Spring naar bijdragen

Andere Geocachers Herkennen?


Team Creama

Aanbevolen berichten

Vraag mezelf ook regelmatig af iemand wel, of niet, aan het geocachen is. Ik neem in ieder geval geen enkel risico en ga er vanuit dat het inderdaad een geocacher is.

Dus even zorgen dat ik vooral niet in zijn gezichtsveld komt, want op een ontmoeting zit ik he-le-maal niet te wachten. Moet ik weer gaan vragen wie het is (Interesseert me geen pepernoot) en vervolgens moet ik gaan aanhoren wat ze allemaal al wel niet beleefd hebben tijdens het geocachen (Net zo onder de indruk als een bankdirecteur van een tientje).

Klinkt alsof ik een asociale geocacher bent, maar geloof me, als ik zie dat een geocacher in de problemen zit, ben ik de eerste die te hulp schiet, zo ben ik dan ook wel weer ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dan gelijk een mooie vraag voor team tammo. Wat vind jij er dan van als je nog aan het zoeken bent en we lopen je achterop op zoek naar dezelfde cache. Moeten we wachten of kunnen we meehelpen. Dit vind ik altijd moeilijk, zijn zelf van het type, he gezellig wie ben je en heb je nog leuke tips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus zo herkenbaar ben je niet als geocacher, tenzij je in gezelschap bent van ioHpeiH, want die heeft een vracht aan goodies aan zijn rugzak hangen.

 

Geocachen is slechts een van mijn afwijkingen, mijn rugzak behangen met goodies/herinneringen is een andere. Ik ben beter als geocacher herkenbaar door mijn GPS, die ook aan mijn rugzak hangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"No hard feelings", maar laat mij lekker mijn gang gaan. Zal de cache weer netjes voor je verstoppen, zodat je lekker zelf op zoek mag gaan. ;-)

En als je zoekt, hobbel ik wel naar de volgende....

Maar dat weet ik niet als ik aan kom lopen (iets voorzichtig als ik zie dat je aan t zoeken bent), als ik dan vraag zullen we even meehelpen (wat we normaal doen) zeg je dan wel nee ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"No hard feelings", maar laat mij lekker mijn gang gaan. Zal de cache weer netjes voor je verstoppen, zodat je lekker zelf op zoek mag gaan. ;-)

En als je zoekt, hobbel ik wel naar de volgende....

 

Als eens gehad dat iemand aan het zoeken was, z'n BMW auto stond aan de kant te ronken en dat ik kwam aanrijden op m'n racefiets.

Cache gepakt, logrol ingevuld, weer verstopt en die auto cacher was nog steeds aan het zoeken toen ik weg fietste op zoek naar de volgende cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

"No hard feelings", maar laat mij lekker mijn gang gaan. Zal de cache weer netjes voor je verstoppen, zodat je lekker zelf op zoek mag gaan. ;-)

En als je zoekt, hobbel ik wel naar de volgende....

 

Als eens gehad dat iemand aan het zoeken was, z'n BMW auto stond aan de kant te ronken en dat ik kwam aanrijden op m'n racefiets.

Cache gepakt, logrol ingevuld, weer verstopt en die auto cacher was nog steeds aan het zoeken toen ik weg fietste op zoek naar de volgende cache.

 

Ja, dat vind ik dan weer leuk !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Petra_Leo, ik zal geen "Nee" zeggen, het belang dat jullie het leuk vinden om mee te zoeken, weegt zwaarder dan mijn principe om geen andere geocachers in mijn dampkring toe te laten.

Goed om te weten, snap soms reacties van geocachers in het veld niet zo, dit werpt wat meer licht op de zaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Died, jij verstopt je tijdens een multi in een groot bos....hoe moeten we dan ooit die GPS zien ? ;)

Ik ben enigszins para-abnormaal begaafd. Daardoor kom ik veel vaker cachers tegen in het bos dan je op grond van kansberekening zou verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een GPS zegt niet alles. Ik ga iedere dag een eindje fietsen en zie veel gepensioneerden met een GPS op hun stuur.

Net als ik, de GPS vertelt mij of ik inmiddels genoeg beweging heb gehad.

Dat ik dan vergeet te geocachen mag mij niet kwalijk worden genomen.

 

En Died, wat die begaafdheid van jou heb ik een andere visie. Jij staat geregeld bij jouw caches te wachten op nieuwe cachers. Met koffie en appeltaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...