Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Nieuwe caches aanmaken en ‘temporarily disabled’ caches middels ‘owner maintenance’ weer activeren gaat goed. Sinds de meest recente update kan ik van mijn bestaande caches de tekst middels ‘edit cache’ niet meer wijzigen. Wanneer ik de wijzigingen op wil slaan krijg ik namelijk telkens de melding “500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.” Komt dit probleem iemand anders (ook) bekend voor?

 

NB Het enige dat ik wil wijzigen is de datum van de laatste cache-controle die ik in het ‘short description’ gedeelte van de cache-pagina (GC1JK5P) heb staan.

 

Hier net zo, ben al twee uren aan het foeteren, dacht dat ik een html code fout had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nieuwe caches aanmaken en ‘temporarily disabled’ caches middels ‘owner maintenance’ weer activeren gaat goed. Sinds de meest recente update kan ik van mijn bestaande caches de tekst middels ‘edit cache’ niet meer wijzigen. Wanneer ik de wijzigingen op wil slaan krijg ik namelijk telkens de melding “500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.” Komt dit probleem iemand anders (ook) bekend voor?

 

NB Het enige dat ik wil wijzigen is de datum van de laatste cache-controle die ik in het ‘short description’ gedeelte van de cache-pagina (GC1JK5P) heb staan.

 

Hier net zo, ben al twee uren aan het foeteren, dacht dat ik een html code fout had.

 

Hier ook het zelfde probleem, een cache in de listing staan om aan te bieden na een paar veanderingen, maar na de veranderingen steeds

een fout melding van

 

“500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.” :rolleyes:

 

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Turns out there is more to it than just the language selection. This explanation is from our dev, David:

 

The date placed textbox was being populated in the format of MM/dd/yyyy regardless of the user’s settings (Imperial vs Metric). If the user submitted the page without changing the date (if you change the date, the client side code fixed the formatting), parsing the date would throw an exception because it’d see a date like (05/20/2009) and try and parse it with the format of dd/MM/yyyy

 

 

We're testing the fix and will move to production with it soon.

Geocaching.com is weer geupdated en het zou dus weer netjes moeten werken.

 

LETOP: als je dus de laatste twee dagen een cache hebt geedit, dan zou het 'zomaar' kunnen zijn dat de plaatsingsdatum niet meer klopt omdat de maand en dag zijn gewisseld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder "your profile" / "your friends" zag je altijd hoeveel caches je vrienden hadden. Was ook makkelijk om te zien of er iets bij is gekomen. Dit getal is na het laatste onderhoud verdwenen? iemand dit opgevallen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder "your profile" / "your friends" zag je altijd hoeveel caches je vrienden hadden. Was ook makkelijk om te zien of er iets bij is gekomen. Dit getal is na het laatste onderhoud verdwenen? iemand dit opgevallen?

jep hier ook al, wie weet komt ie bij de volgende update weer terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...