Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik meng me niet graag in de discussie, maar ervaring heeft mij geleerd dat als we wel zeggen hoe het zit, we niet geloofd worden of soms zelfs worden uitgemaakt voor leugenaars. Dus heeft het nog nut om te zeggen dat wij het niet waren dan?

 

groetjes GeoVlinder

 

Ik was gewoon even flabbergasted van deze post, sprakeloos... Vinden jullie het niet belangrijk wat (mogelijke) donateurs van jullie vinden? De mensen die jullie bestaansrecht geven? Het gaat er niet om wat die 1 of 2 mensen denken die het hardst roepen, maar om die 100 anderen die alleen meelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rhr_nl; Tja, ik ben ook een donateur en ik hoop dat je hier toch niet namens mij spreekt. :no:

 

Ik vind het namelijk helemaal niet interessant dat jij schijnt te denken dat de "klikker" (over iets wat bij een andere site is gebeurd) per defenitie een forumgebruiker of een teamlid is van hier.

Ik vind het tamelijk onfatsoenlijk dat je er nu weer over begint.

En dan ook nog eens onder de noemer van inzicht verschaffen, constructief bezig willen zijn, denkend de mening van de lezende donateurs te verwoorden en de moderator en het team te beschuldigen van negativiteit en onverschilligheid.

Je bent hier de enige die er (e.e.a. een dikke #fail noemend) over begon, de enige die zomaar aannneemt dat je hier moet zijn voor de schuldige (want 'dan weet jij genoeg...') en tot dusver ben je ook de enige die er maar over door wil gaan.

Dat zou jou wat moeten zeggen over jouw houding misschien?

 

En, o ja,..... het hoort hier ook nog eens niet thuis, ga het bespreken op global, stuur een mail met je vraag naar Groundspeak, maar hier wek je, wat mij betreft, alleen wrevel op.

 

Ik verval in herhaling met mijn postjes, tijd voor een forumpauze.

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De modaroteren beschuldigen mij regelmatig van 'op de man spelen' of flamen zoals zij dat noemen, maar een beter voorbeeld dan het bovenstaande heb ik in jaren niet meer gezien! Zijn jullie wakker jongens of doen jullie alleen verzoeknummertjes? Bij deze een verzoekje dan, de post van Sivota gaat totaal niet in op de discussie die ik probeer te voeren (relatie tussen geocaching gerelateerde websites, standpunten van .nl hierin en bewustwording van het geocaching.nl gevoel bij geocachers).

 

Maar goed als jij een discussie rondom mijn persoon wilt organiseren, kan je die krijgen:

Hoe kan ik nu namens jou spreken of iedere andere willekeurige geocacher en wat zeg ik dan? Ik vraag of deze site het belangrijk vindt dat mensen weten wat hun standpunt is over de relatie tussen geocaching gerelateerde websites, waarvan zij er 1 zijn. Kan ik daar bij Groundspeak antwoord op krijgen? Nee. Kan ik daar bij global antwoord op krijgen? Nee. Ík vind dat een heel belangrijke discussie en als ik die alleen moet voeren, voer ik hem alleen. Het kan niet zo zijn dat de gehele Nederlandse geocaching community meerdere gezichten naar de buitenwereld heeft. Daarmee zijn we 1x op ons bek gegaan bij de landschappen en met de huidige stand van zaken maak ik mij ernstig zorgen dat dat vaker zal gaan gebeuren, waarvoor ik als geocacher mij kapot schaam. Ja, dat zegt iets over mijn houding: Betrokkenheid noem ik dat.

 

Het zal mij worst wezen wie er naar groundspeak geklikt heeft. Wellicht was het 1 van de Groundspeak lackeys, Kruimel of riviouveur. Het gaat mij erom voor welke normen en waarden deze site staat, voor mij een belangrijke factor bij de afweging doneren ja/nee. Met die 100 mensen die meelezen bedoel ik oa mezelf. Die 99 anderen zullen beslist een beeld bij deze website hebben, geen idee of dat hetzelfde is als dat van mij (hopelijk niet). Dat zeg ik ook nergens en is ook niet belangrijk. Het gaat erom of deze website weet welk beeld ze willen zijn. Volgens mij heb ik namelijk een ander beeld bij geocaching.nl dan ze zelf zouden willen hebben (dat hoop ik dan weer wel). Dan gaat er dus ergens iets fout. Ik probeer ook opnieuw over ieder onderwerp een mening te vormen. Resultaten uit het verleden bieden immers geen garantie voor de toekomst. Verontrustend voor mij als betrokken geocacher, is de lamlendigheid en het gemak waarmee deze organisatie zich in een, naar mijn mening, ongewenste positie laat duwen. Dát is waar deze discussie over gaat, ik probeer voor mezelf een beeld te vormen van deze website. Wat de rest van de wereld doet, denkt enzovoort doet er voor mij niet toe.

