Overigens dacht ik laatst mede-cachers te herkennen maar dat bleken mensen te zijn die gewoon van de natuur aan het genieten waren. Echt waar! Die mensen heb je, die zonder cache op pad gaan. Belachelijk!

 

;-)

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee,

 

gaat dit onderwerp ineens over PSV! Gaaf, kan ik over meepraten. Geweldige wedstrijd weer gisteren! Jammer dat die uitnodiging van Vlinder niet van hemzelf komt. Ik hou van Eindhoven, en van goed eten!

 

Met mijn Dacia hoef je overigens niet zo bang te zijn voor piepende banden. Maar caches waar je met de auto tot 1 meter afstand kunt komen hebben op dit moment i.v.m. een ontsteking aan de voet wel de voorkeur!

ik adviseer in den bergsche tuin aan de grote berg goed voer voor een faire prijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Wil je oefenen met herkennen ga dan eens met mooi weer op de ermelose heide op een bankje zitten vlakbij een cache. Aan het einde van de dag pik je ze er zo uit, wat kan het daar druk zijn met cachers. Wat ons ook is overkomen, we staan vlak bij de cache te rekenen, stopt er een auto met fietsen achterop vrouw stapt uit met gps in de hand. De eerste keer dat we aangesproken werden voelde wat ongemakkelijk maar het went. Afgelopen zomer nog een man met zoon aangesproken die probeerde een slot open te maken. Het was hun 3e cache en we hebben nog even hun gps goed ingesteld voor geocachen. Kortom al doende leert men zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een geocacher hangt in een boom zonder zaag!

Heeft per definitie een rugzak met teveel rommel bij zich.

Of doet alsof ie loopt te bellen midden op de Veluwe zonder bereik.

Of heeft een waadbroek aan zonder vistuig.

Of is met een bosbeheerder boompjes aan het zagen voor de lol.

Of staat om de zoveel meter stil tijdens een lange wandeling.

Of draait twee keer een vreemd rondje om die "telefoon" te kalibreren.

Of kijkt onder bankjes en graait aan bepieste lantaarnpalen.

Of loopt zomaar de bodem te beluchten ergens in het bos.

Of komt bezweet :sweatdrop: , soms alleen of met een andere persoon uit een bosje ^^

Of loopt in vol camouflage tenue op een kinderboerderij, of erger nog in een nieuwbouwwijk of midden in de stad.

Of zit eindeloos te pielen op een GPS tijdens het autorijden, want je zal maar eens een puntje missen :wistling:

En dan al dit alles zonder op te willen vallen..............jawel :clown:!

 

Kortom, voor elk wat wils :cool2:

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt een uitstekende beschrijving van je eigen activiteiten gegeven! Als je opschiet kan ook jij vandaag de Ermelose heide nog wel even " doen" .... Mooi daar! Aanbevolen! Het gros van je meer dan 1000 voorgangers heeft er geen spijt van gehad!

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal herken je de echte cachers wel. Ze hebben altijd een GPS bij zich. :clap: . Ik stel me meestal ff voor en vraag dan hun cachenaam. Vind ik leuk en vermeld dat dan in de log dat ik ze gesproken heb. Je hebt gauw genoeg door of ze dat willen of niet. Er zijn zelfs cachers die van iedereen foto's maakt. Je komt dan op zijn site. Hij woont in Delft en heet willie wortel, maar dan anders geschreven.

 

Veel cache plezier gewenst en welkom bij deze verslavende hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een geocacher hangt in een boom zonder zaag!

Heeft per definitie een rugzak met teveel rommel bij zich.

Of doet alsof ie loopt te bellen midden op de Veluwe zonder bereik.

Of heeft een waadbroek aan zonder vistuig.

Of is met een bosbeheerder boompjes aan het zagen voor de lol.

Of staat om de zoveel meter stil tijdens een lange wandeling.

Of draait twee keer een vreemd rondje om die "telefoon" te kalibreren.

Of kijkt onder bankjes en graait aan bepieste lantaarnpalen.

Of loopt zomaar de bodem te beluchten ergens in het bos.

Of komt bezweet :sweatdrop: , soms alleen of met een andere persoon uit een bosje ^^

Of loopt in vol camouflage tenue op een kinderboerderij, of erger nog in een nieuwbouwwijk of midden in de stad.

Of zit eindeloos te pielen op een GPS tijdens het autorijden, want je zal maar eens een puntje missen :wistling:

En dan al dit alles zonder op te willen vallen..............jawel :clown:!

 

Kortom, voor elk wat wils :cool2:

 

En de auto altijd met de neus naar de straat geparkeerd voor de FTF's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Een geocacher hangt in een boom zonder zaag!

Heeft per definitie een rugzak met teveel rommel bij zich.

Of doet alsof ie loopt te bellen midden op de Veluwe zonder bereik.

Of heeft een waadbroek aan zonder vistuig.

Of is met een bosbeheerder boompjes aan het zagen voor de lol.

Of staat om de zoveel meter stil tijdens een lange wandeling.

Of draait twee keer een vreemd rondje om die "telefoon" te kalibreren.

Of kijkt onder bankjes en graait aan bepieste lantaarnpalen.

Of loopt zomaar de bodem te beluchten ergens in het bos.

Of komt bezweet :sweatdrop: , soms alleen of met een andere persoon uit een bosje ^^

Of loopt in vol camouflage tenue op een kinderboerderij, of erger nog in een nieuwbouwwijk of midden in de stad.

Of zit eindeloos te pielen op een GPS tijdens het autorijden, want je zal maar eens een puntje missen :wistling:

En dan al dit alles zonder op te willen vallen..............jawel :clown:!

 

Kortom, voor elk wat wils :cool2:

 

En de auto altijd met de neus naar de straat geparkeerd voor de FTF's.

 

Of maakt een heleboel foto's terwijl er niets spannends te zien is

Of gaat in de stad naar plekjes die niet bekend staan als toeristisch en bekijkt daar uitgebreid dingen die niet zijn neergezet om uitgebreid onderzocht te worden, zoals een vuilnisbak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...