Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud

Aanbevolen berichten

Geo.com geeft nu een foutmelding ipv het bericht van onderhoud, komt vanzelf in orde lijkt mij :thumbup:

hu foutmelding.. ik krijg nog steeds hetzelfde eigenlijk

maar ja... geduld is ook hier weer een schone zaak..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 733
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@rhr_nl; Tja, ik ben ook een donateur en ik hoop dat je hier toch niet namens mij spreekt.   Ik vind het namelijk helemaal niet interessant dat jij schijnt te denken dat de "klikker" (over iets wat

In dat geval snap ik jouw frustratie eigenlijk niet.   Als je nauwelijks cache-ed wat is dan het probleem? die 1 cache per 2 weken is heel goed te selecteren, te vinden, te loggen en voor jezelf bi

PQs aanpassen lukt bijzonder traag. Bij het opvragen van willekeurig welke cachelisting blijft ie of hangen, of komt er een foutmelding. Het enige wat we kunnen doen is wachten, alhoewel ik de afki

Ik zie niet dat er iets veranderd is.

Op dat rode scherm bovenin na.

Morgen vroeg gaat hij weer ofline

voor een reguliere update. Afgelopen nacht was het een Major update

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eindelijk gisteren na lange tijd een nieuwe cache voor review aangeboden. Kruimeldief heeft hem om ongeveer 3 uur vannacht online gezet. Best raar dat het dan samenvalt met het onderhoud, want het lijkt alsof er nog niemand voor goud is gegaan!

Link naar bericht
Deel via andere websites

GC.com nu weer toegankelijk, maar helaas blijkt de functie Geocache Google Earth viewer niet te werken. Er komt op Google Earh de melding ''login failed for user geo_kml'' Terwijl ik toch wel de laatste versie hiervan heb. Hebben anderen hier ook last van ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bij mij dus ook geen GCvote. Onderstaande stond b0oven aan de cachepagina.
GCVote

Database problems! Unable to connect to rdbms.strato.de: Access denied for user 'U335792'@'nork.store' (using password: YES)

Melding op de site van GCVote:

The database containing the votes is currently not reachable. The responsible web hosting company has been contacted and I hope to get everything going again soon. I expect the issue to be resolved tomorrow (Feb. 25, 2010) evening. The last complete backup is about 18 hours old.

Lijkt dus niet aan geocaching.com te liggen...

Link naar bericht
Deel via andere websites