Spring naar bijdragen

Can Groundspeak Help Us Against Spoiling?


Phoenix-night

Aanbevolen berichten

Off-Topic Off-Topic Off-Topic Off-Topic :offtopic: Off-Topic Off-Topic Off-Topic Off-Topic

En ik blijf me verbazen over GL. Er staat daar geschreven:

 

Registreren op het forum.

 

...Na registratie met je Geocaching nickname heb je volledig toegang tot de rest van het forum...

 

 

Je "Geocaching nickname"..... A.noniem enzo...

Waarom wordt hier niet met harde hand op toezicht gehouden door die R.B. persoon??? Kijken met :1eye: dus.

Ik stop, ik ga echt ongelooflijk [sCREAM] uit mijn dak.

 

--- sorry, moest ik even kwijt.

Off-Topic Off-Topic Off-Topic Off-Topic :offtopic: Off-Topic Off-Topic Off-Topic Off-Topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

 

Dijk6jes schreef dit: Bij gl komt je cache er al na een half uur erop te staan of die moeilijk is of niet en o wee als je er wat van zegt dan krijg je als beloning een ban

 

Dan zou ik zeker willen weten wie die Richard B is.

Want als ik een cache zou plaatsen dan bepaal IK of hij op Geoleaks komt en niet

één of andere Richard B!!!!

 

[...]

 

Tja... het interesserd ze niks, je wordt gewoon geignoreerd en heel erg snel geband. Surprisingly enough, they didn't ban me, yet. Als CO ben je gewoon "De Vijand", die niets te zeggen heeft over zijn eigen creatie.

Als ik dingen lees zoals "Misschien bij de CO een stevige hint opvragen en hier plaatsen"... het verteld mij genoeg.

 

GL staat de CO precies twee rechten toe:

- cache laten liggen en de publicaties tandenknarsend tolereren

- cache archiveren, als men met de publicatie absoluut niet eens is.

 

Ik heb voor het laatste gekozen, toen de "Audit Log" een plotselijke exorbitante toename aan interesse toonde - wat voor mij aanleiding was om op GL even te checken... et voila...

Zelfs naar archivering (en voordat GL het doorhad) heeft deze nog steeds dagelijks een ruime aantal nieuwe bezoekers gehad (de "Audit Log" is een prima tool). Dus is mijn indruk, dat een niet geringe aantal cachers zit GL te doorpluisen ipv de CO te contacteren als het niet wil vlotten. Vraag gewoon, normaal kijk ik dagelijks meerdere keren naar mijn mail en probeer zsam antwoord te geven. En bij de original source krijk je betere en nauwkeurige informatie dan viaviavia.

 

Wat mij verrast is dat sommige het fijne verschil tussen

- samen tijdens een gezellige avond puzzels oplossen / met een bevriende cacher puzzels discuteren (dat kan, en is voor mij geen enkel probleem)

en

- de oplossing op internet publiceren (heb ik duidelijk aangegeven dat ik dat niet wil)

niet zien. Dat je eerst een account moet aanmaken om te kunnen kijken, is geen "extra beveiliging". Is bijna vereist voor alle paginas, nowadays.

 

Een van de caches waar schaafjes het over hebben is GC2E35M Family Matters. Was een hoop werk, maar ja. Mijn extra-lol haal ik uit het feit dat de cache naam op GL fout geschreven is...

 

Maar wat ik ook nog kwijt wil:

Heel erg bedankt overigens voor de veele aardige reacties en morele steun die ik ivm met het gehele verhaal mocht ontvangen. :beerchug::thumbup:

En ook heel erg bedankt voor de patience die sommige puzzle-makers met mij moesten hebben. Altijd vriendlijke antwoorden. :D

Eens zien wat ik terug kan doen, cache-wise. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.............

Een van de caches waar schaafjes het over hebben is GC2E35M Family Matters. Was een hoop werk, maar ja. Mijn extra-lol haal ik uit het feit dat de cache naam op GL fout geschreven is...

 

Maar wat ik ook nog kwijt wil:

Heel erg bedankt overigens voor de veele aardige reacties en morele steun die ik ivm met het gehele verhaal mocht ontvangen. :beerchug::thumbup:

En ook heel erg bedankt voor de patience die sommige puzzle-makers met mij moesten hebben. Altijd vriendlijke antwoorden. :D

Eens zien wat ik terug kan doen, cache-wise. :yes:

 

Tja, en nu net heb ik dus naar deze cache gekeken. Tjonge jonge jonge, daar zit echt (!!) een hoop werk in. Zonde dat al je inspanning nu de bittenbak in gegaan is. Ik begrijp volkomen je frustraties.

