Spring naar bijdragen

Munzee Stikker Op Je Stash?


klob

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Beste mensen,

 

 

Dankzij de hulp van enkele forumleden van munzee.nl komt mijn geocache niet meer voor op de kaart van munzee. Dus wat mij betreft kunnen geocaching en munzee prima naast elkaar hun spel spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

 

Dankzij de hulp van enkele forumleden van munzee.nl komt mijn geocache niet meer voor op de kaart van munzee. Dus wat mij betreft kunnen geocaching en munzee prima naast elkaar hun spel spelen.

 

Maar er is nooit gezegd dat dit niet kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja als ik het zo lees allemaal (toevallige forum lezer),

klinkt het alsof er ongevraagd iets gedaan wordt wat 'not done' is.

Maar als je het wilt corrigeren/repareren je wel opeens toestemming met vragen aan de dader.

 

Beetje de omgekeerde wereld, beetje boel !

:blink:

(alsof er bij jou ingebroken word, en je probeert je eigendom te beschermen, JIJ de politie op je dak krijgt)

 

Ik ben ook wel eens Munzee's tegengekomen tijdens het Cachen, maar dan gewoon netjes iets van het WP of cache af verwijdert.

Op die manier is er niks aan de hand.

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeg mamazillah27 ? kunnen wij elkaar? hebben we elkaar wel eens ontmoet? hebben we wel eens gepraat met elkaar? ik neem nu wel even de vrijheid dat je mij bedoeld

ik zou het waarderen dat je nu ook komt op welke feiten dat je datgene wat je nu allemaal bazeld bazeert?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte mr. Barny, je voelt je in ieder geval aangesproken, dus dat zal dan wel kloppen :yes:

 

En ik geef alleen maar mijn eigen mening, misschien had ik dat nog wat duidelijker moeten vermelden..

Jij kent mij niet nee en je hebt me ook nooit gesproken zover ik weet..Maar ik heb genoeg posts en discussies van jou gelezen op dit forum om een redelijk beeld te krijgen..

Maargoed, je voelt je aangesproken, maar je bent het er niet mee eens?? Een grote kans voor jou om het tegendeel te bewijzen :yes:

 

En ja..de waarheid kan soms hard zijn, maar dat is voor jou niet nieuw toch?

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stickers van de Mac, PvdA, Munzee: zonder overleg trek ik die van mijn cache, als ik ze aantref.

Communicatie?

Met graffitispuiters en stickerplakkers?

Ik denk het niet.

Antarctica

 

En om even in het onderwerp van dit draadje te blijven, met bovenstaande ben ik het helemaal mee eens! In dit geval is het toch echt de Munzee plakker/owner die niets vraagt, maar gewoon doet! Wij zijn toch niet verantwoordelijk voor het asociale gedrag van anderen?? Weg met die sticker dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...