Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Ik hoopte hier een antwoord te vinden, maar helaas..................

Ik ben niet de enige met dit probleem dus :(

 

 

 

Later op de middag: Het begint er weer op te lijken!!!! Nog niet op topsnelheid, maar het is weer werkbaar :yes:

bewerkt door KoeBoe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

.com lijkt de weg nu helemaal kwijt te zijn!!

 

.com geeft geen gevonden cachjes en eigen cachjes meer aan???

en is weer vreselijk traag

 

Of licht dat aan mij???

bewerkt door AJKwak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar ik heb ook het idee dat .com in het weekend altijd trager is. Ik zie mijn eigen gevonden caches ook niet meer.

Maar in de beta versie wil het af en toe nog wel werken als ik personalization aanzet voor mijn gevonden caches, alleen willen daar weer af en toe caches gewoon ontbreken (ontdek ik net)

bewerkt door expir_bofh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En jij (marcel en micha) heb ook nog alle :) op de kaart staan? De site is nu inderdaad weer wat sneller maar de lachebekjes zie ik nog steeds niet op de standaard google maps. "Gelukkig" (of ik daar nou echt blij mee ben) heb ik niet gecached vandaag, dus hoef er ook niks aan toe te voegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over het huidige probleem heb ik het hier onderstaande gevonden. (Ik heb namen en dergelijke weggelaten.)

 

Return the smiley-faces on found caches on the google maps

Showing the smiley-faces on found caches is one of the best ways to SEE and PLAN where to go geocaching. Why were these removed? This is a great site but you have taken away one of its most useful features! Very disappointing!

 

Antwoord van Elias:

Status: planned

The addition of many new major features plus the record traffic levels we're experiencing has caused some serious performance issues for the site. Some features like the personalization of the maps have been disabled temporarily just to allow the site to function. Fixing these and other performance issues is a top priority.

 

Meningen anderen:

Hello Elias,

thank you very much for this info. I think we all appreciate this work and look forward to the new features. One thing though: Would'nt it be a good idea to keep users informed of what is planned, what is currently going on and whats been fixed ... e.g. make some kind of status subdomain where users can just look up if gc.com has current issues etc. That would surely save you a lot of work and stop frequent questions and wrong assumptions.

 

-------

 

While viewing the Map all my smileys are gone. They are shown as cache symbols again.

 

-------

 

this is EXTREMELY frustrating when you are working on a series & the caches found can't be filtered out, so you're left to click & close repeatedly to list & load the ones you have yet to find - AAAAH!

===============================

 

Kortom: gevonden caches worden niet weergegeven op de oude kaart. Wel op de nieuwe, experimentele kaart (als je Premium Member bent). Die is echter niet up-to-date. Nieuwe caches missen daar.

En er wordt dus met de hoogste prioriteit aan gewerkt. Ook de snelheid valt onder dit probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Bovenaan de pagina van Geocaching.com de volgende mededeling:

 

"Geocaching.com will be going offline for 4-6 hours for a site update on Wednesday, May 04, 2011 at approximately 9am PDT (GMT -7).

We apologize for any inconvenience this may cause."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...