Spring naar bijdragen

Munzee Stikker Op Je Stash?


klob

Aanbevolen berichten

Het lijkt mij dan ook dat dit soort trails of munzee routes niet in een mooi natuur gebied passen, want laten we eerlijk zijn natuur vriendelijk is het niet. Alles word plat gewalst door die zogenaamde natuur liefhebbers. Een mooie multie met veel minder bezoekers geeft minder schade dan dan die wegwerpzooi caches.

Hier lijkt mij een mooie taak weggelegd voor de rewiewers. Maar die lijken blind voor dit soort zaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

de revieuwers mogen totaal niks, en het ontbreekt hun aan ruggegraad om er wat aan te ondernemen

alle revieuwers zijn stuk voor stuk cachers die zelf van mooie of uitdagende cache's houden en niet heel erg veel op hebben met dat raapspul

dus de kennis is er wel, ze weten donders goed wat voor troep ze zelf allemaal online gooien

maar helaas zijn ook zijn er genoeg "cachers" die de weg naar Groundspeak weten en een dagtaak hebben om te gaan lopen klagen en mekkeren bij groundspeak en die kijkt al helemaal niet naar de cache maar naar de hoeveelheid centen die ze mislopen als er geen cachepagina online komt, dus de revieuwers worden simpelweg en hondsbrutaal gepasseert.

dus twee duidelijke redenen waarom de revieuwers nu maar als aapjes op knoppen drukken, de minimale voorwaarde van de richtlijnen aanhouden want stel je toch voor !!!!!

 

geef mij dan maar een munzee geplakt hoog boven het straalnivouw van een hond die zijn poot opsteekt

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen het niet laten om hierop te reageren.

Jammer dat de caches op de Ermelose heide door enkelen wordt gezien als een puntjesraap-terrein.

Wij verheugen ons (als de temperatuur aangenaam wordt) om enkele tientallen tradi's te rapen op de Ermelose heide. Niet perse om puntjes te scoren, maar de combinatie zoeken en wandelen. Zeker als je in de natuur loopt.

Dat je daar veel andere geocachers tegenkomt vinden we juist leuk. Even kletsen.

De combinatie natuur, geocaches en kilometers maken. Dat is ons ding. Ook kunnen we ons geweldig vermaken met een mooie lange multi, maar dan ook het liefst in de natuur.

Het is niet zo dat je daar de natuur verpest. Je loopt gewoon over de paden, net als alle andere wandelaars die daar ook van de natuur genieten.

Ieder zijn ding, Als je dit niet fijn vind, ga je ergens anders een mooie cache zoeken.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij verheugen ons (als de temperatuur aangenaam wordt) om enkele tientallen tradi's te rapen op de Ermelose heide. Niet perse om puntjes te scoren, maar de combinatie zoeken en wandelen. Zeker als je in de natuur loopt.

 

De combinatie natuur, geocaches en kilometers maken. Dat is ons ding. Ook kunnen we ons geweldig vermaken met een mooie lange multi, maar dan ook het liefst in de natuur.

.

Als dat je ding is, dan ligt er blijkbaar ook een hele mooie multi. Een die je alle hoeken van dat terrein laat zien. Die zou dan je voorkeur moeten hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt,

 

 


Wij verheugen ons (als de temperatuur aangenaam wordt) om enkele tientallen tradi's te rapen op de Ermelose heide. Niet perse om puntjes te scoren, maar de combinatie zoeken en wandelen. Zeker als je in de natuur loopt.

 

De combinatie natuur, geocaches en kilometers maken. Dat is ons ding. Ook kunnen we ons geweldig vermaken met een mooie lange multi, maar dan ook het liefst in de natuur.

.

Als dat je ding is, dan ligt er blijkbaar ook een hele mooie multi. Een die je alle hoeken van dat terrein laat zien. Die zou dan je voorkeur moeten hebben

 

Klopt, de cache ''ken uw materiaal'' is een prachtige wandeling, gezocht maar helaas niet gevonden.

De andere multi''s daar staan ook op de nominatie om te zoeken. Net als vele anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de revieuwers mogen totaal niks, en het ontbreekt hun aan ruggegraad om er wat aan te ondernemen

alle revieuwers zijn stuk voor stuk cachers die zelf van mooie of uitdagende cache's houden en niet heel erg veel op hebben met dat raapspul

dus de kennis is er wel, ze weten donders goed wat voor troep ze zelf allemaal online gooien

 

De tijden zijn veranderd. Groundspeak is inmiddels een groot bedrijf met een miljoenenomzet. Bijna 100 medewerkers in vaste dienst, met allemaal een goed salaris. De tijd dat de onderneming dreef op vrijwilligers ligt ver achter ons. Ik neem aan dat ook hun vertegenwoordigers in de markt, de reviewers, tegenwoordig een vergoeding krijgen. Dat zou niet meer dan redelijk zijn. Mogelijk worden de reviewers per gepubliceerde cache betaald. Dat zou veel verklaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laat ik je uit de droom helpen er is geen enkele revieuwer die buiten het gratis een primium lidmaatschap een vergoeding (per cache) krijgt

er zijn maar een paar grootverdieners bij groundspeak die dan meteen ook gratis werelwijd vervoer hebben om op alle events waar ze komen verafgod te worden door het smeekende goody gepeupel wat hun steenvast met bevende handjes omringt

De andere werknemers in het HQ heeft een goed betaalde baan bij een bedrijf die zeer goed staat aangeschreven

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groundspeak is een mooi en succesvol bedrijf, maar ze danken dat succes geheel aan de cachers die de database vullen en de reviewers die dat proces, rekening houdend met de nationale omstandigheden en wetgeving, begeleiden. Wat beweegt een reviewer om zich onbetaald in te zetten voor een Amerikaanse webshop? Macht? Eer? Wat het ook is, Groundspeak is er vast blij mee. Ze hoeven alleen de 100 medewerkers op het hoofdkantoor te betalen. De hele buitendienst telt niet mee als kostenpost en dat resulteert in uitstekende jaarcijfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie vraag, ik zal het bij de volgende ontmoeting wel keer wel vragen wat een revieuwer nu behelst om de ook in hun ogen geotrache online te laten komen, voor mij zou dat puure zelfkwelling zijn, en recht je een keer je rug dan word je opzij en voor schut gezet naar believe van de janker, wat was de drive om dat te doen en wat is er van overgebleven na verloop van tijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie vraag, ik zal het bij de volgende ontmoeting wel keer wel vragen wat een revieuwer nu behelst om de ook in hun ogen geotrache online te laten komen, voor mij zou dat puure zelfkwelling zijn, en recht je een keer je rug dan word je opzij en voor schut gezet naar believe van de janker, wat was de drive om dat te doen en wat is er van overgebleven na verloop van tijd?

 

Zit er wodka in je cola?

Ik snap er werkelijk niets van.

Antarctica

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meesteal probeer ik zo min mogenlijk te Qwooten en zeker niet als mijn reaktie op de post er boven slaat.

halaas is dat voor mij vrij duidelijk maar ik maar dus voor andere niet

ik reageerde op de vraag van Vlindertje, namelijk "Wat beweegt een reviewer om zich onbetaald in te zetten voor een Amerikaanse webshop?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...