Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Tja, dan zit het in jouw cachepagina opmaak.

Moet je de HTML eens weergeven, dan pas weten we of iets fout zit bij geocaching.com of in jouw cachebeschrijving. Kan best zijn dat het voorheen ondanks de fout toch redelijk getoond werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Merkwaardig dat in het verleden de pagina keurig uitgevuld werd naar schermbreedte.

Op mijn 17" in 1280*1024 zag ik 2 keurige smalle zwarte randjes

maar ook op mijn 22" in 1600*1050 was dat het geval.

Nu zie ik daar niets van terug..... paginaopmaak?

Nee frameopmaak van GC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.com kan onmogelijk alle HTML fratsen van de gebruikers voorzien.

Jij hebt jouw cachepagina gemaakt zodat het er op het toenmalige systeem er goed uitzag. Dat hoeft met de nieuwe style van geocaching.com natuurlijk niet zo te zijn. (geen frame overigens)

 

Ik zou zeggen: pas het nu gewoon aan.

Ze hebben een miljoen cachepagina's. Ondoenlijk om die allemaal te checken lijkt me. Natuurlijk kunnen ze een opmaakfout hebben (gehad?), maar als hierover onbegrip is, dan denk ik niet dat men weet wat een website bouwen is (en ik bedoel dan niet een hyvespagina!)

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap er niks van.

Voorheen was misschien de starpagina van gc.com net zo breed (of zo smal) als nu.

Maar de cachebeschrijvingen, de trackable pagina's, de profielpagina's, eigenlijk al het andere dan de startpagina is heel smal. Ik heb nogal een lange nickname en die was voorheen op dezelfde regel te lezen. Nu staat de naam overal op twee regels. Het komt op mij over als verkrampt, en het maakt geen gebruik van de mogelijkheden van breedbeeld, zoals dit forum (en zoals het forum op gc.com).

Ik snap niet hoe ik dat zelf aan kan passen. Inzoomen met ctrl + rol op de muis is geen optie, dan vergroot ik alleen, dan wordt het gegeven beeld niet breder ten opzichte van de hoogte.

 

Ik vind het niet fraai, dat opeengekropte.

Misschien went het, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Groundspeak de boel te snel heeft doorgevoerd (vanwege de snelheidsproblemen, waardoor ze bijvoorbeeld de personalization van de maps moesten stoppen) en alles niet goed getest hebben (of hebben laten testen door een aantal beta testers). Over het algemeen ben in heel tevreden over de website, maar zie nu wel erg veel tekortkomingen opdoemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht heb ik een tip voor CO's die na de update een slecht te lezen listing hebben door de doorschijnende achtergrond.

Begin je listing met dit stukje HTML:

<table border="0" bgcolor="#FFFFFF"><tr><td>

 

...en eindig 'm met

</td></tr></table>

 

Het resultaat is een mooie witte achtergrond!

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht heb ik een tip voor CO's die na de update een slecht te lezen listing hebben door de doorschijnende achtergrond.

Begin je listing met dit stukje HTML:

<table border="0" bgcolor="#FFFFFF"><tr><td>

 

...en eindig 'm met

</td></tr></table>

 

Het resultaat is een mooie witte achtergrond!

 

Groet, Leo

Goede tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vanwege het snelheidsprobleem zijn ze mij zeker vergeten 'mee te nemen'... Kan niet meer inloggen omdat mijn username en wachtwoord niet overeenkomen. Heb van een vriendin wel begrepen dat ik er nog gewoon inzit maar het wachtwoord werkt niet, ook niet nadat ik via een mail van gc.com het wachtwoord gewijzigd heb. Meer mensen met dit probleem? Morgen maar eens uitzoeken wat ik hier mee moet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cache listing even ge-edit...

 

Nu de tekst weer doorlopend tot aan de rechterkant

op de 22" breedbeeld. Het kan dus wel i.p.v zo'n smalle kolom.

Dank aan De Broekies, was dus echt een opmaak fout van mij!

 

Edit: Betreffende pagina:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=96015c8e-bfee-4fb0-868e-0d6ae75dbf53

bewerkt door Tanuki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de tekst weer doorlopend tot aan de rechterkant

op de 22" breedbeeld. Het kan dus wel i.p.v zo'n smalle kolom.

Dank aan De Broekies, was dus echt een opmaak fout van mij!

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=96015c8e-bfee-4fb0-868e-0d6ae75dbf53

Alleen is het jammer dat je cachepagina nu totaal niet meer te lezen is als je geen 22" monitor gebruikt. Met IE8 en FF4 staat de cachetekst nu rechts van de TB en Bookmarklijst en valt dus rechtsbuiten het scherm van mensen met een wat smaller beeldscherm.

 

ahum, bij elke opvragen van de pagina ziet ie er anders uit :rolleyes: Dus kennelijk ben je nog druk bezig met allerlei wijzigingen :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Ik kan plots niet meer inloggen op gc.com na de update via de iphone.

Met de browser zie ik wel netjes de pagina, als ik op login klik kan ik netjes alle gegevens invullen.

Maar vervolgens ben ik weer visitor en zie / kan ik niets doen op de site.

 

Meer mensen dit probleem??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Ik kan plots niet meer inloggen op gc.com na de update via de iphone.

Met de browser zie ik wel netjes de pagina, als ik op login klik kan ik netjes alle gegevens invullen.

Maar vervolgens ben ik weer visitor en zie / kan ik niets doen op de site.

 

Meer mensen dit probleem??

 

Had ik vorige week op mijn Nokia. Bij mij was het een kwestie van de cache van de browser leegmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Ik kan plots niet meer inloggen op gc.com na de update via de iphone.

Met de browser zie ik wel netjes de pagina, als ik op login klik kan ik netjes alle gegevens invullen.

Maar vervolgens ben ik weer visitor en zie / kan ik niets doen op de site.

 

Meer mensen dit probleem??

 

Had ik vorige week op mijn Nokia. Bij mij was het een kwestie van de cache van de browser leegmaken.

 

Naja, zo simpel :$ Het werkt nu idd weer :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...