Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik merk nu dat het sorteren ook een PM verhaal is.

en let wel 25 euro per jaar is nagenoeg niets per maand , als je ook investeert in brandstof om te reizen en goodies voor de caches.

Maar als je kijkt dat ik in anderhalf jaar geocaching 38 caches heb gevonden en ik de afgelopen 2/3 maanden niet heb gecached is het toch behoorlijk wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk nu dat het sorteren ook een PM verhaal is.

en let wel 25 euro per jaar is nagenoeg niets per maand , als je ook investeert in brandstof om te reizen en goodies voor de caches.

Maar als je kijkt dat ik in anderhalf jaar geocaching 38 caches heb gevonden en ik de afgelopen 2/3 maanden niet heb gecached is het toch behoorlijk wat.

 

Dus jij besteed meer tijd aan het posten op dit forum dan aan het zoeken van caches? :wistling:

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als je kijkt dat ik in anderhalf jaar geocaching 38 caches heb gevonden en ik de afgelopen 2/3 maanden niet heb gecached is het toch behoorlijk wat.

Laten we zeggen 37,5 euro in 1 1/2 jaar, en 38 caches. Dat is ongeveer 1 euro per cache. En dat is natuurlijk nog steeds niet duur voor een hobby of sport. Voor een middagwandeling of iets om je te ontspannen. Maar het kan veel goedkoper.... door meer te cachen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, bovenin bij de cache titel op de cachepagina staat het aantal favorieten. Als je daar op klikt krijg je te zien wie hem al favoriet heeft gemerkt.

En bij de zoekresultaten staat een kolom met daarboven een blauwe medaille en daar staat het aantal favorieten van de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een OVERZICHT, een lijst of zoiets.

Kan dat als niet PM?

PFFFF, wat een moeilijke vraag stelt PN hier nou toch weer!

PN

 

Tja.. wij zijn alleen maar PM, dus weet niet of je via onderstaande link hetzelfde ziet:

 

Link ranglijst favo caches

(op mediale klikken voor sorteren, hopelijk bedoel je dit)

 

Waardeloos staat in ieder geval bovenaan :) (zit er ook eentje van ons bij, mooie cache.. bedankt)

 

Bali8183

bewerkt door bali8183
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een overzicht van caches maakt en dan bovenaan de kolom klikt op het blauwe waardering symbool dan sorteert hij daar op. Is dat wat je bedoeld?

Dit werkt ook voor de andere kolommen zoals afstand tot etc.

 

Dat bedoelde ik :)

Ik denk dat PN naar zoiets op zoek was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...