Spring naar bijdragen

Munzee Stikker Op Je Stash?


klob

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Graag gewoon de volgende keer benoemen wie je bedoeld, dat scheelt een hoop geouwehoer en ik kan er wel tegen hoor :)

 

Altijd leuk en goed dat jij je mening hier verkondigt maar omdat jou mening gebaseerd is op mijn persoontje vind ik het heel interessant om te weten waar jij die mening vandaan heb.

 

Maar omdat je dat dus niet kan zeggen is het voor mij allemaal gebouwd op niets, op lucht, op jou vermoedelijk herseninhoud (mening) en ben ik er klaar mee, jij kan alles over mij zeggen maar alleen de mensen die mij kennen en/of weten waar ze het over hebben neem ik serieus jij en dan ook al je café vriendjes die je al heel snel te hulp aan het schieten zijn, niet dus,

 

Daarom twitter of praat ik liever in het eggie met mensen dan kan je tenminste zeggen wat er nu op me lippen ligt, als ik dat namelijk nu hier uitspreek moet het motje ingrijpen vanwege de vele rapporteer meldingen die dan komen

 

 

Barny

 

De overheersende mening van de gemiddelde bezoeker van het GC.nl forum is "als er een cache er illigaal ligt is het rippen van die cache een algemeen toegestaan en vooral toegejuigte methode"

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helmine je slaat de spijker op zijn kop, ook de munzee is een eigendom van een ander, die haal je niet weg je laat het de eigenaar weghalen of laat weten waar de munzee eigenaar zijn produckt kan ophalen,

er af halen en weggooien is gewoon diefstal

Het laten weten aan de munzee eigenaar waarom je hem van jou cache heb afgehaald en waar hij hem kan terugkrijgen leerd de munzee eigenaar dat hij het niet bij andere caches moet doen en getuigt van respeckt naar zowel de munzee spelers als naar je colega cache eigenaren, maar daar willen de "brullers" niet aan,

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, iets genuanceerder, de stickerplakker had die sticker in eerste instantie al niet ongevraagd mogen plaatsen.

 

Nou ken ik munzees niet goed, maar ik heb begrepen dat je ze moet loggen. Ik ga er van uit dat dat hetzelfde werkt als bij het vinden van een cache. Als het mijn cache was zou ik de moeite nemen een profieltje aan te maken, dat ding te scannen en te loggen met de mededeling dat ie is verwijderd. En vervolgens de sticker van mijn cache verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt helemaal, hij had het niet ongevraagd moeten plakken, maar hij heeft het wel gedaan en zal het blijven doen als hij niet op zijn vingers getikt word, ,ik zou wensen dat elke poster zo snel van begrip was , helaas zijn er ook een boel bosmongolen die zo graag willen reageren

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...