Spring naar bijdragen

Munzee Stikker Op Je Stash?


klob

Aanbevolen berichten

En zo moet je wel reageren op de onwaarheden naar mijn persoontje die maar continu blijven komen

 

Ik heb even gekeken naar Wolojoli zijn beschuldiging dat ik het niet de moeite vond om op een of ander event terrein te komen

 

Er is maar 1 event die wij met z'n tweeën tegelijk hebben bezocht en daar zijn zelfs foto's van dat mijn auto en ik zelf te zien zijn op het event terrein.

da9a8321-e279-4198-beb5-cb83d6c91825.jpg

 

Jammer dat bepaalde mensen maar continu ongefundeerde beweringen kunnen uiten mensen continu in het diskrediet kunnen/willen brengen en er mee weg komen, met twitter zijn dat soort uitwassen ook snel uitgetwittert waarbij ik nu lees dat ze me niet aardig vinden.

 

 

@mamazillah27 toch raar dat jij vind en complete onzin uit om voor laten komen dat mensen overal poep aan hebben als ik dan vraag om feiten je komt met wat je allemaal gelezen heb maar niet met voorbeelden komt, het jou mening is en afsluit met de woorden "En ja..de waarheid kan soms hard zijn, maar dat is voor jou niet nieuw toch?"

 

Nu kom ik met mijn mening op feiten dat je maar wat bazelt en dan ben ik plotseling beledigend?

 

En ja ik heb even getwijfeld of ik de bos bewoners van Mongolië wel zou benoemen, hun niet te veel beledigen, helaas moet ik concluderen dat het inderdaad zo ik heb die complete bevolkingsgroep beledigt om ze te vergelijken met enkele kortzichtige rare Holanders die zich ver verheven voelen tenopzichte van hun levensstijl, hierbij mijn exusses aan alle bos Mongoliërs dat ik die stommiteit heb begaan.

 

 

Ontopick:

 

Lanzamerhand zijn de weldenkende mensen onder ons er langzamerhand wel uit dat ongevraagt sikkersplakken net zo not done is als die zelfde stikkers weg halen not done is zonder de CO duidelijk op zijn vingers te tikken en de (colega GPS gebruikers) munzee spelers te waarschuwen dat de stikker is weggehaald/verplaatst een paar meter

 

Barny

 

edit: foto bijgevoegt

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zie het voor me Thex achter zijn kopje thee, ham/kaas cwassant in de rechter en stopwatch in de linker hand en maar wachten, wachten, wachten totdat ik mijn bericht klaar had, alles kan je zeggen maar geduld heeft hij :)

 

 

Ik had gister op te terugweg van een beregezellig event die onzin al gelezen, maar geen zin gehad om meteen te reageren :)

 

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap echt niet waarom jullie je zo druk maken om een stickertje op je kist. Zolang ze de kist maar niet kapot maken en hem weer goed verstoppen dan mogen ze mijn kisten gebruiken. En toestemming vragen: wat een hypocrisie. Geocachers plakken overal tags en stickers op zonder daarvoor toestemming te vragen van de eigenaar. Zullen we die voortaan ook maar rücksichtloos weghalen ? Je kunt hoogstens zeggen dat het fantasieloos is om gebruik te maken van de cache van iemand anders, maar zijn onze eigen creaties nou altijd zo fantasievol ? Ik dacht het niet. Een beetje minder beperkte blik in deze discussie zou echt geen kwaad kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topzoekertje. Als je misschien goed zou lezen zou je het begrijpen. We hebben, samen met Barny, uit proberen te leggen wat het probleem is. Nu graag even goed lezen. En dan kan dit topic wat mij betreft ook van het bureaublad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topzoekertje. Het is namelijk géén gejammer om nix. Het GAAT om ons SPEL geochaching. En onze hobby is belangrijk, toch?

 

Het is mooi weer :yes: Dus iedereen die lekker kan cachen, raad ik aan om dat lekker te doen.

 

Mooie dag maken :yes:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topzoekertje: 12-12-12 hebben de Kikkers een Event. Als je wilt dan kan je die dag "live" ervaren hoe Kikkers in het echt zijn. Misschien tot later.....

 

Verder sluit ik dit draadje af. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Dus verder heb ik, op dit moment, geen toevoegende waarde meer.

 

Geniet! Het is weekend :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@topzoekertje - Het gaat er juist om dat door dat stickertje de geocache onderdeel wordt van een ander spel en gevonden kan worden door niet-geocachers. Het lijkt me niet zo raar dat niet iedere CO dat wil.

Ik kan me voorstellen dat een CO het niet leuk vindt dat zijn cachelocatie zou worden verraden door publicatie van coördinaten op een andere site, bv. op de munzee-site, maar daarvan is hier geen sprake. In het geval van topic-starter gaat het om een traditional, waarvan de coördinaten nu op twee sites zijn gepubliceerd. Ik zou zeggen: leven en laten leven, we hebben daar toch geen last van ? Als het inderdaad een mooie plek is om te bezoeken, dan hebben er nu nog meer mensen plezier van.

Ik zou het veel bezwaarlijker vinden als munzee gaat functioneren als een openbaar geoleaks en munzee's worden gelegd op plaatsen vlak bij de stash van moeilijke multi's of mysteries. Daar lijkt echter geen sprake van.

Ook geloof ik niet dat munzee en geocaching andere spelers hebben. De kans dat caches nu worden gevonden door niet-geocachers lijkt me niet zo groot. In de kern is het spelletje immers gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jullie

Aah, nu voei ik me ook aangeschreven. Ben jij wel lekker, kerel. Ik ga echt geen cacheonderhoud plegen omdat jij zonodig mijn cache moet kapen. Waar zitten je hersencellen. Als die munzeeers zo kort op hun spullen zitten en menen te moeten teren op een ander, kunnen ze van mij een rotschop krijgen. Trek jij die lijn maar eens door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...