Spring naar bijdragen

Andere Geocachers Herkennen?


Team Creama

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

In bosrijke gebieden kom je vaak wandelende kippenhokken met nordic walking stokken tegen. Zij hebben vaak krullen, lopen ongelukkig vanwege die stokken, hebben soms een rugzakje om maar zijn in tegenstelling tot Odlaniger veelal te dik.... Ik heb ze echter nog nooit een kokertje zien rapen, want daarvoor hebben ze het te druk met l..ullen... Gelukkig maar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blutchje, je hebt een PM.

Gelezen en beantwoordt ....

 

Ik heb gehoord dat als een tijdje goed loopt je ook zonder stokken mag lopen ....

 

Ps

Ook ik heb geen krullen maar loop wel mank .

Dat lukt best. Praktisch elke avond wordt immers stevig geoefend.

 

Wat word er dan geoefend ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lekker Prof! Gezellie! Kies jij de plek maar. Bij Ant en Od in het bos? Bij Kikker aan de dijk voor een beetje frisse zeelucht? Of misschien bij jou in de vissenkom?

 

Sorry! Bovenstaand is compleet off-topic, maar soms volgt er op een beslist vreemde dag een soort ontlading!

 

On-topic: Wij zijn te herkennen aan onze groene huidskleur en aan onze jumpende huppelsprong. Dus als jullie iets blijmoedigs zien rondspringen, dan is dat vast een Kikkertje.

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

Ik kom best wel vaak geocachers tegen in het veld. Vreemd eigenlijk. Dan doe ik een multi met een lengte van 20 km die al ruim drie maanden niet meer bezocht is en op wp 3 wordt ik ingehaald door een team (ik wordt meestal ingehaald). Gisteren waren mijn vrouw en ik walnoten aan het zoeken. Wij komen allebei uit een grote stad, en onze botanische kennis is beslist eindig te noemen. We komen een jogster tegen die bezig is met het interval van haar intervaltraining. Mijn vrouw vraagt "weet u toevallig of hier ook ergens walnotenbomen in het bos staan?". De vrouw bukt en raapt een walnoot op van het pad voor onze voeten en zegt "daar staat u onder".

 

Een eind verder zien we een vader met twee zoons die zich uitermate verdacht gedragen. Ze hangen "argeloos" rond op een plek die bevreemding wekt en veinzen een overdreven belangstelling voor een groepje stinkzwammen. Ze stralen een nadrukkelijk aura uit van "ik wou dat jullie ophoepelden". Dus ik vraag "bezig met de nieuwe multi hier?" en dat bleek inderdaad zo te zijn. Je gaat er een neus voor ontwikkelen.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha Died, ik vind het wel lollig wat je beschrijft. Tijdenlang niemand die naar zo'n multi omkijkt en dan patsboem.. ineens nóg een team.

 

Als ik vermoedens heb dat er andere cachers zijn, vraag ik het soms gewoon. Geregeld zit ernaast. "Of we wát aan het doen zijn? ?"

:-) Dat levert soms ook heel leuke gesprekken op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij komen heel regelmatig mede-cachers tegen. Omdat wij veelal op werkdagen op pad gaan, zijn dat vaak leeftijdgenoten en dat leidt vaak tot leuke gesprekken en interessante uitwisselingen van opgedane ervaringen. Meestal stellen wij ons voor met "Team Tabak" en dan gebeurt het niet zelden, dat we als vraag krijgen..."Bent U die meneer van het forum?" en dat zijn dan mensen waarvan ik geen notie had, dat ze hier überhaupt zouden rondkijken..... Daarna volgen dan vaak nog wat opmerkingen, die ik hier liever niet plaats, want dat is slecht voor mijn ego..... :wacko:....

Vandaag stonden wij bij nummer drie van de serie "Aan de wandel" nabij Chaam, waar de cache op een meter of zes in een boom hing. Net toen wij dobbelden, wie er naar boven moest komt er een vrolijk lachend Belgisch stel aanlopen, die als Teamnaam "klim.t" hadden.... Zijn hobby was klimmen.... Kan het beter? Binnen de kortste keren hadden we de cache gelogd. (Ja Barny, kijk de logjes er maar op na.... het is echt waar...) Dat is toch humor! En het bléef ook nog leuk, omdat men waarschijnlijk nooit op het nederlandse geocachers forum komt.... grrrrr. De wandeling van bijna 11 km is overigens zeer aan te bevelen. Mooie rustige bossen, daar rondom Chaam.... En liefst drie bomen, die beklommen moeten worden, zij het dat je daarvoor geen touwen, ijzers of pikhouwelen voor nodig hebt. Een paar gummiknieën zijn voldoende....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...