Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zag mijn logs ook niet, maar check even goed de datum. Volgens mij zijn de maanden en dagen omgedraaid (bij het invoerscherm) en doe je dat dus automatisch verkeerd, omdat je al jaren het eerste cijfer aanpast (voor de dag) ipv de tweede

 

Je gaat niet menen dat de idioterie nu ook daar gaat beginnen. Laten ze de maanden gewoon namen geven

 

In je account details helemaal linksonder kun je de datumweergave aanpassen. Dan is het voor ons normale mensen in ieder geval weer duidelijk wat de dagen en wat de maanden zijn. Volgens mij stond het al zo voor de update maar is het nu gerest? Of was er vroeger maar 1 smaak? Rare lui die Yanks, dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In je account details helemaal linksonder kun je de datumweergave aanpassen. Dan is het voor ons normale mensen in ieder geval weer duidelijk wat de dagen en wat de maanden zijn. Volgens mij stond het al zo voor de update maar is het nu gerest? Of was er vroeger maar 1 smaak? Rare lui die Yanks, dat wel.

 

Helemaal toppie, heb meteen maar even een maandnaam gekozen, zo is alle verwarring de deur uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.com kan onmogelijk alle HTML fratsen van de gebruikers voorzien.

Jij hebt jouw cachepagina gemaakt zodat het er op het toenmalige systeem er goed uitzag. Dat hoeft met de nieuwe style van geocaching.com natuurlijk niet zo te zijn. (geen frame overigens)

 

Ik zou zeggen: pas het nu gewoon aan.

Ze hebben een miljoen cachepagina's. Ondoenlijk om die allemaal te checken lijkt me. Natuurlijk kunnen ze een opmaakfout hebben (gehad?), maar als hierover onbegrip is, dan denk ik niet dat men weet wat een website bouwen is (en ik bedoel dan niet een hyvespagina!)

gc.com heeft er nu voor gekozen om de breedte van de cachepagina vast in te stellen, vroeger werd de breedte automatisch aangepast aan de breedte van het scherm.

Het kan toch niet zijn dat we bij alle fratsen van geocaching.com een miljoen cachepagina's moeten aanpassen...

 

De nieuwe upgrade van hun site is om mee te :crybaby:.

Ze leren niet uit hun fouten, luisteren ook niet naar hun klanten en geen enkel van de Top 50 Feedback ideeën hebben ze uitgevoerd in de laatste versie van hun site.

 

Ben je het eens met mijn stelling dan kan je hier stemmen.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.com kan onmogelijk alle HTML fratsen van de gebruikers voorzien.

Jij hebt jouw cachepagina gemaakt zodat het er op het toenmalige systeem er goed uitzag. Dat hoeft met de nieuwe style van geocaching.com natuurlijk niet zo te zijn. (geen frame overigens)

 

Ik zou zeggen: pas het nu gewoon aan.

Ze hebben een miljoen cachepagina's. Ondoenlijk om die allemaal te checken lijkt me. Natuurlijk kunnen ze een opmaakfout hebben (gehad?), maar als hierover onbegrip is, dan denk ik niet dat men weet wat een website bouwen is (en ik bedoel dan niet een hyvespagina!)

gc.com heeft er nu voor gekozen om de breedte van de cachepagina vast in te stellen, vroeger werd de breedte automatisch aangepast aan de breedte van het scherm.

Het kan toch niet zijn dat we bij alle fratsen van geocaching.com een miljoen cachepagina's moeten aanpassen...

 

De nieuwe upgrade van hun site is om mee te :crybaby:.

Ze leren niet uit hun fouten, luisteren ook niet naar hun klanten en geen enkel van de Top 50 Feedback ideeën hebben ze uitgevoerd in de laatste versie van hun site.

 

Ben je het eens met mijn stelling dan kan je hier stemmen.

 

Hier zal je geen vrienden mee maken bij geocaching.

Wat ik wel zou willen weten is waar ik kan stemmen op "maak het beeld weer breder".

