Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik was druk bezig met favorieten uitdelen, maar nu lijkt gc.com er uit te liggen. Nu ik internationaal favorieten kan toevoegen (tenminste, nu ik dat zinvol vind) wijkt het lijstje favorieten toch af van het lijstje geo d'ors.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was inderdaad even het geval, maar na een minuutje of zo deed ie het hier weer.

 

Ook wij hebben onze Geo d'Ors gekopieerd naar Favo's en daarnaast nog heel een stel caches uitgekozen die de Geo d'Or net niet gehaald hadden :) .

 

In totaal nu 111 van de 163 aan ons toegekende votes verbruikt.

 

(Verder zal ik er niet over zeuren dat ik het jammer vind dat ze Gcvote niet hebben overgenomen :naughty:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was druk bezig met favorieten uitdelen, maar nu lijkt gc.com er uit te liggen. Nu ik internationaal favorieten kan toevoegen (tenminste, nu ik dat zinvol vind) wijkt het lijstje favorieten toch af van het lijstje geo d'ors.

 

 

Dat kan ik mij zo voorstellen, wanneer je redelijk wat in het buitenland hebt gecached :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... PM's kunnen hele uitgebreide dingen doen, maar gewone members kunnen maar 1 ding opvragen: een grafiek met de founds per maand. Dit kan ik ook op .nl dus vind dit geen aanvulling.

vandaar dat het een PM only verhaal is

its all about the money

en let wel 25 euro per jaar is nagenoeg niets per maand , als je ook investeert in brandstof om te reizen en goodies voor de caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd hoe dit er uit gaat zien (gelezen achter de knop View Beta Maps Guide op de nieuwe kaartpagina, links onder):

See and communicate with geocachers in real-time using Geocaching Social (coming soon!)

Zou dat een nieuwe invulling zijn van Geocaching Live?

 

Ik heb wel een site met die naam gevonden: Klikkerdeklik.

 

Er is alleen nog niet zoveel te doen ... :blush: (Zit me daarom nu af te vragen of dit het inderdaad is)

 

Lijkt me niet dat dit de geocaching social van groundspeak is, lijkt meer op het mindere hobbywerk in Joomla.

 

Lijkt er wel op dat Groundspeak mijn idee (wie was er eerder de kip of het ei?) heeft opgevat om het geocaching gebeuren meer social te maken zie mijn voorstel op de feedback paginaen mijn blog post.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super: Je kan de caches ook onmiddellijk sorteren (klik op icon_fav.png) op de meeste stemmen. :thumbup:

 

Dit is dus waardeloos. Als ik op nearest from my home click en vervolgens op favorites sorteer, krijg ik alle caches van Nederland, en niet alleen maar die dicht bij mijn huis. Zoekopties van groundspeak zijn nog steeds te beperkt. Zijn de favorites al ergens geimplementeerd in de zoekfuncties? Straks eens op global kijken, het zou mij verrassen als het daar niet gisteren al gereed is gekomen, het was immers al een aantal weken bekend dat deze functionaliteit eraan zat te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...