Spring naar bijdragen

Munzee Stikker Op Je Stash?


klob

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

oke ik heb op het nederlandse munzee forum een draadje geopende.

Maar de plakker is ook bij ons niet bekent wat ik wel heel jammer vind.

In mijn ogen hoor een munzee niet op een cache maak niet uit op welke merk (gc open enz enz) dan ook.

 

Groet John

bewerkt door survey adjo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

W-s nogmaals wat berijk je er mee als je die stikker er aftrekt en niet de plakker er op aanspreekt?

Die plakker weet dus van niks gaat door met stikkers op caches plakken en de Munzee spelers komen voor niks naar jou cache.

Egoïsme naar de andere geocaching collega's co's omdat hun caches ook met Munzee worden beplakt, (maakt JOU niet uit omdat JOU cache lekker schoon is)

En egoïsme naar de Munzee zoekers omdat die het niet kunnen weten dat jij de stikker geript heb

En aso omdat jij willens en wetens die stikker weggooit, terwijl jij wel weet wat je aan het doen ben

Wat is er op tegen om elkaar te helpen en zo er voor te zorgen dat we ieder spelletje kunnen doen zonder elkaars spelletje te dwarsbomen.

Help je zelf door elkaar te helpen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

W-s nogmaals wat berijk je er mee als je die stikker er aftrekt en niet de plakker er op aanspreekt?

 

Dat mijn met moeite mooi gemaakte cache mooi blijft. Dat berijk ik.

Wie aanspreken? Iemand die zonder overleg mijn werk vernaggeld? Had ie eerst maar moeten vragen, maar op zo'n onbeschofte manier ongevraagd mijn werk veranderen vraagt om verwijdering. Als er eerst overleg is, valt er misschien wel wat te regelen, maar het is net als met toestemming vragen; ik wil iets doen en schijt aan wat een ander daar van vind; ik moet mijn spelletje kunnen spelen. Wie is hier dan aso? Ik heb toestemming om mijn knutselwerk ergens te plaatsen en er is (nog) geen soestemming voor aanpassingen van de cache, want ook daar is bij de toestemming naar gekeken.

bewerkt door JackHoe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg fijn dat men hier vrijelijk en openlijk mogen goedkeuren.dat men gewoon caches moet gaan rippen als ze illegaal geplaatst zijn, dat geheel zonder de co daar daar van op de hoogte te brengen en hun colega cacher helemaal voor niets daar na toe laten gaan om de cache te gaan vinden.

Vreemde mensen heeft dit spelletje toch voortgebracht

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat is al een paar keer gebeurt, net zo als dat er op de lak geschreven word, ingebroken word om maar akkefietjes wat te noemen.

 

helaas het lukt het me niet om door te dringen in een paar hoofden dat zal wel aan mij onvermogen liggen

ik blijf het raar vinden dat mensen zonder schuld en je colega geocachers benadeelt worden doordat mensen meteen stoppen met nadenken zodra hun iets gebeurt wat ze niet bevaldt.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat Barny m.i. probeert duidelijk te maken is dat we moeten proberen zelf het goede voorbeeld te geven om vooraf te communiceren, zodat mensen die fout bezig waren dat voorbeeld hopelijk ter harte nemen. En daar valt op zich wat voor te zeggen, het kan meer indruk maken als je de moeite neemt de "dader" in een bericht persoonlijk uitleg te geven dat zijn actie ongewenst is en te verzoeken dat op te ruimen dan wanneer je diens plakactie in een vloek en zucht ongedaan maakt. Je kan de sticker immers altijd nog zelf verwijderen wanneer de "dader" niet reageert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...