Als genoeg mensen dat roepen is de kans groot dat ze daar WEL naar luisteren.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@goedweerloper, je kan er zelf ook eentje aanmaken.

 

Ik ben even bezig geweest:

Als je FireFox gebruikt kun je deze add-ons downloaden: Stylish (werkt in 3.6 en 4.0.*).

Ga dan naar geocaching.com en klik (3.6 gebruikers met rechtermuisknop) onderin op het icoontje van stylish (2108-32.png?modified=1303959643) deze is heel erg vaag als het goed is. Kies nu voor nieuwe stijl schrijven>voor www.geocaching.com

Vervolgens zie je een paar codes staan. Zoek deze code:

@-moz-document domain("www.geocaching.com") {

}

Plak nu tussen de { en } de volgende code:

#Content .container {
 background: rgba(255,255,255,1) !important;
}

De hele code is dus:

@-moz-document domain("www.geocaching.com") {
#Content .container {
 background: rgba(255,255,255,1) !important;
}
}

 

Kies een leuke naam en klik op opslaan. Elke keer dat je geocaching bezoek zal deze code ook worden gelezen. Doordat deze code wordt gelezen zal de background niet meer doorzichtig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk ze hebben een aantal kansen voorbij laten gaan.

 

Ben blij met het nieuwe datum-formaat.

 

Niet blij met

- zee van wit waar de cache-text in zwemt. Was toen gebruikt om alle soorten van tools weer te geven. Bijv. GC Tour staat nu helemaal bovenaan de pagina, over de menus heen. Aangezien dat de randen nu uitsuitend voor commercials gebruikt worden, maakt mij niet blij voor de toekomst

- mini-message box als je een cacher wilt contacteren. Toen kon men mooi de message "componeren" en lezen voor het versturen. Nu zijn er maar 144 characters in drie lijnen zichtbaar

- ook commercials op elke "My personal profile" page. Kunnen zij dit niet beperken op de GC paginas? Op een cache pagina zelf vindt ik het ook niet fijn, maar een klein commercial... ok. Op de personal page vindt ik het te groot en te storend.

- Grease Monkey script is verdwenen en niet meer terug te installeren

- het niet aanpassen van de "how to" op de trackables pagina. Ipv "Retrieve" staat er nog steeds "grab", wat uitermate verwarrend is.

- het niet meenemen van de voorstellen waar veel belang voor was getoond (zie de top/hot list)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Grease Monkey script is verdwenen en niet meer terug te installeren

Doordat de site is gewijzigd zijn ook id's en classes veranderd (dingen die plaatsen aangegeven) hierdoor weten de greasemonkey scripts niet meer wat ze moeten doen. Geef de developers van die scripts even de tijd en het zal weer werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zal je geen vrienden mee maken bij geocaching.

De grootste bekommernis van GS moet zijn hun "klanten" tevreden te stellen.

Ik ben "klant" en ben niet tevreden met de laatste aanpassingen en ik reageer...

 

Wat ik wel zou willen weten is waar ik kan stemmen op "maak het beeld weer breder".

Als genoeg mensen dat roepen is de kans groot dat ze daar WEL naar luisteren.

Denk je?

Er heeft trouwens ook niemand gevraagd om het beeld smaller te maken, ze doen hun eigen goesting en luisteren niet naar hun "klanten"!

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.com kan onmogelijk alle HTML fratsen van de gebruikers voorzien.

Jij hebt jouw cachepagina gemaakt zodat het er op het toenmalige systeem er goed uitzag. Dat hoeft met de nieuwe style van geocaching.com natuurlijk niet zo te zijn. (geen frame overigens)

 

Ik zou zeggen: pas het nu gewoon aan.

Ze hebben een miljoen cachepagina's. Ondoenlijk om die allemaal te checken lijkt me. Natuurlijk kunnen ze een opmaakfout hebben (gehad?), maar als hierover onbegrip is, dan denk ik niet dat men weet wat een website bouwen is (en ik bedoel dan niet een hyvespagina!)

gc.com heeft er nu voor gekozen om de breedte van de cachepagina vast in te stellen, vroeger werd de breedte automatisch aangepast aan de breedte van het scherm.