 

En nu nog maar eens hopen dat het spoileren een keer gaat stoppen. Dit soort caches mogen toch niet weg. En dat alleen maar omdat er een aantal zijn die niet van puzzelen houden. Die maken het kapot voor anderen.

 

Zonde zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eens gekeken op die twitter accounts, en inderdaad daar wordt je niet vrolijk van :(

Het enige wat je zou kunnen doen als CO is het account melden bij twitter als je cache er op wordt gepubliceerd en je daar niet van gediend bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eens gekeken op die twitter accounts, en inderdaad daar wordt je niet vrolijk van :(

Het enige wat je zou kunnen doen als CO is het account melden bij twitter als je cache er op wordt gepubliceerd en je daar niet van gediend bent.

 

Gaat denk ik niet werken he, als jij een bericht twitert over mij en ik ben daar niet van gediend word die echt niet weg gehaald.

 

Nb; wat mij wel opvalt tussen de vogelingen van die beide account's zitten ook mensen die het hier van de daken afschreeuwen dat spoiling en uitwisselen van coords "verboden" moet worden. rare wereld ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nb; wat mij wel opvalt tussen de vogelingen van die beide account's zitten ook mensen die het hier van de daken afschreeuwen dat spoiling en uitwisselen van coords "verboden" moet worden. rare wereld ;)

Volgens mij is dat alleen mogelijk als jezelf ook 'volgt' .. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nb; wat mij wel opvalt tussen de vogelingen van die beide account's zitten ook mensen die het hier van de daken afschreeuwen dat spoiling en uitwisselen van coords "verboden" moet worden. rare wereld ;)

Volgens mij is dat alleen mogelijk als jezelf ook 'volgt' .. :-)

 

 

Leg es uit? :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nb; wat mij wel opvalt tussen de vogelingen van die beide account's zitten ook mensen die het hier van de daken afschreeuwen dat spoiling en uitwisselen van coords "verboden" moet worden. rare wereld ;)

Volgens mij is dat alleen mogelijk als jezelf ook 'volgt' .. :-)

 

 

Leg es uit? :-)

 

Ik neem aan dat parreg bedoelt dat je dat alleen kunt zien als je (jij, Twinlife) zelf ook 'volgt' (of dat ook zo is weet ik trouwens niet).

En ik kan me zo voorstellen dat sommige mensen die accounts volgen om in de gaten te houden of hun eigen caches ook aan bod komen. Dus dat wil nog niet zeggen dat ze er zelf verder 'gebruik van maken'. Ik moet zeggn dat ik die neiging ook al wel gehad heb, maar vooralsnog weet te onderdrukken (is ook de moeite niet, met slechts 1 actieve puzzelcache in NL).

bewerkt door kdv
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat parreg bedoelt dat je dat alleen kunt zien als je (jij, Twinlife) zelf ook 'volgt' (of dat ook zo is weet ik trouwens niet).

En ik kan me zo voorstellen dat sommige mensen die accounts volgen om in de gaten te houden of hun eigen caches ook aan bod komen. Dus dat wil nog niet zeggen dat ze er zelf verder 'gebruik van maken'. Ik moet zeggn dat ik die neiging ook al wel gehad heb, maar vooralsnog weet te onderdrukken (is ook de moeite niet, met slechts 1 actieve puzzelcache in NL).

 

1 Account staat open, dus voor iedereen in te zien en de andere zit een slotje op.

Maar ik volg ze beide vanaf het begin al en ik maak er ook gebruik van.

Ik gooi ze in mijn eigen DB voor het geval ik eens in de buurt ben, maar vaak zijn de cache's al weg voordat ik er in de buurten ben. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij zijn deze inderdaad in mijn Follow-lijst geslopen, maar nooit aandacht aan geschonken.

Dit komt doordat Twitter aangeeft wie wel interessant zijn voor mij om te volgen. Een druk op de Follow-link is dan ook snel gedaan. Had geen idee dat dit services waren waarin coördinaten gespoiled werden :(

 

Heb ze nu ook verwijderd (en geblocked).

 

Ik denk dat dit bij meerdere mensen zo is ontstaan.

 

(en zo zie je maar dat de oplossingen van de puzzels gewoon op straat liggen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...