Jump to content
Guest

Geocaching.com Gepland Onderhoud

Recommended Posts

Wel PM only caches, kan het dat misschien zijn?

Ik kan me niet voorstellen dat groundspeak gaat controleren of iets op een eiland ligt en dan krijgen alle caches in Groot-Brittannië hetzelfde icoontje zeker :lol1:

Edited by Japiejoo

De nieuwe pocket query layer op de beta map is wel mooi. Je kan precies zien welke caches er in je PQ zitten en of je hem opnieuw moet draaien omdat er nieuwe bij zijn gekomen. :)

Edited by Japiejoo

De nieuwe pocket query layer op de beta map is wel mooi. Je kan precies zien welke caches er in je PQ zitten en of je hem opnieuw moet draaien omdat er nieuwe bij zijn gekomen. :)

Inderdaad handig en mooi!! :dribble:

Bovenaan de pagina de volgende mededeling:

"Geocaching.com will be going offline temporarily for a site update on Thursday, June 09, 2011 at approximately 11am PDT (GMT -7).

We apologize for any inconvenience this may cause."

11:00:00 a.m. Thursday June 9, 2011 in PST&PDT converts to

08:00:00 p.m. Thursday June 9, 2011 in Europe/Amsterdam

Daylight Saving Time is in effect on this date/time in PST/PDT

Daylight Saving Time is in effect on this date/time in Europe/Amsterdam

Ligt het aan mij of ziet de nieuwe mapquest-kaart op de cachepagina echt niet uit en is die veel onduidelijker dan de oude google maps. :thumbdown:

Ligt het aan mij of ziet de nieuwe mapquest-kaart op de cachepagina echt niet uit en is die veel onduidelijker dan de oude google maps. :thumbdown:

't iss ff wennen denk ik ..... :cry:

Edited by De GEO Ridders

wel grappig the cache locatie is in OSM en de overzichts kaart in google. Welliecht een knipoog naar Garmin .... je kan namelijk OSM laden op je Garmin maar dat is zomaar een hersenspinsel

Ik heb het vermoeden dat het te maken heeft met het dataverbruik van de google maps op de pagina's. Dat was namelijk wel de reden dat de kaart rechts onderaan de cachebeschrijving een statische kaart is geworden en pas als je op de link klikt dynamisch wordt, terwijl deze vroeger standaard dynamisch was. Google had daarover 'geklaagd' bij Groundspeak las ik ergens.

Waarom zijn er eigenlijk 2 kaartjes nodig op de cachepagina, volgens mij "waste of space"...

Tevens werkt het MapQuest kaartje niet wanneer ik erop klik, "The requested content cannot be loaded. Please try again later..."

Stemmen kan hier

Edited by DanPan

Waarom zijn er eigenlijk 2 kaartjes nodig op de cachepagina, volgens mij "waste of space"...

Tevens werkt het MapQuest kaartje niet wanneer ik erop klik, "The requested content cannot be loaded. Please try again later..."

Stemmen kan hier

Heb ik hier geen last meer van :-)

Knipsel.JPG