Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 3 weeks later...

Bovenaan de startpagina van Geocaching.com het volgende:

"Geocaching.com will be going offline temporarily for a site update on Tuesday, February 01, 2011 at approximately 11am PST (GMT -8).

We apologize for any inconvenience this may cause."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels werkt de site van geocaching.com weer. Alleen nog niet alles werkt bij mij

Paar updates die ik las/zag:

 

Terrein/difficulty staan nu onder elkaar

Als je nu op het icoon van favorites klikt, krijg je het percentage te zien dat door premium members is gevonden.

(dus ongeveer hetzelfde als hier die relative geo d'or waardering ofzo)

Bij de statistieken hebben ze nu mappen toegevoegd, en opties om bepaalde statistische dingen aan/uit te schakelen.

En er staan nu ook mijlpalen in, waar jezelf nog wat ik kan veranderen.

Maar Europa en Azie vind ik wel een erg grote map, konden ze dat nu echt niet scheiden? of hadden ze dan een probleem met Rusland/Turkije?

 

Bij de beta maps hebben ze opties gemaakt voor niet premium members : wel of niet gevonden caches inschakelen

en voor premium members hebben ze geprobeerd dezelfde opties als de google maps toe te voegen.

(Alleen als ik naar die beta maps schakelt, werkte eerst bij mij niet echt, a: zag geen caches, b: klikte ik op bijv.multicaches uit, dan kreeg ik hem niet meer aan, nu om 10 uur lijkt het beter te gaan.)

 

Dit was het zo'n beetje.

bewerkt door expir_bofh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar is dit de nieuwe Geocaching Live. Heeft iemand deze apps al eens geinstalleerd, of is het spiksplinternieuw? B)

 

En blijkbaar komt er ook een Public API aan. Als dat inderdaad zo is kunnen de programmeurs van de verschillende sites hun hart ophalen.:dribble:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hm, de beta-maps doen het niet meer sinds de update.

 

Dat was dus ook wat ik eerst had, dat de beta maps het niet deden, maar later wel en nu werkt mijn "change"-optie bij statistics niet meer.

Of er wordt teveel mee geexperimenteerd nu of het is toch niet helemaal stabiel.

 

En bij beta maps staat ook een icoon A.P.E . Wat is dit voor soort cache?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...