Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Sinds de update heb ik een probleem met de pocketqueries. Ze worden netjes aangemaakt, daar niet van, maar ze verschijnen niet in het vakje "te downloaden". Wel krijg ik een mailtje, dat ze daar klaar zouden staan... Maar dat gebeurt dus niet.

 

Ik heb ook geprobeerd om een pocketquery met slechts 400 caches aan te maken, zodat deze rechtstreeks in GSAK kan worden ingevoerd via de "mail" optie, maar dat lukt ook niet.

 

Doe ik iets fout? Heb ik iets misschien niet meegekregen??? Of hebben anderen ook te maken met dit fenomeen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds de update heb ik een probleem met de pocketqueries. Ze worden netjes aangemaakt, daar niet van, maar ze verschijnen niet in het vakje "te downloaden". Wel krijg ik een mailtje, dat ze daar klaar zouden staan... Maar dat gebeurt dus niet.

 

Ik heb ook geprobeerd om een pocketquery met slechts 400 caches aan te maken, zodat deze rechtstreeks in GSAK kan worden ingevoerd via de "mail" optie, maar dat lukt ook niet.

 

Doe ik iets fout? Heb ik iets misschien niet meegekregen??? Of hebben anderen ook te maken met dit fenomeen?

 

Hier werkt het nog allemaal als vanouds. De PQ's voor vandaag zijn allemaal binnengekomen (mail ontvangen), en gedownload (via de poagina).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar... ik hou het nog een tijdje in de gaten.... Inmiddels heb ik een kleine pocketquery binnen kunnen halen, maar de grotere worden eenvoudigweg niet in de "te downloaden pocketqueries" geplaatst. Zal ook nog eens even bij geocaching.com in het forum kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar... ik hou het nog een tijdje in de gaten.... Inmiddels heb ik een kleine pocketquery binnen kunnen halen, maar de grotere worden eenvoudigweg niet in de "te downloaden pocketqueries" geplaatst. Zal ook nog eens even bij geocaching.com in het forum kijken.

 

 

Hier hetzelfde probleem gemeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...