 

Als ze 'Nee wij waren het niet' hadden gezegd waren we klaar geweest en als ze 'Ja, het is 1 van ons' hadden gezegd hadden we waarschijnlijk een andere interessante discussie gehad waar ze zelf kunnen kiezen om wel of niet mee te doen. Maar zo moeilijk is het toch niet om die eerste vraag te beantwoorden? Tenzij je je anders wilt voordoen dan je bent en dan heeft iedereen het recht om dat te weten, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ze 'Nee wij waren het niet' hadden gezegd waren we klaar geweest

 

Nou, nee dus. Zoals Geovlinder ook al zegt:

ervaring heeft mij geleerd dat als we wel zeggen hoe het zit, we niet geloofd worden of soms zelfs worden uitgemaakt voor leugenaars

 

Was het maar zo makkelijk als jij het voorstelt. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het eens met DanPan. Voer deze discussie in een ander topic ga niet dit topic vervuilen.

 

 

 

De modaroteren beschuldigen mij regelmatig van 'op de man spelen' of flamen zoals zij dat noemen, maar een beter voorbeeld dan het bovenstaande heb ik in jaren niet meer gezien! Zijn jullie wakker jongens of doen jullie alleen verzoeknummertjes? Bij deze een verzoekje dan, de post van Sivota gaat totaal niet in op de discussie die ik probeer te voeren (relatie tussen geocaching gerelateerde websites, standpunten van .nl hierin en bewustwording van het geocaching.nl gevoel bij geocachers).

Een donateur en ex-teamlid doet nooit aan flamen...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem mij niet kwalijk, ik dacht dat ik rhr_nl aansprak op zijn gedrag, waarbij hij zich ook afvroeg hoe eventuele donateurs over zijn onderwerp dachten.

Ik ben een donateur en probeerde voor de tweede maal te zeggen dat ik niet op zijn 'discussie' of de manier waarop rhr_nl die probeerde te voeren zat te wachten.

Dat wekte bij mij inderdaad wat wrevel op.

Als rhr_nl mijn manier van aanspreken ervaart als op de man spelen dan bied ik daarvoor mijn excuses aan.

Wat mij betreft haalt de moderator elk van mijn irrelevante postjes m.b.t. dit topic weg.

 

 

 

 

 

 

(dat laatste lijkt mij beter dan een ge-edit leeg berichtje)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK PERSOONLIJK. vraag en af Waneer ik in gesprek met global zou gaan als grote GC.Com meneer ,ga ik dan niet eerst eens kijken met wie ik in gesprek ga ?

En misschien zie ik dan dingen die ik eigenlijk niet moet/mag zien .

En zo gaat het balletje misschien de verkeerde kant op rollen.

Helaas .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK PERSOONLIJK. vraag en af Waneer ik in gesprek met global zou gaan als grote GC.Com meneer ,ga ik dan niet eerst eens kijken met wie ik in gesprek ga ?

En misschien zie ik dan dingen die ik eigenlijk niet moet/mag zien .

En zo gaat het balletje misschien de verkeerde kant op rollen.

Helaas .

Best teamlid,

 

Aangezien ik van global ben, ga ik nu toch maar eens reageren. Ik heb je postje nu een paar keer gelezen, maar begrijp niet wat je bedoelt, wil je dit uitleggen?

 

- Hemma

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dan nogmaals het verzoek om on-topic te blijven in dit draadje, het draadje gaat over gepland onderhoud bij gc.com. Beetje jammer dat het keer op keer gevraagd moet worden.

Vragen aan elkaar hierboven gesteld graag via PM afhandelen en niet verder in dit draadje aub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gezocht naar draadje gc.com ligt eruit, toch hier terecht gekomen.Vraag wie iemand of er iets aan de hand is bij gc.com. Als ik netjes ben ingelogd en ga naar hide and seek en voer dan Nederland in en betreffende Gc-code krijg ik steeds weer een error-pagina met drie icoontjes met verwijzing naar de home-page en ook nog twee naar wherigo en nog eentje. Maar ik krijg de bedoelde cache-beschrijving niet in beeld. Wel alle andere features bij de ingelogd gc.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...