Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Project A.P.E. Cache

In 2001, fourteen geocaches were placed in conjunction with 20th Century Fox to support the movie Planet of the Apes. Each cache represented a fictional story in which scientists revealed an Alternative Primate Evolution. These caches were made using specially marked ammo containers. Each cache had an original prop from the movie. Only a few Project A.P.E. caches exist today.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En bij beta maps staat ook een icoon A.P.E . Wat is dit voor soort cache?
In 2001, fourteen geocaches were placed in conjunction with 20th Century Fox to support the movie Planet of the Apes. Each cache represented a fictional story in which scientists revealed an Alternative Primate Evolution. These caches were made using specially marked ammo containers. Each cache had an original prop from the movie. Only a few Project A.P.E. caches exist today.

Bron: http://www.geocaching.com/about/cache_types.aspx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar is dit de nieuwe Geocaching Live. Heeft iemand deze apps al eens geinstalleerd, of is het spiksplinternieuw? B)

 

En blijkbaar komt er ook een Public API aan. Als dat inderdaad zo is kunnen de programmeurs van de verschillende sites hun hart ophalen.:dribble:

 

Belachelijk dat iphone er tussen staat maar symbian niet. Er zijn 4 keer zoveel symbian gebruikers als iphone gebruikers. (10% vs 40%)

Ik draai een versie op symbian.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij werkt op moment de beta map niet, de kaart wel, maar er verschijnen geen caches, en op de statistiek pagina staat 'Geocaching statistics are not available at this time'.

 

Dus ik hoop dat alles snel wordt opgelost, want het lijkt op een vooruitgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was nog eens naar de beta maps aan het kijken.

Als ik naar de 'kale' link ga, dus http://www.geocaching.com/map/beta/, dan zie ik wel caches staan. Op het moment dat ik op 'enable personalisation' klik, verdwijnen alle caches. Dit zelfde gebeurt als ik een cache type/groep caches wil uitschakelen, dan verdwijnt ook alles, om over zoomen maar niet te spreken, want dat is of enorm traag of werkt gewoon niet.

 

Off topic: Er ligt bij het nulpunt van de kaart overigens wel een grappige serie, gezien op de kaart dan, klik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belachelijk dat iphone er tussen staat maar symbian niet. Er zijn 4 keer zoveel symbian gebruikers als iphone gebruikers. (10% vs 40%)

Ik draai een versie op symbian.

 

Ik denk dat als je alle symbians die je niet echt smartphone kunt noemen eruit laat, het verschil kleiner is.

Daarnaast denk ik dat symbian ver aan het einde van zijn leven is gekomen (als smartphone os dan), gezien de recente ontwikkelingen, maar dat terzijde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Europa en Azie vind ik wel een erg grote map, konden ze dat nu echt niet scheiden?

 

Google levert dat zo aan. Groundspeak neemt dit over. Zodra Google dit verbetert, neemt Groundspeak dat ook weer over.

 

Nu de statistieken werken heb ik de kaarten inmiddels gezien.

Google levert die inderdaad zo aan, maar een kaart van alleen Europa heeft Google ook gewoon beschikbaar. Ik gebruik op mijn statistieken webpagina precies dezelfde methode en ik gebruik dan de kaart 'Western Europe' en 'World'. Dus het is echt een keuze van Groundspeak. Uiteraard weet ik niet wat voor een afspraken Groundspeak met Google heeft in verband met commercieel gebruik, wat dit toch wel is lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een bug. Als ik in de lijst kijk van caches die ik al gedaan heb is er een kolom genaamd "Info". Hier en daar staat er een roodwit kruisje. Als ik er met de muis overheen beweeg zie ik de tekst "needs maintenance". Ooit heeft iemand een "needs maintenance" aangemaakt bij de cache maar een probleem is weer opgelost met de cache is niets meer aan de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is volgens mij geen bug. Dit is namelijk een attribuut die standaard (als ik het goed heb) wordt aangevinkt zodra er een maintenance periode is. Deze wordt niet afgevinkt als het voorbij is. (schiet me niet neer als dit wel zo is)

 

[PS] Voor de gene die de release notes in het Nederlands willen zien: http://waldio.geocacher.nl/?id=1-2-11&cat=release

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pief paf poef (gelukkig, naast geschoten :thumbup: ).

Als de eigenaar na een Needs Maintenance log actie onderneemt maar geen "Owner Maintenance" logt (een groen kruisje bij de log), dan zal het rood-witte maintenance kruis blijven staan tussen de attributes (zelfs als de owner de NM zou deleten).

Als er wel een Owner Maintenance gelogd wordt door de owner verdwijnt het bijbehorende attribute uit de lijst, en zou het dus eigenlijk ook uit het info-lijstje moeten verdwijnen.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de statistieken werken heb ik de kaarten inmiddels gezien.

Google levert die inderdaad zo aan, maar een kaart van alleen Europa heeft Google ook gewoon beschikbaar. Ik gebruik op mijn statistieken webpagina precies dezelfde methode en ik gebruik dan de kaart 'Western Europe' en 'World'. Dus het is echt een keuze van Groundspeak. Uiteraard weet ik niet wat voor een afspraken Groundspeak met Google heeft in verband met commercieel gebruik, wat dit toch wel is lijkt me.

Het probleem zit hem in de Google API die geen aparte views biedt voor Europa of Azië.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...