Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Pief paf poef (gelukkig, naast geschoten :thumbup: ).

Als de eigenaar na een Needs Maintenance log actie onderneemt maar geen "Owner Maintenance" logt (een groen kruisje bij de log), dan zal het rood-witte maintenance kruis blijven staan tussen de attributes (zelfs als de owner de NM zou deleten).

Als er wel een Owner Maintenance gelogd wordt door de owner verdwijnt het bijbehorende attribute uit de lijst, en zou het dus eigenlijk ook uit het info-lijstje moeten verdwijnen.

Greetz Bloodwoosj.

 

Waarom staat bijvoorbeeld deze cache http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=2b6d234d-c17f-44d9-b062-387560342639 op needs maintenance?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ken de historie van deze cache niet, maar een blik op de listing geeft de meest voor de hand liggende verklaring die ik in mijn vorige post ook gaf.

Om een listing met roodwit NM attribute te krijgen moet er ooit minimaal een Needs Maintenance geplaatst zijn.

Boven de listing is echter geen blauwwit kruis te vinden en in de logs ook niet.

Dat betekent met 100% zekerheid dat óf de cache-owner, of de cacher(s) die de NM plaatste(n) de NM log(s) die er echt ooit gestaan moeten hebben verwijderd hebben.

 

De owner heeft voor het laatst een Owner Maintenance gedaan op 7 mei 2010.

Als daarna een NM geplaatst is en vervolgens weer verwijderd, is het roodwitte kruis in de listing gekomen en aangezien er geen Owner Maintenance meer is gevolgd blijft het roodwite kruis staan tussen de attributes.

Als de CacheOwner nu een Owner Maintenance log (groenwitkruis) plaatst zal het roodwitte kruis ook weer verdwijnen.

 

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belachelijk dat iphone er tussen staat maar symbian niet. Er zijn 4 keer zoveel symbian gebruikers als iphone gebruikers. (10% vs 40%)

Ik draai een versie op symbian.

 

Ik denk dat als je alle symbians die je niet echt smartphone kunt noemen eruit laat, het verschil kleiner is.

Daarnaast denk ik dat symbian ver aan het einde van zijn leven is gekomen (als smartphone os dan), gezien de recente ontwikkelingen, maar dat terzijde.

Toch zou het me verbazen als de Java (geschikt voor Symbian) Live versie er niet bij zou komen. Immers, waarom zouden ze anders de Geocaching Live site vanuit Finland naar Groundspeak hebben verhuisd? Dat doe je toch niet als je hem niet gaat gebruiken? :blush:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Waarom staat bijvoorbeeld deze cache http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=2b6d234d-c17f-44d9-b062-387560342639 op needs maintenance?

 

 

icon_maint.gif dit icoontje staat er 1 keer

 

maar deze zie ik niet icon_needsmaint.gif

 

lijkt er inderdaad op dat er iets is gebeurt zoals Bloodwoosj zegt of er zit een hik in het systeem waardoor het icoontje blijft staan. RaAr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je niet helpen, maar ik heb precies hetzelfde probleem, of liggen er nu zoveel caches in NL dat je niet meer heel Nederland mag selecteren (grapje).

Ik heb het net geprobeerd bij Belgie en Duitsland en daar moet je ook meer dan het land selecteren, rare verandering van Groundspeak

bewerkt door expir_bofh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand enig idee waarom ik na het onderhoud van deze week niet meer het overzicht van alle caches kan oproepen (alle nieuwe caches) van Nederland?

Ik kan nu alleen op provincie doorklikken, bij heel nederland krijg ik een foutmelding.

Hmz, wie helpt mij?

Groundspeak gaat je helpen.

Het probleem is daar gemeld en men heeft al gemeld dat er aan een oplossing gewerkt wordt.

Greetz Bloodwoosj.

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Bovenaan de startpagina van Geocaching.com het volgende:

"Geocaching.com will be going offline temporarily for a site update on Tuesday, March 08, 2011 at approximately 11am PST (GMT -8).

We apologize for any inconvenience this may cause."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...