Spring naar bijdragen

Verzoek Om Minder Ruim Te Citeren!


Aanbevolen berichten

Ons als moderators is het opgevallen dat men steeds ruimer gaat citeren. Het is te makkelijk om op REPLY te klikken en vervolgens de volledige tekst van je voorganger te laten staan. Zelfs foto's worden zo weer meegenomen en ook alle reacties voor je voorganger als die óók geciteerd heeft. Dit scrollt lastiger en maakt het forum minder leesbaar.

 

Probeer dus eens gewoon de tekst waar je op wilt reageren als enige in het citaat te laten staan, of doe het zonder citaat en haal vooral de foto's weg.

 

De moderators zullen de extreme lappen tekst gaan verwijderen als die niet nodig zijn om duidelijk te maken waarop je reageert.

 

Met vriendelijke groet,

 

Namens het moderatorteam,

 

Esther

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mij valt op dat wanneer ik op reply druk en de knop '+quote' heb veranderd in '-quote' , dat de quote dan toch meekomt, ook al is die toets dan roodgekleurd.

Zie ik dat goed of doe ik iets verkeerd?? Anders gevraagd: werkt die knop om de quote te verbergen of niet?

 

Het lijkt namelijk of hij niet werkt, en als hij wel werkt maar ik snap niet hoe dan zijn er wellicht meer mensen die het ook niet snappen :beerchug: ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij valt op dat wanneer ik op reply druk en de knop '+quote' heb veranderd in '-quote' , dat de quote dan toch meekomt, ook al is die toets dan roodgekleurd.

Zie ik dat goed of doe ik iets verkeerd?? Anders gevraagd: werkt die knop om de quote te verbergen of niet?

 

Het lijkt namelijk of hij niet werkt, en als hij wel werkt maar ik snap niet hoe dan zijn er wellicht meer mensen die het ook niet snappen :beerchug: ...

Verbaast me niks dat je het niet helemaal snapt; het is ook nogal een lastige functie.

 

Er zijn twee manieren om te quoten: met het 'reply' knopje in het bericht zelf: deze zal altijd het bericht waar je het reply knopje van gebruikt 'quoten'

 

De tweede mogelijk is met de 'add reply' knop onderaan de lijst met berichten. De berichten die dan gequote worden zijn de berichten waar je eerst op het knopje '+quote' hebt gedrukt. Aangezien deze knop de actie aangeeft die uitgevoerd wordt als je op de knop drukt, veranderd deze dan in '- quote'. Met 'Add reply' krijg je dus alle berichten gequoted die het knopje op '-quote' hebben staan.

 

Druk je meteen op 'add reply' dan wordt er dus geen enkel bericht gequote omdat je nog geen berichten hebt geselecteerd met het '+quote' knopje. :thumbup:

bewerkt door kalkendotters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid eraan toevoegen:

 

Datgene wat tussen

[quote]
blablabla lap tekst enzovoort
[/quote]

staat dat wordt gequote.

 

Als je nu alleen datgene aanhaalt waar je op doelt (en dus de rest verwijdert) dan maak je de teksten een stuk overzichtelijker.

Kom je er niet uit? Schroom dan niet om een PB-tje naar 1 van ons te sturen, dan helpen we je een handje verder...

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zowiezo is quoten niet nodig als het bericht waar je op reageert boven het bericht staat wat je zelf plaatst. Quoten heeft pas toegevoegde waarde als het bericht een stuk verder naar boven staat.

 

heb het niet nagekeken maar het kan zijn dat wij ons er ook schuldig aan gemaakt hebben. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<knip>

De moderators zullen de extreme lappen tekst gaan verwijderen als die niet nodig zijn om duidelijk te maken waarop je reageert.

<knipperdeknip>

Ik zie dat de moderators al druk bezig zijn.

 

zowiezo is quoten niet nodig als het bericht waar je op reageert boven het bericht staat wat je zelf plaatst. Quoten heeft pas toegevoegde waarde als het bericht een stuk verder naar boven staat.

<kinpperdeknipperdeknip>

Dat vind ik nou ook. Onnodig om te quoten als het bericht erboven staat.

 

[ps: Volgens mij heb ik dit bericht goed gequote.]

bewerkt door Waldio
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...