Spring naar bijdragen

Andere Geocachers Herkennen?


Team Creama

Aanbevolen berichten

Ik rem zelfs voor geocachers...

 

als ik ergens langsrij en zie daar personen cachen wil ik best nog wel eens stoppen. Even kletsen. Dat is wel mijn ding hoor. Zo al diverse mensen wat op weg geholpen. Ook als ik bij eigen caches toevallig langs rij stop ik eigenlijk altijd.

 

Ik ga ook graag naar Events, (tot op heden slechts 1 keer de tijd kunnen vinden) maar in he wild vallen ze gewoon heel erg op. GPS in de hand, Ga op een mooi weekend maar eens bijvoorbeeld bij Viersen (duitsland) de bossen in. 1 zaterdag loggen, 6 cachers ontmoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds een paar weken zijn wij ook aan het cachen gegaan.

Ik verwonderde mijzelf hoeveel mensen eigenlijk cachen.

Sta je bij een boom, hoor je :' kun je hem vinden?' Hilarisch zo'n eerste keer. ;-)

Sindsdien zijn we al een aantal cachers tegengekomen en hebben een gezellig praatje gemaakt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het laatste waar ik op zit te wachten bij geocachen is het aangesproken worden door andere geocachers. ^^

Niets persoonlijks hoor, maar het klamme zweet breekt me al uit bij de gedachte. Gezellig met "vreemden" praten over hoe zij cachen en welke caches ze

al gedaan hebben.

Ik weet het, het ligt aan mij, kans is niet geheel uitgesloten dat ik autistisch ben, maar ik heb oprecht geen interesse in dit soort gesprekjes.

Dus mocht je ons al herkennen als geocacher, laat ons maar lekker lopen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het laatste waar ik op zit te wachten bij geocachen is het aangesproken worden door andere geocachers. ^^

Niets persoonlijks hoor, maar het klamme zweet breekt me al uit bij de gedachte. Gezellig met "vreemden" praten over hoe zij cachen en welke caches ze

al gedaan hebben.

Ik weet het, het ligt aan mij, kans is niet geheel uitgesloten dat ik autistisch ben, maar ik heb oprecht geen interesse in dit soort gesprekjes.

Dus mocht je ons al herkennen als geocacher, laat ons maar lekker lopen. :thumbup:

Groot gelijk, ik kom ze liever ook niet tegen. Raar volk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rend, begrijp me niet verkeerd, ik heb zeker geen hekel aan mensen, maar ik gewoon geen babbelaar, na een paar minuten dwaal ik af met mijn gedachten, begin ik te gapen en wil ik er vandoor.

Voor de meeste mensen zal dit dit klinken als "lastig", persoonlijk kan ik er prima mee leven. :-)

Maar mocht je mij tegenkomen, dan mag je mij natuurlijk altijd aanschieten, en als dat in de buurt van de auto is, dan moet het wel gek gaan, als ik je niet een colaatje kan aanbieden, zo ben ik dan ook wel weer. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Odlaniger, doe maar niet, haha.

Ben wat dat betreft wel een echte einzelgänger, sta dus zeker niet graag in het middelpunt. ;-)

Eerlijk gezegd ben ik dat ook wel een beetje, dus het wordt reuze gezellig als wij elkaar ontmoeten.

Cachen doe ik overigens liever niet alleen, voel me een beetje opgelaten wanneer mensen mij zien terwijl ik met mijn wandelstok in de grond sta te prikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cachen doen we wel als Team, sommige mensen bevinden zich wel binnen mijn dampkring, en daar kan ik dan ook prima mee overweg. ;-)

 

Moeten we maar even kijken Odlaniger hoe dat gaat aflopen, haha.

Om binnen mijn dampkring te komen moet je kort van stof zijn, en zeker niet in een hokje passen. :holiday:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...