Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Ik had gisteravond exact hetzelfde probleem.

Maar alleen bij PQs van 1000.

Maakte ik dezelfde PQ met 500 caches aan, dan kreeg ik hem (zoals vanouds) wel met de mail en stond hij ook in de downloadlijst.

Maakte ik hem met 1000 caches, verscheen ie wel in de lijst "aangemaakt", maar niet in de te downloaden lijst. Zal wel een bugje zijn dat ongetwijfeld snel opgelost gaat worden.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geocaching.com behind-the-scenes upgrade complete! Here's a video tease for your Tues release http://bit.ly/ezAX4n (beta map) #geocaching

 

Volgende week dus een website update met allerlei nieuwe snufjes

 

 

Als het inderdaad zo snel gaat werken als het op het filmpje werkt is dat wat mij betreft een van de beste ontwikkelingen ooit bij .com

 

icoontjes zijn iet wat simpel en heb nog geen flauw idee hoe het met het aanklikken gaat maar het ziet er super uit. Iets wat ik al mis sinds we met cachen begonnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovenaan de startpagina van Geocaching.com het volgende:

 

"Geocaching.com will be going offline temporarily for a site update on Tuesday, December 21, 2010 at approximately 11am PST (GMT -8).

We apologize for any inconvenience this may cause."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Groundspeakforums zijn op dit moment onbereikbaar.

Het ziet ernaar uit dat dit voor langere tijd is.( 'De rest van de dag'....)

 

"December 20, 2010 4:21 PM PST (GMT -8):

the forums will be down for most of the day while we perform some server maintenance.

We apologize for any inconvenience this may cause."

 

De site Geocaching.com is nu nog wel beschikbaar, maar gaat dus iets later uit de lucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wel jammer dat het nu opeens iedere week plat moet. Vorige week en nu weer! Had misschien in een keer gekund?!

Dit is gelukkig geen gewoonte. Ze hebben elke maand een update. Hierin proberen ze de site beter te maken met nieuwe tools.

Vorige week was er een aparte update. Toen hebben ze ervoor gezorgd dat de site sneller werd en ze hebben niks nieuws ingebracht. Deze week gaan ze een paar nieuwe dingen inbrengen (zie mijn post).

 

En daarnaast de site gaat pas om 8 uur vanavond offline. Tijd genoeg dus om nog caches in te laden en ga gewoon om 8 uur cachen. Kom om 10 uur weer terug en je hebt niks gemist!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd hoe dit er uit gaat zien (gelezen achter de knop View Beta Maps Guide op de nieuwe kaartpagina, links onder):

See and communicate with geocachers in real-time using Geocaching Social (coming soon!)

Zou dat een nieuwe invulling zijn van Geocaching Live?

 

Ik heb wel een site met die naam gevonden: Klikkerdeklik.

 

Er is alleen nog niet zoveel te doen ... :blush: (Zit me daarom nu af te vragen of dit het inderdaad is)

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het een hele mooie update!

 

Die kaart is zeer snel (zelf op mijn trage internet)! En de nieuwe dingen zien er allemaal mooi uit. Lekker strak ik hoop dat ze het design ook zo gaan maken, zou ik zelf een hele verbetering vinden.

 

De statistieken vind ik wel een beetje een afgang. PM's kunnen hele uitgebreide dingen doen, maar gewone members kunnen maar 1 ding opvragen: een grafiek met de founds per maand. Dit kan ik ook op .nl dus vind dit geen aanvulling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...