Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Ik mis de optie om een pocket query te maken als ik de kaart open hebt staan .. was juist zo handig; inzoomen op een gebied en met een druk op de knop waren de coordinaten gecenterd en kon je een pq genereren. Mijn eerste indruk .. achteruitgang. Dat de paginaweergave kleiner is wordt ik ook niet vrolijk van .. zeker niet op een 40 inch scherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

we hebben allemaal een breedbeeld beeldscherm en gaan nu weer terug naar de oertijd.

Nee hoor, ik werk nog steeds met een normaal 15" scherm, mijn netbook wat ik ook dagelijks gebruik heeft zelfs maar een 9" scherm

 

vind het kwalijker dat inloggen vanaf mijn Wildfire niet lukt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en over het feit dat de achtergrond image doorschijnt hetgeen lezen van een cachebeschrijving lastiger maakt.

en het bizarre is dat wanneer je CTRL en het wieltje van je muis gebruikt, het doorschijnen van de achtergrond verdwijnt... :cry:

Bij mij niet hoor.

Blijft gewoon doorschijnend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik raak de kluts een beetje kwijt. Wat constateer ik:

- logs die je invoert zijn NIET meer zichtbaar bij de cache, teller gaat wel met 1 omhoog, op beta map komt er géén smile en op oude map wel.

- tekstveld smaller en doorzichtig

- in beta maps niet meer zichtbaar op cache temporarily disabled is.

- in mijn profiel kijgen alle banners er een witte band en daarin een zoek-vergrootglas bij??

- Bij mij staan wel de GSAK ingecopieerde statistieken in mij profiel

 

Al met al word ik niet blij hiervan. Zeker het eerste punt is uitermate onhandig.

Mis ik nog belangrijke "foutjes"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- logs die je invoert zijn NIET meer zichtbaar bij de cache, teller gaat wel met 1 omhoog, op beta map komt er géén smile en op oude map wel.

Bij de BETA map moet je eerst de personalisatie inschakelen links in het menu.

- in beta maps niet meer zichtbaar op cache temporarily disabled is.

Dit is altijd al zo geweest, vandaar dat het ook een BETA map heet. Er zijn nog wat dingen niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- in beta maps niet meer zichtbaar op cache temporarily disabled is.

Dit is altijd al zo geweest, vandaar dat het ook een BETA map heet. Er zijn nog wat dingen niet goed.

 

 

Maar als ik op 'map' klik wordt wel automatisch de betamap geladen. Alsof dat de standaard is...

 

@Biegstra

Verder zit het met die logs wel goed denk ik (behalve dat het op de betamaps geen smiles worden)

Ik zag mijn logs ook niet, maar check even goed de datum. Volgens mij zijn de maanden en dagen omgedraaid (bij het invoerscherm) en doe je dat dus automatisch verkeerd, omdat je al jaren het eerste cijfer aanpast (voor de dag) ipv de tweede

Ik vond mijn logjes in elk geval terug bij 4-5-2011 en dat is nu dus 5 april 2011. Terwijl ik zelf wel degelijk 4 mei bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag mijn logs ook niet, maar check even goed de datum. Volgens mij zijn de maanden en dagen omgedraaid (bij het invoerscherm) en doe je dat dus automatisch verkeerd, omdat je al jaren het eerste cijfer aanpast (voor de dag) ipv de tweede

 

Je gaat niet menen dat de idioterie nu ook daar gaat beginnen. Laten ze de maanden gewoon namen geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook een achteruitgang. Teveel wit links en rechts. Waarom kunnen ze niet gewoon een goede mobiele website ontwikkelen zoals .nl dat heeft?

Dat heeft Groundspeak ook. (Als je naar hun forum gaat ;-)

 

Een algemene noot:

Bij elke verandering komen de bezwaren, klachten etc. In die zin kunnen ze nooit iedereen tevreden stellen en sommigen zelfs nooit.

 

- Robert

 

edit:

Overigens is de pagina nog net zo breed als hier (geocaching.nl en dan bedoel ik niet het forum).

Het is vooral optisch, omdat de achtergrondkleur wit is.

 

zie vorige layout:

http://replay.web.archive.org/20100409234357/http://www.geocaching.com/

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...