Spring naar bijdragen

Andere Geocachers Herkennen?


Team Creama

Aanbevolen berichten

Respect voor die keuze Regenboog. Niets is verplicht in het leven, overal heb je een keuze, helemaal bij de (social) media. Facebook, Twitter e.d. zijn bewuste keuzes om in de aandacht te willen staan.

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maar kijk hier eens naar de nicknames op het forum, iedereen schijnt zich te schamen voor hetgeen hij/zij doet.

Dat is een beetje de omgekeerde wereld. Bij een nickname gaat het niet om die persoon, maar om diegenen die ongevraagd met hun grote neus in allerlei dingen zitten te snuffelen die ze niets aangaan. Een nickname maakt dat iets lastiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikker heeft niet zoveel last van schaamte. De kikkers proberen ook zichzelf te blijven. Wij hebben niet zoveel last van valse schaamte.

 

Died: over 28 februari: De BOA is geregeld!

 

Btw: Hebben jullie allemaal 25 april in de agenda vastgelegd? De Kikkers gaan die dag naar de CITO in Den Helder: GC5KZFW. Superleuk!

 

We hebben zin in 28 februari: dan gaan we kijken of er een goed samenwerkingsverband tussen ons is.

 

we hebben ook al zin in 25 april. Wellicht is deze CITO net zo leuk als ons eerste CITO event in Hoogeveen, enkele jaren geleden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een beetje de omgekeerde wereld. Bij een nickname gaat het niet om die persoon, maar om diegenen die ongevraagd met hun grote neus in allerlei dingen zitten te snuffelen die ze niets aangaan. Een nickname maakt dat iets lastiger.

 

Dan snap ik er helemaal niets meer van. We zitten hier op een hobbyforum om meningen uit te wisselen. Alleen geinteresseerden in onze hobby kijken hier op het forum. Waarom dan een teamnaam en anonimiteit? Ik zie het echt niet. Aan de andere kant wil men in het veld wel weer herkend worden aan de teamnaam. Het is me volkomen duidelijk. Geloof me Diederik, Diederikus of Klaas, als jij je echte voornaam gebruikt op dit forum zal niemand je zo snel aan een gier linken hoor. ;-) Het kan hier volgens mij echt wat persoonlijker worden, wat is anders het nut hier?

Kikker heeft niet zoveel last van schaamte. De kikkers proberen ook zichzelf te blijven. Wij hebben niet zoveel last van valse schaamte.

 

 

 

Gelukkig maar, ik dacht al dat de Kikkers een teamnaam was. Welkom hier familie de Kikker! Wat zijn jullie voornamen? :wink2:

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barry, 't is gewoon onderdeel van het spelletje. Waarom trekken sommige mensen met carnaval een raar pak aan? Verkleedt men zich als boer, admiraal, Maja de Bij of banaan omdat men niet herkend wil worden? Welnee, het hoort erbij.

Zo ook de nickname. Dat kan soms erg apart uitpakken. Zo bleek team De Koffieleuten - dat een van mijn caches als eerste vond - in de straat achter ons te wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan die Kikker niet een keertje ophouden met onbeschaamd pluggen van events? Yuck, het wordt echt om te kotsen!

Enne, ik stel me in het veld meestal voor met mijn voornaam, en de GC naam komt daar dan wel bij. En liefst ontloop ik andere cachers, zeker bij een multi. Die wil ik zelf beleven. OK, soms gaan we met een groep op pad, maar ook dat kies je vooraf.

 

En aan anti-sociale media doet de Doffer niet (al schijnt ie tegenwoordig een telefoon te hebben met Whatsapp)

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, off-topic, soms heb ik die behoefte..

 

Kan die Kikker blabla bla bla

Volgens mij heeft dit forum een functie waarmee je leden op de negeerlijst kan zetten. Dan hoef je geen kikkers meer te zien kwaken. Of je accepteert dat kikkers kwaken en schapen blaten. Ik zelf ben door dat pluggen van het event wel getriggerd. Misschien ga ik wel lekker andere geocachers herkennen in Den Helder :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Hiep: We begrijpen dat je je terug wilt trekken in de rij met gluurders hieronder

 

Wie-o-wie?

Wil op 28 februari aanstaande een samenwerkingsverband met ons beginnen en tegelijkertijd uitleggen wat Hiep zou kunnen bedoelen? Waarschijnlijk is dit een overbodige opmerking, maar alles tot op zekere hoogte uiteraard...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikker maakt propaganda voor een CITO-event in Den Helder. Geen commerciële bedoelingen.

Duifjes wil liever geen andere cachers ontmoeten en hij hoeft niet naar een event. Dat heeft hij grotendeels in eigen hand.

ioHpeiH heeft aangegeven hoe duifjes zich niet meer hoeft te ergeren.

 

Eigenlijk is er dus niets aan de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...