Spring naar bijdragen

Munzee Stikker Op Je Stash?


klob

Aanbevolen berichten

@ Barny, jij hebt het over respect (dan wel in een andere spellingvorm, maar dat terzijde ;) ) Maar ondertussen reageer jij zelf nou niet echt respectvol op andermans meningen.. Discussies vind ik leuk, maar als mensen gaan schelden ben ik snel uitgepraat. Ik ben er dus klaar mee, puur uit principe.

 

Verder stellen we het zo zwart wit denk ik, om duidelijk te maken dat je niet ongevraagd aan andermans spullen moet komen. Natuurlijk kan je verder kijken wat je doet als er zo'n Munzee op je cache zit, maar feit blijft dat de Munzee plakker vast ook een mens is en dus kan nadenken over waar hij zo'n ding plakt. Naar mijn mening is dit bewust op een Geocache geplakt en dat vind ik gewoon vreemd...

 

Fijne avond, ik ga lekker wat te drinken halen in het cafe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Graag gewoon de volgende keer benoemen wie je bedoeld, dat scheelt een hoop geouwehoer en ik kan er wel tegen hoor :)

 

Altijd leuk en goed dat jij je mening hier verkondigt maar omdat jou mening gebaseerd is op mijn persoontje vind ik het heel interessant om te weten waar jij die mening vandaan heb.

 

Maar omdat je dat dus niet kan zeggen is het voor mij allemaal gebouwd op niets, op lucht, op jou vermoedelijk herseninhoud (mening) en ben ik er klaar mee, jij kan alles over mij zeggen maar alleen de mensen die mij kennen en/of weten waar ze het over hebben neem ik serieus jij en dan ook al je café vriendjes die je al heel snel te hulp aan het schieten zijn, niet dus,

 

Daarom twitter of praat ik liever in het eggie met mensen dan kan je tenminste zeggen wat er nu op me lippen ligt, als ik dat namelijk nu hier uitspreek moet het motje ingrijpen vanwege de vele rapporteer meldingen die dan komen

 

 

Barny

 

De overheersende mening van de gemiddelde bezoeker van het GC.nl forum is "als er een cache er illigaal ligt is het rippen van die cache een algemeen toegestaan en vooral toegejuigte methode"

 

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je dit bericht van Barny niet persoonlijk moet aantrekken. Ook als je via twitter mer Barny praat is hij niet vriendelijk. Dat heb ik in ieder geval persoonlijk ervaren. In het echt heb ik hem nog nooit ontmoet, maar daar zit ik ook niet op te wachten. Ik heb hem 1 keer van verre gezien op een event, maar toen vond hij het de moeite niet om het event-terrein op te komen.

 

En nog even on-topic:

 

Die sticker plakken op de cache had natuurlijk niet gemogen. Maar als je de sticker alleen maar verwijderd en verder niets doet blijven er Munzeeers naar de sticker zoeken. Dus is het in zo'n geval altijd beter om contact op te zoeken met de "plakker". Dat scheelt weer in verkeerde aandacht voor de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bunny-eating-popcorn-o.gif

 

Kan ik achteruit hangen en me popjes opeten. Of moet ik zo omwille van een stickertje mensen uit een cat-fight gaan trekken :dribble:

 

Off-topic: Dat konijntje is zoo lief! :D

 

 

Nou ja, iets genuanceerder, de stickerplakker had die sticker in eerste instantie al niet ongevraagd mogen plaatsen.

 

Nou ken ik munzees niet goed, maar ik heb begrepen dat je ze moet loggen. Ik ga er van uit dat dat hetzelfde werkt als bij het vinden van een cache. Als het mijn cache was zou ik de moeite nemen een profieltje aan te maken, dat ding te scannen en te loggen met de mededeling dat ie is verwijderd. En vervolgens de sticker van mijn cache verwijderen.

 

On-topic: Goede houding!

 

Ben blij dat dit op nano's niet kan en op micro's wel heel lastig is (in micro's is echter wel makkelijk). :P

En m'n multi wordt niet zo vaak gevonden dat ik een munzee-knuffel riskeer, gok ik zo. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als met geocachen zijn er mooie plekjes en minder mooie plekjes. En wij spelen zowel geoacaching en munzee en weten de mooie plekjes echt wel te vinden.

 

Maar goed, als je het maar van 1 kant wil bekijken, prima, maar als je zelf niet wil dat jouw spullen zonder vragen worden verwijderd, doe dat dan ook niet bij een ander, of het nu om een geocache of om een munzee gaat.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn idee zijn we het redelijk met elkaar eens, een beetje pesterij over en weer moet kunnen.

Van elkaars spullen afblijven is hier waar het om gaat, maar ook een beetje nadenken waar je een sticker op plakt of cache plaatst zou geen kwaad kunnen. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...] wij hebben ergens een munzee geplakt/verstopt en een ander legt er een geocache bij [...]

 

Zoals ik het begrijp gaat het in dit draadje over het plakken (dus, het door middel van een chemische substantie tot stand brengen van een zodanige hechting tussen twee of meer objecten dat er feitelijk één object ontstaat) van een munzee op een geocache ... dat is toch iets anders dan ergens bij leggen. In het laatste geval bestaan de twee spelletjes gewoon vrolijk naast elkaar, maar in het eerste geval parasiteert het munzee-spelonderdeel op het geocache-spelobject. Daarnaast lijkt het mij op de één of andere manier onwaarschijnlijk (niet onmogelijk, maar wel grenzend aan) dat iemand denkt "verhip wat ligt deze munzee op een leuke plek ... toevallig heb ik een doosje met logboekje bij me die ik onder de QR-code kan plakken".

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar hebben de munzee-oenen ook last van gestolen qr-codes, zodat ze extra stikkers bij zich hebben om zich tegen ieder gevonden leeg gat te kunnen weren. Ook zij hebben blijkbaar onvoldoende mooie en interresante plekjes (ook al betwijfel ik dat het hier om gaat). Wel is te concluderen dat de munzee-oen primaten gedrag vertoond, namelijk vlooien, krabben en kopieergedrag. Ik snap ook dat onze bosmongolen het daar ook moeilijk mee hebben.

Dit is ook de enige biologische reden waarom er zo veel bosuien groeien in de nederlandse wouden. Er valt namelijk heel wat af te snikken :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...