Het kan toch niet zijn dat we bij alle fratsen van geocaching.com een miljoen cachepagina's moeten aanpassen...

 

Aha, dus ik heb wel gelijk!

Toch fijn dat ik zo goed 'geholpen' ben door De Broekies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.com kan onmogelijk alle HTML fratsen van de gebruikers voorzien.

Jij hebt jouw cachepagina gemaakt zodat het er op het toenmalige systeem er goed uitzag. Dat hoeft met de nieuwe style van geocaching.com natuurlijk niet zo te zijn. (geen frame overigens)

 

Ik zou zeggen: pas het nu gewoon aan.

Ze hebben een miljoen cachepagina's. Ondoenlijk om die allemaal te checken lijkt me. Natuurlijk kunnen ze een opmaakfout hebben (gehad?), maar als hierover onbegrip is, dan denk ik niet dat men weet wat een website bouwen is (en ik bedoel dan niet een hyvespagina!)

gc.com heeft er nu voor gekozen om de breedte van de cachepagina vast in te stellen, vroeger werd de breedte automatisch aangepast aan de breedte van het scherm.

Het kan toch niet zijn dat we bij alle fratsen van geocaching.com een miljoen cachepagina's moeten aanpassen...

 

Aha, dus ik heb wel gelijk!

Toch fijn dat ik zo goed 'geholpen' ben door De Broekies.

Huh?! Jij klaagde over de zwarte achtergrond, dat het hiervoor een zwarte kader was.

Nu worden twee dingen door elkaar gehaald.

 

Maar ik ga ook niet meer verder in deze discussie. Ik vind dat er altijd teveel gezeurd wordt met elke verandering.

Ze kunnen ook niets doen. Dan krijg je maar 1 klacht: ze doen niets. Zo heeft terracaching.com ook bijna geen klachten ;-)

(en nog meerdere sites)

 

Bugs kun je melden. Eventueel kun je op het Groundspeak forum (en dus niet hier, waar het totaal niets toe doet) aangeven op een NETTE manier wat er evt fout gaat of handiger zou zijn. Maar altijd het eeuwige gezeur op vaak ongenuanceerde manier bij elke verandering is vervelend. (Waarmee ik niet per se jou bedoel, omdat ik op jou reageer)

Wees blij dat er aan gewerkt wordt!

 

- Robert

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zal je geen vrienden mee maken bij geocaching.

De grootste bekommernis van GS moet zijn hun "klanten" tevreden te stellen.

Ik ben "klant" en ben niet tevreden met de laatste aanpassingen en ik reageer...

 

 

De grootste bekommering van Groundspeak is hoe ze meer mensen aan het geocachen kunnen krijgen. En deze website upgrade is een grote stap in de richting. Meer hierover in de blog post morgen! (oranje icoontje handtekening).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er heeft trouwens ook niemand gevraagd om het beeld smaller te maken, ze doen hun eigen goesting en luisteren niet naar hun "klanten"!

Dus een bedrijf mag NIKS doen zonder dat de klanten hun goedkeuring hebben gegeven? Groundspeak mag niet de breedte van de cachepagina vast maken? (niet eens versmallen, want dat is niet zo)

 

Ik vraag toch ook niet om een nieuwe herindeling bij Albert Hein, dat doen hun toch zelf? Groundspeak mag zelf ook dingen beslissen, daar hoeft toch niet de hele tijd toestemming voor gegeven worden door een cacher in Nederland?

 

En daarnaast waar gaat het om? Geocaching is een hobby om buiten in het veld opzoek te gaan naar kistjes. Niet om uren op een website te kijken naar cachepagina's die een beetje schreef staan.

 

Ook mijn cachepagina is door elkaar, mij hoor je daar niet over. Ik ben ondertussen al weer opzoek naar een goede oplossing i.p.v. klagen op een nederlands forum waar niemand van groundspeak leest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...