Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Na de laatste update geen VIPlist en GCVote. Ben ik de enige? Wie weet er meer?

lijkt weer een algemeen fenomeen, omdat er teveel aan de cache pagina is gewijzigd.

een tijdelijk opschoonhulpje is het GM scriptje "nix white space"

maar nog steeds is veel handige functionaliteit verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het werkt bij mij alleen niet op de cachepagina.

Bij mij werkt GCvote ook wel op de andere pagina's. Het schijnt dat dus alleen de cache pagina zo veranderd is, dat zaken als GCvote en de GM scriptjes het niet meer doen. Hopelijk zijn de script auteurs al weer druk bezig.

bewerkt door barnold
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat je nu ook notes kan plaatsen bij (private) bookmark lists. Je kan dus je oplossingen van mysteries gewoon op GC.com online zetten, zonder dat iemand ze kan zien, en je kan er wel altijd zelf bij als je een internet verbinding hebt.

 

Nu nog een manier vinden om UserNotes en Corrected Coordinates vanuit GSAK automatisch te exporteren. Misschien met Greasemonkey?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"ons" starterslogo is een .gif bestand. Mogelijk is dat het probleem ipv de gc.com site?

Nee, dat kan niet het probleem zijn. Het is mogelijk een update fout, dan wordt het binnen een paar dagen wel verholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe caches aanmaken en ‘temporarily disabled’ caches middels ‘owner maintenance’ weer activeren gaat goed. Sinds de meest recente update kan ik van mijn bestaande caches de tekst middels ‘edit cache’ niet meer wijzigen. Wanneer ik de wijzigingen op wil slaan krijg ik namelijk telkens de melding “500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.” Komt dit probleem iemand anders (ook) bekend voor?

 

NB Het enige dat ik wil wijzigen is de datum van de laatste cache-controle die ik in het ‘short description’ gedeelte van de cache-pagina (GC1JK5P) heb staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...