Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

daar gaan de greasmonkey scripts weeral :(

Hoeft niet. Als er iets gewijzigd wordt aan de cachepagina, cachelijst of cachelog dan moet greasemonkey scripts weer aanpassen. Anders hoeft dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder "your profile" / "your friends" zag je altijd hoeveel caches je vrienden hadden. Was ook makkelijk om te zien of er iets bij is gekomen. Dit getal is na het laatste onderhoud verdwenen? iemand dit opgevallen?

En dit probleem is weer hersteld, je kan in één opslag weer zien hoe het er voor staat met je vrienden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel prettig dat het onderste kaartje nu ook de additional WP geeft, maar ik kan hem nu niet meer in een apart venster openene. Tot voor kort kon je door op het kaartje te dubbelklikken de kaart apart openen en dan zag je ook de andere caches in de omgeving liggen. Dat lukt nu dus niet meer. Iemand een idee hoe ik in geocaching.com nog wel weer zo'n kaart op mijn beeldscherm kan toveren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Bovenaan de Geocaching.com pagina weer een aankondiging in het rood:

 

"Geocaching.com will be going offline temporarily for a site update on Wednesday, July 28th at approximately 1pm PDT (GMT -7). We apologize for any inconvenience this may cause."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...