Spring naar bijdragen

Munzee Stikker Op Je Stash?


klob

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

@topzoekertje, ik begrijp dat je het zelf geen probleem vindt. En het is duidelijk dat sommige CO's dat ook geen punt vinden. Maar het is gewoon een feit dat niet iedere CO ervan gecharmeerd is dat hun geocache door een sticker ook op munzee.com te vinden is. Dat blijkt ook uit de reacties hier. Als een CO dat niet wil, lijkt het me niet meer dan fatsoenlijk dat Munzee-spelers die mening respecteren en van hun cache afblijven.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bedoel je Gamdot. De cache (en de ideeen en inspiratie van een ander kapen omdat je gewoon zelf niets hebt in te brengen). Ik hoop het niet voor je (en dat meen ik). Dit is geen zaak van "zeiken", maar van "normen en waarden" en "vervlakking". En je ziet: er is een hoop aan de hand in ons kikkerland. Dus, beken graag je kleur: doe je mee aan "vervlakking" of ban je verkeerde "normen en waarden" uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals al eerder gezegd, andersom gebeurt het dus ook, er ligt al een munzee maar er wordt dan ook een geocache bij gelegd. Misschien uit onwetendheid, misschien ook niet.

 

Ik vind het verder erg jammer dat er geen respect is voor mensen die een andere hobby er bij hebben, wij doen het beide en beleven aan beide erg veel plezier en maken door beide hobbies te combineren erg leuke en mooie fietstochten langs schitterende plekjes, en daar gaat het toch om!

 

Oh ja, munzee's hoeven niet altijd geplakt te zijn, ze kunnen ook net als logboekjes verstopt zitten in kokertjes of in bomen hangen of in spleten verstopt zijn.

 

@Thex, ik schop terug hoor ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom twitter of praat ik liever in het eggie

Barny

 

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je dit bericht van Barny niet persoonlijk moet aantrekken. Ook als je via twitter mer Barny praat is hij niet vriendelijk. Dat heb ik in ieder geval persoonlijk ervaren. In het echt heb ik hem nog nooit ontmoet, maar daar zit ik ook niet op te wachten.

 

Op het web heeft Barny een heel ander gezicht dan in het veld. Probeer het maar eens uit.

Op het web probeer ik te voorkomen te reageren (lukt niet altijd :crybaby:) maar in het veld is het best gezellig :beerchug: (geen bier maar cola)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals al eerder gezegd, andersom gebeurt het dus ook, er ligt al een munzee maar er wordt dan ook een geocache bij gelegd.

Ik vind het verder erg jammer dat er geen respect is voor mensen die een andere hobby er bij hebben,

Oh ja, munzee's hoeven niet altijd geplakt te zijn, ze kunnen ook net als logboekjes verstopt zitten in kokertjes of in bomen hangen of in spleten verstopt zijn.

Al eerder gezegd: ik heb geen enkel probleem met Munzee opzichzelf. Alleen als de cache word gekaapt; dat is wat anders.

Andersom is natuurlijk ook niet de bedoeling. Wat mij betreft zou daar precies hetzelfde moeten gelden.

 

Uitgangspunt:

Wie het eerst komt, het eerst maalt.

De eerste legger is niet verantwoordelijk voor overleg maar het is wel mooi als de tweede legger kan worden achterhaald.

Laat beide spelletjes in hun waarde.

 

Bij een munzee op mijn cache zou ik ook mijn best doen om te achterhalen van wie die is. Maar in dit draadje werd de eerste legger (munzee./cache) aangesproken op communicatie en egoisme. Gelukkig werd dat later genuanceerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een voordeel van dit draadje is dat ik nu weet wat munzees zijn :D

Ik ken die QR-codes alleen als WP voor een geocache, of als informatiepunt voor vanalles en nog wat.

Dat je ze kan gebruiken als digitaal verzamelopbject op je aaiphone en vervolgens loggen op een site is gewoon (leuk) tijdverdrijf.

Eigenlijk verschilt het niet zoveel van de gemiddelde tradie tegenwoordig.

 

Maar het ongevraagd parasiteren van een munzee op een geocache, tja, dat lijkt me niet gewenst.

Alleen na overleg of als de CO zelf munzee freak is kan het geslaagde symbiose zijn.

 

Voor de rest is dit weer eens een gezellig welles-nietes draadje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als groundspeak er achter komt dat de co zowel een cache heb en een Munzee er in, of bij gooien ze de cache dirrekt in het argief,

En als de revieuwer een zeldzame moment van wakker zijn heeft word de cache nooit goedgekeurt als er een Munzee bij zit

 

Het is maar een weet

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meeste munzeelieden zijn ook actief bij gc.com en GroundSpeak gaat deze klanten echt niet voor het hoofd stoten door caches te archiveren of af te keuren. Eerder komt GroundSpeak met een eigen 'munzee', die overigens al sinds 2005 op de plank ligt, maar waar tot dusver niets mee is gedaan om dezelfde reden waarom virtuele caches destijds zijn afgeschaft.

bewerkt door Vlindertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...