Spring naar bijdragen

Munzee Stikker Op Je Stash?


klob

Aanbevolen berichten

Zucht, zulke reakties kan je gewoon verwachten van mensen die niet verder willen kijken dan hun neus lang is

natuurlik ben je niet helemaal blij, en juist daarom die gast mededelen dat de meeste co's van caches niet blij zijn als er ongevraagt Munzee stikkers op caches worden geplaatst,

Maar "zomaar" er vanaf trekken is buiten dat het presies het zelfde is als een cache rip, en in mijn ogen vele malen erger dan een cacherip van een ontwetende, waarover veel zalegheid predekers en hun blinde volgers schande van spreken,

Nog even nagelaten dat Munzee spelers ontwetend van die hier achtelijke geadviseerde Munzee rip gewoon daar na toe blijven gaan om juist die Munzee te scoren.

 

 

Communicatie is het sleutwlwoord

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zucht, zulke reakties kan je gewoon verwachten van mensen die niet verder willen kijken dan hun neus lang is

natuurlik ben je niet helemaal blij, en juist daarom die gast mededelen dat de meeste co's van caches niet blij zijn als er ongevraagt Munzee stikkers op caches worden geplaatst,

Maar "zomaar" er vanaf trekken is buiten dat het presies het zelfde is als een cache rip, en in mijn ogen vele malen erger dan een cacherip van een ontwetende, waarover veel zalegheid predekers en hun blinde volgers schande van spreken,

Nog even nagelaten dat Munzee spelers ontwetend van die hier achtelijke geadviseerde Munzee rip gewoon daar na toe blijven gaan om juist die Munzee te scoren.

 

 

Communicatie is het sleutwlwoord

 

Barny

Het zomaar plakken van een munzee sticker op de stash (want daar gaat het toch om?) is mijninziens juist een gijzeling. En daar moet je je uit vechten.

 

Hij zit dus echt op de stash geplakt. Als het gewoon op dezelfde plek was zou ik contact opnemen, nu niet.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En macdd wat los je er mee op?

Niets, behalve dat er een papiertje van je cache is

Die gast blijft het gewoon bij andere caches doen de Munzee spelers blijven bij jou cache komen en jij heb voor hun die er niets aan kunnen doen het spelletje verknalt,

Egoïsme ten top,

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En macdd wat los je er mee op?

Niets, behalve dat er een papiertje van je cache is

Die gast blijft het gewoon bij andere caches doen de Munzee spelers blijven bij jou cache komen en jij heb voor hun die er niets aan kunnen doen het spelletje verknalt,

Egoïsme ten top,

 

Barny

Ach, persoonlijk zou ik hem er af halen en contact zoeken met de legger. Moet niet zo moeilijk zijn. En dan aangeven dat ik er niet echt van gediend ben.

Zeker niet als het een multi zou zijn. Bij een tradi zou ik nog eens nadenken.

 

En als ik dan stop met denken? Hoppa, de fik erin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een flauwekul zeg.

Die cache is van mij maar ik mag niet zelf bepalen of ik hem schoonmaak/onderhoud/vervang?

Ik heb helemaal niets tegen munzee maar ik wil wel zelf bepalen hoe mijn cache er uit ziet.

Elke sticker, maakt niet uit welke, zou ik verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel leuk dat al deze leden in dit draadje op een na ook een account hebben bij munzee.com :bag::dribble:

 

 

Dat klopt omdat ik in contact wil treden met de stikkerplakker en dan moet je een account hebben bij munzee, dus vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ach, persoonlijk zou ik hem er af halen en contact zoeken met de legger. Moet niet zo moeilijk zijn. En dan aangeven dat ik er niet echt van gediend ben.

Zeker niet als het een multi zou zijn. Bij een tradi zou ik nog eens nadenken.

 

En als ik dan stop met denken? Hoppa, de fik erin.

 

Inderdaad dat heb ik ook precies zo gedaan. Behalve de fik erin want ik denk nog na (Dom natuurlijk!)(grapje)

 

Ik heb nog geen reactie ontvangen van de stikkerplakker ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Barny.

Jij schrijft: Communicatie is het sleutwlwoord.

En ook: Egoïsme ten top,

 

Vreemde zaak.

Iemand plakt een sticker van een pretpark op mijn auto.

De plakker vraagt niets maar doet dat 'gewoon'.

Ik maak mijn auto weer schoon.

En nu wordt jij boos omdat ik niet communiceer? Jij vind mij egoïstisch?

Jij verwacht dat ik mijn uiterste best ga doen om te achterhalen van wie die sticker is?

En dat ik dan ga overleggen over het verwijderen van de sticker op mijn auto?

 

Jij draait de zaak volledig om.

De sticker plakker communiceert niet en die is egoïstisch bezig.

 

Als de stickerplakker met mij zou communiceren, dan is het een heel ander verhaal.

  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...