Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

Als je een overzicht van caches maakt en dan bovenaan de kolom klikt op het blauwe waardering symbool dan sorteert hij daar op. Is dat wat je bedoeld?

Dit werkt ook voor de andere kolommen zoals afstand tot etc.

Het hele jammere is dat deze functie alleen werkt bij pm'ers....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@PN: de buren/seek/attrsearch.aspx

 

Vinkje bij lokatie zetten met land nederland

Vinkje bij favorites zetten met mininum 1

Bij laat zien ook een vinkje bij favorites zetten

Sorteren op favorites en aflopend

 

Database is nog niet bijgewerkt zie ik, maar voordat er een alternatief is zal die zeker bijgewerkt zijn. Gewoon geduld dus…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben duidelijk een goede relatie met GS.

Als GS zelf de mogelijkheid alleen ter beschikking stelt aan PM's, maar accepteren wel dat een andere site het aan iedereen ter beschikking stelt :yes:

 

Of... begrijp ik het systeem niet helemaal? :ph34r:

bewerkt door Lepman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om je PM te promoten moeten gebruikers natuurlijk wel van de extraatjes af weten. Het is natuurlijk heerlijk dat een derde partij zich vrijwillig ‘laat misbruiken’ (volledig terecht overigens) om een gedeelte van die functionaliteit beschikbaar te stellen en zo mensen eraan laat ruiken.

 

Als je het op je eigen site laat zien en het valt om, heb je alleen wat credit verspeelt bij de betalende mensen waar je al genoeg credit had opgebouwd (anders betalen ze immers niet). Die credit wil je niet verspelen bij mensen die nog niet betalen, want dan duurt het alleen maar langer voordat ze gaan betalen. Als het nu omvalt, zullen niet PM-ers niet klagen omdat ze immers het gevoel hebben dat ze geen recht op de functionaliteit hebben omdat ze via de achterdeur die global heet binnen komen en is de imago schade dus een stuk kleiner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om je PM te promoten moeten gebruikers natuurlijk wel van de extraatjes af weten. Het is natuurlijk heerlijk dat een derde partij zich vrijwillig ‘laat misbruiken’ (volledig terecht overigens) om een gedeelte van die functionaliteit beschikbaar te stellen en zo mensen eraan laat ruiken.

 

Als je het op je eigen site laat zien en het valt om, heb je alleen wat credit verspeelt bij de betalende mensen waar je al genoeg credit had opgebouwd (anders betalen ze immers niet). Die credit wil je niet verspelen bij mensen die nog niet betalen, want dan duurt het alleen maar langer voordat ze gaan betalen. Als het nu omvalt, zullen niet PM-ers niet klagen omdat ze immers het gevoel hebben dat ze geen recht op de functionaliteit hebben omdat ze via de achterdeur die global heet binnen komen en is de imago schade dus een stuk kleiner.

Aha, ok...

Als dat inderdaad zo is snap ik het, slim van ze.

Had echter niet verwacht dat er zo'n voorbedacht plan achter zat.

Erg commercieel gedacht om Global hierin te betrekken B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit ook maar te gissen dus schiet me niet lek als ik ernaast zit… Maar ik zie dit ook op andere plaatsen dan bij groundspeak gebeuren, het is een beproefd concept. Ik denk niet dat groundspeak global erin heeft betrokken maar global (en wereldwijd 101 andere geocaching gerelateerde websites) reageertgewoon op de ontwikkelingen bij groundspeak zoals ze altijd doen, kortom die reactie was voor groundspeak te verwachten en daar konden ze dus op anticiperen.

 

Voordeel voor global is dat ze weer een bruikbaar stukje functionaliteit hebben voor hun gebruikers die bv op deze site niet beschikbaar is. Weer een paar gebruikers die verhuizen van .nl naar global zien ze daar zeker als een flinke winst. En tja, wil je echt meedoen en de favorite points beinvloeden, dan moet je een PM afsluiten bij .com…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bovenstaand verhaal klopt blijkbaar toch niet, ik lees net op het andere forum dat GS ze heeft gevraagd de mogelijkheid [om te zoeken op favorieten ] uit te schakelen. Althans...totdat ze een mogelijkheid hebben om te kunnen checken of iemand PM is of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

........ En tja, wil je echt meedoen en de favorite points beinvloeden, dan moet je een PM afsluiten bij .com…

 

Dat lijkt mij ook het beste.

Zo ontzettend veel kost een Premium Membership nu ook weer niet en je hebt deze (en andere) functionaliteit van de plek waar ze origineel vandaan komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit ook maar te gissen dus schiet me niet lek als ik ernaast zit… Maar ik zie dit ook op andere plaatsen dan bij groundspeak gebeuren, het is een beproefd concept. Ik denk niet dat groundspeak global erin heeft betrokken maar global (en wereldwijd 101 andere geocaching gerelateerde websites) reageertgewoon op de ontwikkelingen bij groundspeak zoals ze altijd doen, kortom die reactie was voor groundspeak te verwachten en daar konden ze dus op anticiperen.

 

Voordeel voor global is dat ze weer een bruikbaar stukje functionaliteit hebben voor hun gebruikers die bv op deze site niet beschikbaar is. Weer een paar gebruikers die verhuizen van .nl naar global zien ze daar zeker als een flinke winst. En tja, wil je echt meedoen en de favorite points beinvloeden, dan moet je een PM afsluiten bij .com…

Het zat schijnbaar toch iets anders in elkaar.

Je theorie klinkt ondanks dat wel aannemelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...