Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Helaas heeft global de zoekfunctie op basis van favorites binnen een dag moeten verwijderen van .com. Het zou kunnen dat ze bij groundspeak iemand hebben die de hele dag kijkt wat er in dat kleine vlekje op de aardbol dat Nederland heet gaande is, of ze hebben de informatie toegespeeld gekregen van iemand uit Nederland. Diegene die dat gedaan heeft mag daar echt trots op zijn. Een dikke #fail.

 

Staat diegene zover achter z’n eigen actie dat ie zich hier bekend durft te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Helaas heeft global de zoekfunctie op basis van favorites binnen een dag moeten verwijderen van .com. Het zou kunnen dat ze bij groundspeak iemand hebben die de hele dag kijkt wat er in dat kleine vlekje op de aardbol dat Nederland heet gaande is, of ze hebben de informatie toegespeeld gekregen van iemand uit Nederland. Diegene die dat gedaan heeft mag daar echt trots op zijn. Een dikke #fail.

 

Staat diegene zover achter z'n eigen actie dat ie zich hier bekend durft te maken?

 

Ik denk dat die persoon zich beter bij Global bekend kan maken, hier boeit het waarschijnlijk niemand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of er nu iemand heeft lopen klikken of niet maakt weinig uit. Als je iets niet mag gebruiken mag je het niet gebruiken. (punt)

 

En de opmerking dat de kans dat de (eventuele) persoon het hier leest groter is is onzin anders had die persoon ook niet kunnen zien dat er iets op global gebeurt wat .com niet zou willen.

Kortom: het is weer klagen om het klagen op een website die helemaal niets te maken heeft met het verdwijnen van een feature op global.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas heeft global de zoekfunctie op basis van favorites binnen een dag moeten verwijderen van .com. Het zou kunnen dat ze bij groundspeak iemand hebben die de hele dag kijkt wat er in dat kleine vlekje op de aardbol dat Nederland heet gaande is, of ze hebben de informatie toegespeeld gekregen van iemand uit Nederland. Diegene die dat gedaan heeft mag daar echt trots op zijn. Een dikke #fail.

 

Staat diegene zover achter z'n eigen actie dat ie zich hier bekend durft te maken?

 

Ach dat gold in een niet zo ver verleden ook voor alle functionaliteit van geocaching.nl die met de connecties bij Groundspeak werden doorgesproken.

Ik denk dat iedere geocachingsite die een afspraak heeft met Groundspeak vooraf zelf contact kan zoeken over wat kan en niet kan, voordat je iets neerzet.

Dan maakt geen (klaag)mail van anderen meer wat uit, want dan zit je altijd goed.

 

Ik word er een beetje geirriteerd van, dit soort berichten en het zoeken naar wie er wat, op welk moment gedaan, gezegd, gemaild heeft.

Duidelijk wordt het, op een forum, nooit en we houden er weer een rel-topic aan over, waar de honden geen brood van lusten.

Over en weer zat en zit het e.e.a. niet goed.

Dit soort oproepen helpt m.i. niet mee om wat rust te krijgen en ook maar iets constructiefs tot stand te laten komen.

Ook ben ik het met Twin Peaks eens; Dit gaat over iets bij de buren, kaart het daar dan ook aan, als je dat zonodig wilt.

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik kan hier ook niet zo goed tegen. Je doet dingen, waarvan je op je klompen wel kunt aanvoelen dat ze niet kunnen (zaken weggeven, die niet van jou zijn en daar goede sier mee maken) en er dan verongelijkt over doen als je er door .com voor op de vingers wordt getikt. Alsof niet jij, maar degene die het klaarblijkelijk heeft gemeld, fout zit.

Of is het misschien .com, die het heeft gedaan? Vast niet, want die kun je beter te vriend houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan ik een cache aanmerken als mijn 'Favorite'.

Of is dit alleen mogelijk voor PMs?

Ook dit is weer alleen voor PMs :thumbdown:

 

En laten we nou eens met zijn alleen een glaasje water drinken en tot 10 tellen. En heb je dan nog het gevoel dat je iemand de pan in wil hakken, open dan een topic of mail die persoon. Maar laten we geen topic waar over geocaching.COM wordt gesproken ombuigen tot een geocaching.NL of een de buren.eu topic....

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En heb je dan nog het gevoel dat je iemand de pan in wil hakken, open dan een topic of mail die persoon.

Het laatste ben ik voorstander van, het eerste is niet iets wat op het forum thuis hoort. Even voor de duidelijkheid.

En dan nu graag weer terug naar het topic zelf aub.

