Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Deze vind ik heel fijn. Ik gebruik meestal een topo-variant om te kijken waar er caches liggen want dat ziet er net wat rustiger uit, en dan met Google om de daadwerkelijke situatie in te schatten. Installeren was trouwens zo gepiept. :thumbup:

 

Thnx PimH

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een probleem bij het installeren van deze scripts (Google Maps voor GC en Scale in Google Maps).

 

Greasemonkey heb ik aan de praat. Ik zie het via Extra - Greasemonkey en een knop naast de home-knop.

 

Als ik op een userscript-link druk krijg ik echter gewoon de code in mijn browser, Firefox 10.0.2, te zien;

geen install zoals in de toelichting.

Enig idee wat te doen?

greasemonkey inschakelen

 

De fout zat blijkbaar ergens in de Firefox settings. Uiteindelijk via de zogn. Safe mode (Shift indrukken tijdens het starten van Firefox)

deze settings terug naar standaard gezet. Daarna werkt Greasemonkey naar behoren en krijg ik een install-scherm bij de bewuste scripts.

Fijn om nu zelf te kunnen kiezen tussen Google Maps, Satellite view, Map Quest etcetera. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik realiseer mij net.... (en ik ben er ook schuldig aan) dat gc.nl een platform biedt aan de greasemonkey scripts om op deze manier de wijzigingen van gc.com te omzeilen. Nog maar eens het kopje Wie Zijn Wij gelezen:

 

 

 

Geocaching.nl is gemaakt met als enige doel het promoten en ondersteunen van het in 2001 ontstane Geocaching.De geestelijk vader van dit spel is Jeremy Irish, webmaster/founder van Geocaching.com, webdeveloper en 'tech head' uit Seattle, Washington area, USA.

 

Deze Nederlandstalige dochter wordt onderhouden door Stichting Geocaching NederlandInkomsten gegenereerd uit donaties én de verkoop van Geocaching 'goodies' worden aangewend om de kosten te dekken die gepaard gaan met het onderhouden en hosten van deze website. Tevens worden inkomsten uitgegeven aan de promotie van Geocaching als sport c.q. vrijetijdsbesteding.

 

Toch raar als je claimt de Nederlandstalige dochter te zijn....Track_leader heeft dan ook besloten geen postings meer te doen rondom greasemonkey

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik realiseer mij net.... (en ik ben er ook schuldig aan) dat gc.nl een platform biedt aan de greasemonkey scripts om op deze manier de wijzigingen van gc.com te omzeilen. Nog maar eens het kopje Wie Zijn Wij gelezen:

 

 

Om eerlijk te zijn, zie ik het probleem niet zo. Immers, GC.com is niet tegen het gebruik van Google kaarten. Ze gebruiken ze alleen niet meer, omdat ze er door nieuw Google beleid heel veel geld voor moeten gaan betalen.

 

Ik denk dat het GC.com verder worst zal zijn wat de geocacher doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Our database server started experiencing performance issues yesterday, with the CPU spiked at 100% at staying there. This led to numerous observations of site slowdowns and broken functionality.

 

Engineering has been working on this issue through the weekend and this morning was forced to turn off the API in order to isolate the issues taking place with the database server. Investigation is still underway and we hope to be able to turn the API back on once the issues have been identified and corrected.

 

Thank you for your patience; we know that this is a major impact on everyone and are hard at work to get things back to normal.

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=291565

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nieuwe restricties op het gebruik van de API... :crybaby:

 

Is the API still turned off?

I can use the API in GSAK but sometimes i get a "Not authorized" error message when downloading ALL recent logs.

 

The API is operational, but we have had to impose some emergency restrictions on calls involving log download via the API. These changes may be permanent or may be relaxed in the future depending on how things go. Log downloads via the API were a large component of the performance issues we had over the weekend. Simply put, calls for logs via GSAK were alone equal to half of all of the API calls made (all kinds) by the iPhone app.

 

Right now, the new restriction is 200 log calls per hour, with each call containing up to 30 logs.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar, zoals eerder in dit topic gevraagd, niemand die een oplossing heeft voor het niet kunnen aanklikken van een cache op de kaart op een iPad? Of heb ik ergens iets over het hoofd gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik zit al een kwartier naar 2 hamsters te kijken :bag:

 

(Geocaching.com is temporarily down for maintenance. We are working on the site and expect to be back shortly. While you wait, check out this video of the hamsters that run our server)

bewerkt door wouter.ada
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...