Spring naar bijdragen

Munzee Stikker Op Je Stash?


klob

Aanbevolen berichten

Bij een cache controle kwam ik een stikker op mijn stash tegen van munzee.com. Een ander spel dus. Wat doen we daar mee? Er af trekken of laten zitten? Je bent per slot van rekening verantwoordelijk voor de door jou gelegde stash. Heeft iemand daar ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als hij niet van jou is, gewoon verwijderen.

 

Munzee zijn in mijn optiek belachelijk.

Kijk maar eens op munzee.com.

 

Of bij de buren welke munzee bij jou in de buurt ligt en trek dan je conclusie.

Iets wat op de rijdende trein wilde meespringen om een graantje mee te pikken, maar wat grandioos faalt.

Net zo erg als de chellenges van gc.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijken van wie die munzee is en hem op gepaste manier aanspreken

als jij zo een stikker ongevraagt op jou cache plaatst zal hij het ook wel ongevraagt op andere cache's plakken

help je zelf ook door anderen te helepen

 

Barny

die ook munzee's vind net al cache's

die ook munzee's gevonden heeft op de meest troosteloze plekken net als cache's

maar wel weet dat de bobo's van munzee.com in tegenstelling de bobo's van Groundspeak.com wel naar hun munzee spelers luisteren

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

die ook munzee's vind net al cache's

die ook munzee's gevonden heeft op de meest troosteloze plekken net als cache's

maar wel weet dat de bobo's van munzee.com in tegenstelling de bobo's van Groundspeak.com wel naar hun munzee spelers luisteren

 

 

 

En daarom de bobo's van munzee.com ook besloten hebben om commercieel te gaan zonder naar de leden te luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onbegrijpelijk dat er nu niet mensen zijn die uit hun vel springen over enkele reacties hier,

 

Er zijn zat huilie huilie draadjes op dit forum te vinden als er weer eens een piskoker is geript, een TB of Coin naar de eeuwige jachtvelden is verdwenen en iedereen in ganzenpas reageert over de mensen die een spel van een andere weer zonodig moeten verstieren, schande, shame onbehoorlijk gewoon, kielhalen als je het ziet gebeuren

 

En wat gebeurt hier? Eigenlijk nog veel erger er word met alle gemak geopperd om de stikker er maar af te halen omdat het een belachelijk spelletje is, er niet hoort of wat dan ook.

 

Is dat niet het zelfde als waar wij mee te hebben als er een cache geript word met hier het verschil dat wij wel weten dat Munzee een ander spelletje is die andere mensen misschien wel leuk vinden?

 

Zijn die geopperde (gooi maar weg) adviezen in dat kader dan niet veel erger?

 

Hypocrisie ten top, waardeloze instelling hebben enkele van die leden hier, kokervisie, kortzichtigheid, zijn zomaar enkele woorden die in mij opkomen

 

 

Barny

 

 

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onbegrijpelijk dat er nu niet mensen zijn die uit hun vel springen over enkele reacties hier,

 

Er zijn zat huilie huilie draadjes op dit forum te vinden als er weer eens een piskoker is geript, een TB of Coin naar de eeuwige jachtvelden is verdwenen en iedereen in ganzenpas reageert over de mensen die een spel van een andere weer zonodig moeten verstieren, schande, shame onbehoorlijk gewoon, kielhalen als je het ziet gebeuren

 

En wat gebeurt hier? Eigenlijk nog veel erger er word met alle gemak geopperd om de stikker er maar af te halen omdat het een belachelijk spelletje is, er niet hoort of wat dan ook.

 

Is dat niet het zelfde als waar wij mee te hebben als er een cache geript word met hier het verschil dat wij wel weten dat Munzee een ander spelletje is die andere mensen misschien wel leuk vinden?

 

Zijn die geopperde (gooi maar weg) adviezen in dat kader dan niet veel erger?

 

Hypocrisie ten top, waardeloze instelling hebben enkele van die leden hier, kokervisie, kortzichtigheid, zijn zomaar enkele woorden die in mij opkomen

 

 

Barny

 

 

Ik ben niet tegen Munzee. Integendeel ieder z'n spelletje. Wat mij stoort is dat iemand ongevraagd een stikker aanbrengt op mijn stash terwijl ik er op wordt aangekeken als er iets met deze cache is. Een stikker op een object er naast o.i.d. vind ik geen probleem.

bewerkt door klob
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik ben niet tegen Munzee. Integendeel ieder z'n spelletje. Wat mij stoort is dat iemand ongevraagd een stikker aanbrengt op mijn stash terwijl ik er op wordt aangekeken als er iets met deze cache is. Een stikker op een object er naast o.i.d. vind ik geen probleem.

Dat is het hem juist. Barny kan wel roepen waar we het nu weer over hebben, ik weet zeker dat hij het ook niet zou waarderen als ik stiekem een sticker op zijn bus ga plakken.

Behalve als hij hem heeft gestald en het lukt me dan, ik denk dat hij het dan wel weer kan waarderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel leuk dat al deze leden in dit draadje op een na ook een account hebben bij munzee.com :bag::dribble:

 

Tjaa, iets nieuws, dus iedereen gaat wel eens kijken. Je moest je echter aanmelden om verder te kijken.

Je kunt beter kijken wie er wel eens iets mee heeft gedaan, ik denk dat het dan erg weinig wordt (geen zin om dat na te zoeken)

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...