 

Ook dit is weer alleen voor PMs:thumbdown:

En wat is daar mis mee? Groundspeak is een commercieel bedrijf, dat geld wil verdienen door verkoop van merchandise en extra functionaliteit aanbieden aan premium members.

Niets mis mee wat mij betreft. Dit heeft ook als logisch gevolg dat men andere sites verbied om deze pm informatie en functionaliteit gratis te verstrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...knip...]

[...quote...]

En wat is daar mis mee? Groundspeak is een commercieel bedrijf, dat geld wil verdienen door verkoop van merchandise en extra functionaliteit aanbieden aan premium members.

Niets mis mee wat mij betreft. Dit heeft ook als logisch gevolg dat men andere sites verbied om deze pm informatie en functionaliteit gratis te verstrekken.

Er is niks mis mee. Het is alleen zeer jammer dat er steeds meer functies worden afgesloten voor de 'gewone cacher'. Eerst was het:

Basic member: Je kan gewoon alles wat je nodig hebt om te cachen.

Premium member: Je krijgt extra dingen. Zoals extra zoekfuncties en pq's.

 

Helaas wordt dit steeds meer en lijkt het bijna alsof je met bm bijna niet meer kan cachen. Het missen van pq's en zoekfuncties vind ik niet erg. Ik filter zelf wel de mooie caches eruit. Maar nu mis ik al de statistieken (zo'n dom grafiekje kan ik ook wel maken), de favorieten systeem (heb er zo niks aan en zal gewoon GCvote blijven gebruiken) en zo nog veel meer extra dingen.

Het lijkt wel alsof je over een jaar gewoon moet gaan betalen voor je kan cachen. En dat vind ik gewoon veel te gek worden. Dan is het eerste wat ik doe stoppen met geocaching.

 

En voor als je het wilt vragen: "Waarom wordt je dan geen pm?" Dat heb ik al vaak aangegeven. Ik cache veel te weinig om nut te hebben van pm.

 

En hoe zit het met de statistieken op gc.nl. Die zijn veel uitgebreider dan op .com voor bm. Mag dit wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Basic Member kun je nog prima cachen en ik denk dat je dat ook kunt blijven doen.

Voor de extra's moet je iets betalen.

Dat is bij bijna alle bedrijven zo en dat is ook logisch, want een bedrijf moet op zijn minst kunnen blijven bestaan.

De kans dat Groundspeak er niet meer is wanneer alles gratis is, lijkt mij groter dan dat je als Basic Member niet meer kunt gaan cachen.

Een Premium Membership kost zo'n 30 USD (dacht ik).

Ik vind dat een zeer redelijk bedrag in verhouding tot de extra's die je krijgt,

maar de keuze is en blijft aan ieder persoonlijk.

 

Wanneer je die keuze echter maakt, dan lijkt het mij wel lastig voor iemand wanneer die zich genoodzaakt voelt om van nieuwe extra's te melden dat het jammer is dat die ze niet heeft.

Misschien gewoon als uitlaatklep, dat kan, maar het is niet zo dat de anderen die hier lezen er wat aan kunnen doen, toch?

Dan toch maar sparen lijkt me..... :)

 

 

En de statistieken van Gc.nl? Of die mogen weet ik niet.

Ik zou zeggen schrijf een mail naar Groundspeak, maar je bent zeker niet de eerste die dat doet. Dat weet ik wel zeker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan toch maar sparen lijkt me..... :)

Het is niet de kwestie dat ik het geld niet heb, maar het feit dat ik nauwelijks cache. Ik zou dan per cache die ik vind ong. 1,40 USD betalen. Dat vind ik onnodig. En natuurlijk het is logisch, maar de updates die worden gedaan tegenwoordig zijn steeds meer voor pms.

Ik zou zeggen schrijf een mail naar Groundspeak, maar je bent zeker niet de eerste die dat doet. Dat weet ik wel zeker

Ik zal nooit groundspeak iets melden. En al helemaal niet omdat ik vind dat een site is slecht doet ofzo. Ik ben gewoon een eerlijk mens en wil niet opeens een klikspaan worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet de kwestie dat ik het geld niet heb, maar het feit dat ik nauwelijks cache. Ik zou dan per cache die ik vind ong. 1,40 USD betalen.

Dat vind ik onnodig. En natuurlijk het is logisch, maar de updates die worden gedaan tegenwoordig zijn steeds meer voor pms.

 

 

Van het voorjaar eens een keer samen op pad dan.... ? Want te weinig cachen, dat is wel ernstig....... :D

Ik stuur wel een PB als het wat warmer is.

 

 

 

Oeps :oops: Sorry: off topic :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...