Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

ach die probleempjes worden vast wel snel gefixed:yes:

 

 

Ik mag het wel hopen. Als je nu (9-11-2010 21.15u) bij elke willekeurige cachesite naar de logs kijkt, heeft iedereen weer 0 founds. :eek:

Wel een leuk gezicht trouwens..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik hoop wel dat mijn 'enters' weer terug krijgt! Als er 1 ding is waar ik me aan kan storen is het wel de opmerking onder in een log (This entry was edited by .. etc.). En om nu even alle logs weer recht te gaan breien ..

 

We wachten geduldig af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De volgende lading fixes worden klaar gestoomd...

 

The hotfix is almost ready and the site will be going down shortly. We managed to get almost everything fixed:

 

-Find counts missing on cache page

-Line feeds stripped from cache log formatting

-Map not recognizing Premium status in Internet Explorer

-Feedback tab missing from home page

-Image upload errors

-Souvenir improperly awarded through API (iPhone/Android/WP7)

-Previewing a PQ on the map results in zero caches displayed

-Image alignment in cache details

-Image maps getting stripped out of HTML code in cache details

-HTML comments being stripped from cache details

-Zoom to address on GC Google maps just refreshes the map

-Error viewing Trackable in Firefox when not logged in

-Adding GPS device to profile causes 500 error

 

 

These bugs are translation errors that will have to be fixed in WebTranslateIt so it may take a little bit:

 

-Personal cache note not working with French as chosen language

-Map on cache details page doesn't display with French as chosen language

 

 

A note about HTML comments in cache descriptions: Allowing this is a security risk. We have returned the ability to add comments to the page for now, but at some point in the future it will have to be removed again. If you use this tactic on your puzzle caches please make other provisions. I know this sucks. I'm sorry. :sad:

 

Thanks again for the awesome feedback.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel straf hoe ze er bij GS erin slagen om minstens 13 nieuwe bugs te creëren wanneer ze er 20 fixen ... :thumbdown:

Enig idee hoe groot die site in elkaar zit? Als je op page1 iets verandert verandert er op page39995 ook wat.

Als je bij zo'n systeem een update doet weet je bijna zeker dat het nooit vlekkeloos kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel straf hoe ze er bij GS erin slagen om minstens 13 nieuwe bugs te creëren wanneer ze er 20 fixen ... :thumbdown:

Enig idee hoe groot die site in elkaar zit? Als je op page1 iets verandert verandert er op page39995 ook wat.

Als je bij zo'n systeem een update doet weet je bijna zeker dat het nooit vlekkeloos kan gaan.

 

Kwestie van goed testen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enig idee hoe groot die site in elkaar zit? Als je op page1 iets verandert verandert er op page39995 ook wat.

Daar bestaan sw tools voor die dit probleem kunnen oplossen.

 

Als je bij zo'n systeem een update doet weet je bijna zeker dat het nooit vlekkeloos kan gaan.
Het ontbreekt GS duidelijk aan een degelijk testplan. Alvorens de update op je productieomgeving los te laten, zou je hem kunnen laten uitproberen door enkele pilootgebruikers.

Gisteren had ik na de upgrade al minstens 5 bugs ontdekt in minder dan 30 minuten tijd door wat basis handelingen uit te voeren en wat te surfen op de site...

 

Volgens mij kan het veel veel beter met wat extra minimale inspanningen.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...