Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoezo, wie heeft er wat gewijzigd?

a. De maker van het script geeft aan dat de database waarin de votes zijn opgeslagen niet bereikbaar is en legt de schuld niet bij gc.com;

b. Ook de GSAK-macro's kunnen de votes niet ophalen.

 

Dus het lijkt niet aan geocaching.com te liggen. Wellicht een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GCVote is nog offline. En de komende dagen word er nog aan gewerkt. (zie quote)

The database containing the votes is currently not reachable. The responsible web hosting company has been contacted, but they seem to need several days to resolve the issue. I may have to switch to another provider and restore the DB from backup.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Even de ondertitel verwijderd van dit onderwerp.

Hier kunnen ter informatie voortaan meldingen van gepland onderhoud geplaatst worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kun je alle nieuwe en vernieuwde dingen zien. Zo is er ook een soort coin en tb schatkist gemaakt, dan hoef je daarvoor geen ongepubliceerde cache te gebruiken.

.. en dan gaat het toch niet helemaal zoals het moet en kun je de hele handel weer gaan herstellen en in je unpublished cahce stoppen. was vorige keer ook zo.

 

Gisteren op Twitter hier ook een discussie over geweest, het schijnt dat je zlefs trackalbes van anderen in je "schatkist" kunt stoppen :beerchug: ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kun je alle nieuwe en vernieuwde dingen zien. Zo is er ook een soort coin en tb schatkist gemaakt, dan hoef je daarvoor geen ongepubliceerde cache te gebruiken.

.. en dan gaat het toch niet helemaal zoals het moet en kun je de hele handel weer gaan herstellen en in je unpublished cahce stoppen. was vorige keer ook zo.

 

Gisteren op Twitter hier ook een discussie over geweest, het schijnt dat je zlefs trackalbes van anderen in je "schatkist" kunt stoppen :beerchug: ??

 

Net even al onze eigen TB/coins en de schatkist gezet, wat niet op reis gaat / mag.

Wel handig, nu zie je als je gaat loggen wat je nog aan TB/coins hebt wat op reis moet, hoef je niet eerst te gaan struinen in je eigen verzameling wat niet op reis gaat.

 

Tb/coins van anderen kon ik niet verplaatsen naar mijn eigen schatkist.

 

Mooi toevoeging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even al onze eigen TB/coins en de schatkist gezet, wat niet op reis gaat / mag.

Wel handig, nu zie je als je gaat loggen wat je nog aan TB/coins hebt wat op reis moet, hoef je niet eerst te gaan struinen in je eigen verzameling wat niet op reis gaat.

 

Tb/coins van anderen kon ik niet verplaatsen naar mijn eigen schatkist.

 

Mooi toevoeging

Had al jaren een unpublished cache, ga ik niet meer veranderen. Voor degenen die dat nog niet deden zal het wel een toevoeging zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...